تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل آبفاي روستايي استان سمنان:47 ميليارد ريال اعتبار جبران خشكسالي به سمنان اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل آبفاي روستايي استان سمنان:47 ميليارد ريال اعتبار جبران خشكسالي به سمنان اختصاص يافت
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان از اختصاص 47 ميليارد ريال اعتبار جبران خشكسالي به اين استان خبر داد.


احمد احمديان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: 70 روستا در حال حاضر در استان سمنان با كمبود آب آشاميدني مواجه هستند.
وي تصريح كرد: تامين آب از ساير منابع، اجاره كردن چاه‌هاي كشاورزي و منابع ديگر، آبرساني سيار به روستاها، سرعت‌بخشي به رفع اتفاقات، كف‌شكني و حفر چاه‌هاي جديد و نيز اصلاح و بازسازي شبكه از تمهيدات انديشيده شده در اين بخش براي رفع معضل موجود است.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان با اشاره به گذشت 11 سال از تاسيس اين شركت گفت: اعتبار اختصاص يافته به اين بخش در سال جاري 78 ميليارد ريال در بخش عمراني بوده و اعتبار اختصاص يافته در دولت نهم بيش از سه برابر نسبت به سال‌هاي قبل افزايش داشته است.
احمديان كل اعتبار تخصيصي از ابتداي تاسيس اين شركت تاكنون را 2 هزار و 280 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: 77 درصد اين اعتبار در دولت نهم و تنها 23 درصد در دولت‌هاي قبل بوده است.
وي در خصوص تعداد طرح‌هاي افتتاح شده در دهه فجر به 25 طرح در روستاها با اعتبار 15 ميليارد ريال اشاره و اين طرح‌ها را اصلاح و بازسازي، احداث مخازن، خط انتقال و ايجاد تاسيسات جديد در يك روستاي 250 خانواري اشاره كرد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان گفت: تعداد طرح‌هاي مصوب سفر رهبري، 41 طرح با اعتبار 18 ميليارد ريال است كه تمام آن به اتمام رسيده و در سفر هيئت دولت، يك طرح به تصويب رسيد كه تاكنون تامين اعتبار نشده است.
احمديان جمع‌آوري و دفع بهداشتي فاضلاب روستايي را كاري بديع دانست و افزود: در چهار روستا، مطالعات مرحله دوم انجام شده ودر صورت تامين اعتبار توان اجرايي اين كار ايجاد مي‌شود.
وي زمان آغاز اين طرح‌ها را سال 84 اعلام كرد و گفت: پيش‌بيني مي‌شود اجراي اين طرح در دو روستا تا پايان سال 88 به پايان برسد.
احمديان تاثير ايجاد تاسيسات روستاها در بعد از انقلاب را بسيار مناسب ارزيابي كرد و افزود: تعداد روستاهاي داراي تاسيسات در قبل از انقلاب، 81 روستا بود كه در حال حاضر به 287 روستا افزايش يافته است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 263 روستا از روستاهاي استان سمنان زيرپوشش شركت آب و فاضلاب روستايي هستند، افزود: اين شركت در كل 92 درصد از جمعيت كل روستاهاي استان سمنان را زيرپوشش دارد.
انتهاي پيام/ش20

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن