تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819298953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس هنوز هم شانس قهرماني دارد پنجعلي: زارع براي زدن پنالتي دل شير داشت!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پرسپوليس هنوز هم شانس قهرماني دارد پنجعلي: زارع براي زدن پنالتي دل شير داشت!


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: بازيكن اسبق تيم پرسپوليس با اشاره پنالتي مازيار مقابل استقلال گفت: به واقع شيري براي زدن پنالتي دل شير داشت.

محمد پنجعلي روز شنبه در گفتگو با خبرگزاري ايسكانيوز خاطرنشان كرد: درست است كه كار پرسپوليس براي رسيدن به قهرماني در ليگ برتر بسيار دشوارتر از قبل شده و فاصله اين تيم با استقلال قابل توجه مي باشد اما اين تيم نبايد كار را تمام شده بداند.
وي ادامه داد: پرسپوليس هنوز هم براي قهرمان شدن در ليگ شانس دارد زيرا نمي توان فوتبال را پيش بيني كرد ضمن آنكه هنوز هفتهاي زيادي باقي مانده و در اين مدت ممكن است فعل و انفعالات زيادي صورت گيرد.
وي افزود: پرسپوليس در نيمه اول بازي با استقلال بسيار محتاطانه كار كرد و اين مسئله طبيعي بود زيرا بازيكنان اين تيم مي خواستند ابتدا بازي را تحت كنترل خود داشته باشند و پس از آن حملات خود را طراحي كنند.
بازيكن اسبق پرسپوليس عنوان كرد: در نيمه دوم پرسپوليس نسبت به حريف خود برتري محسوسي داشت و در موقعيت هايي كه به روي دروازه استقلال ايجاد كرد مي توانست به گل هم برد و در نهايت پيروز ميدان باشد اما اينطور نشد.
پنجعلي در خصوص عملكرد نيكبخت در اين بازي به ايسكانيوز گفت: نيكبخت در اين بازي تمام تلاش خود را به كار گرفت و دوندگي بسيار خوبي هم داشت ولي به اعتقاد من استرسي كه در نيكبخت هنگام بازي وي را آزار مي داد باعث شد تا او نتواند فرصت طلايي خود را به گل تبديل كند.
وي با اشاره به ضربه پنالتي پرسپوليس اضافه كرد: واقعا مازيار زارع براي زدن ضربه پنالتي دل شير داشت زيرا زدن ضربه پنالتي با آن همه هوادار و استرس بالاي بازي شجاعت بسياري را طلب مي كرد.
پنجعلي در پايان در رابطه با قضاوت ديدار دربي نيز اظهارداشت: به تركي و تيم داوري تبريك مي گويم من در اين دربي بعد از 15 سال بهترين قضاوت داور ايراني را ديدم و بايد از تركي تقدير شود./158/125

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن