تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاري كردم كه در تاريخ فوتبال ايران بي سابقه بودقلعه‌نويي: اين تساوي ربطي به شعارهاي هواداران نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاري كردم كه در تاريخ فوتبال ايران بي سابقه بودقلعه‌نويي: اين تساوي ربطي به شعارهاي هواداران نداشت
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر اشتباه عليزاده نبود اين تساوي كه عليه آن شعار داده شد به دست نمي‌آمد.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه‌نويي در جمع خبرنگاران درباره اينكه پيش از دربي در مصاحبه‌اي اعلام كرده كه اميدوار است مسائل ديگري در نتيجه دربي تاثيرگذار نباشد، اظهار داشت: من در مصاحبه قبل از بازي خود عرض كرده بودم اميدوارم قابليت‌هاي فني نتيجه بازي را تعيين كند.
وي افزود: من هم همان ذهنيت خبرنگاران و مردمي كه روي سكوها شعار دادند را داشتم و اين مصاحبه را انجام دادم تا اگر عواملي مي‌خواهند تاثيرگذار باشند جلوگيري كرده باشم.
قلعه‌نويي با بيان اينكه اگر عليزاده آن اشتباه بچه‌گانه نمي‌كرد اين مسايل پيش نمي آمد؛ تاكيد كرد: اگر آن اشتباه نبود و سياوش اكبرپور دو موقعيت خود را گل مي‌كرد اين بازي مساوي نمي‌شد و چنين ذهنيت‌هايي هم به وجود نمي‌آمد كه قرار است بازي مساوي تمام شود.
وي در باره اينكه چرا دربي‌هاي اخير استقلال و پرسپوليس مساوي تمام مي‌شود، عنوان كرد: ما گل بچه‌گانه‌اي خورديم. هيچ مربي نمي‌تواند پيش‌بيني كند بازيكني كه به زمين مي‌فرستد مرتكب چنين اشتباهي مي‌شود. ما دو موقعيت صد در صد گل داشتيم كه اگر سياوش آنها را گل مي‌كرد برنده بازي بوديم.
قلعه‌نويي در باره جريان بازي تصريح كرد: پرسپوليس نيمه دوم با سيستم 3-4-2-1 بازي كرد ضعف‌هاي اين سيستم را شناختيم و بين دو نيمه نكاتي را به بازيكنان گوشزد كرديم و به گل هم رسيديم.
سرمربي آبي‌پوشان تاكيد كرد: بعد از زدن گل نبض بازي در دست ما بود هر چند مالكيت توپ در اختيار پرسپوليس بود. در واقع برنده بازي ما بوديم به خاطر اينكه ما 9 امتياز اختلاف داريم و دو هدف هم داشتيم . اول اينكه نبازيم و دوم اينكه امتياز بگيريم كه مورد دوم اتفاق افتاد.
قلعه‌نويي با بيان اينكه از بازيكنان خود ممنون است ادامه داد: بازي در سطح بالايي انجام شد. بعد از به ثمر رسيدن گل براي پرسپوليس تله‌گذاري كرديم. به برهاني گفتم پشت سر عليرضا محمد قرار گيرد كه ما به گل برسيم.
وي اظهار داشت: پرسپوليس در ادامه اين بازي وقتي كه يك مدافع كم كرد باز به برهاني گفتم به وسط بيايد تا بتوانيم از موقعيت‌ها استفاده كنيم. هنوز متعجبم كه چرا سياوش آن دو توپ را گل نكرد. به اندازه‌اي كه از او گله دارم از عليزاده ندارم.
سرمربي استقلال درباره داوري دربي عنوان كرد:‌ به تيم داوري تبريگ مي گويم. محسن تركي به همه صحنه‌ها نزديك بود اما به دو مورد شك دارم؛ اول اينكه در صحنه‌اي كه حقيقي روي برهاني خطا كرد بايد اخراج مي‌شد و دوم اينكه عليزاده در رختكن گفت قبل از خطاي هند او را هل دادند. اما در مجموع تيم داوري از اين مسابقه سربلند بيرون آمد.
قلعه‌نويي درباره عليزاده كه يك بار هم مقابل سپاهان چنين اشتباهي را مرتكب شده بود گفت:‌ همه بازيكنان دنيا اشتباه مي‌كنند عليزاده هم يكي مثل آنها. ما او را به بازي آورديم تا از توپ‌هاي بلند پرسپوليس با ضربه سر استفاده كند و يا اگر اوت گرفتيم سرعت بازي را بگيرد.
سرمربي آبي‌پوشان درباره روند استقلال تصريح كرد: ليگ هر هفته حساس‌تر مي‌شود وتيم‌ها به صورت شطرنج‌گونه جلو مي‌رود. كادر فني هم بايد تمام حركات حريف را درنظر گيرد. از فردا براي بازي با مقاومت آماده مي‌شويم و مترصد گرفتن سه امتياز هستيم. امروز هم مي‌توانستيم ببريم اما در ضربه آخر بي‌دقت بوديم.
وي درباره توهين هواداران استقلال اظهار داشت: ما تمدن 9 هزار ساله داريم و هميشه بحث پهلواني در ورزش ما مطرح بوده است. از تماشاگران خواستم احساسي برخورد نكنند و خوشحالم آنها به حرفم گوش دادند.
قلعه‌نويي در باره بازي تيم ملي مقابل كره جنوبي كه به تساوي يك بر يك انجاميد؛ عنوان كرد: ‌اجازه دهيد راجع به اين بازي حرفي نزنم. موقعي كه من همراه تيم ملي از مالزي برگشتم همه سر ما ريختند انگار كه جنايت كرديم.
وي افزود: مثلا بهرام شفيع‌ در برنامه ورزش و مردم هر هفته يك كارشناس دعوت مي‌كرد تا من را بكوبد.معتقدم در آن بازي كه تيم ملي مقابل كره در مالزي انجام داد 57 درصد توپ در دست ما بود و حتي شانس گل‌هاي ما آن آنها بيشتر بود.
قلعه‌نويي ادامه داد: ما در المپيك هم خوب نتيجه نگرفتيم ولي آن رفتار با مربيان نشد كه با من شد. هنگامي كه با تيم ملي از مالزي برمي‌گشتيم تيم اول آسيا بوديم. دو گروه سياسي به جان هم افتاده بودند اما چيزي را كه تا به حال فاش نكرده بودند را مي گويم.
سرمربي استقلال تصريح كرد: يك ماه قبل از اعزام به مالزي قرارداد بنده با فدراسيون تمام شده بود. هيچكس در تاريخ فوتبال ايران اين كار را نكرده بود كه من كردم. آقاي هاشمي به عنوان سرپرست فدراسيون بودند و همه گفتند قراردادت را تمديد نكردي به مالزي نرو. اما گفتم به خاطر خدا و مردم مي‌روم و فوقش حذف مي‌شويم اما دينم را به مردم ادا كرده‌ام.
انتهاي پيام/ا

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن