تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818191137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمهيدات در نظر شده براي ايجاد پايه ششم ابتدايي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تمهيدات در نظر شده براي ايجاد پايه ششم ابتدايي
وزير آموزش و پرورش گفت : براي ايجاد پايه ششم ابتدايي در خصوص فضاي آموزشي ، نيروي آموزشي و كتاب هاي مورد نياز ، دغدغه و مشكلي نداريم .
" حاجي بابايي " افزود : در همه استان ها ، نيازها با برگزاري جلسه هاي كارشناسي ، در حال مشخص شدن است و بسياري از استان ها هم كلاس ها و فضاي آموزشي مورد نياز خود را اعلام كرده اند .

وي ، با بيان اينكه 12 كارگروه در اين خصوص فعال است ، گفت : يكي از كارگروه ها در خصوص نيروي انساني ، و ديگري درخصوص كتاب هاي درسي ، فعال است .

وزير آموزش و پرورش گفت : زمان بندي به طوري تنظيم شده است كه بتوانيم محتواي آموزشي را هم آماده و كتاب ها را نيز به موقع چاپ كنيم .

حاجي بابايي افزود : تا آخر سال ، حدود 60 هزار معلم دوره عمومي ابتدايي ، و به همين تعداد ، بهار آينده دوره ويژه ششم ابتدائي را آموزش مي بينند .

وزير آموزش و پرورش گفت : 40 هزار مدرسه با دانش آموزان زير 50 نفر داريم كه به معلم مستقل براي پايه ششم ابتدايي نياز ندارند .

وي افزود : فقط حدود 30 هزار دانش آموز پايه پنجم براي رفتن به ششم ابتدائي ، كلاس و معلم مستقل نياز دارند .

حاجي بابايي افزود : از يك ميليون و 100 هزار دانش آموز براي پايه ششم ابتدايي ، حدود 150 هزار نفر هم در مدارس غير دولتي تحصيل مي كنند كه تامين فضاي آموزشي مورد نياز ، بر عهده همين مدارس است .

وزير آموزش و پرورش همچنين درباره صندوق ذخيره فرهنگيان گفت : مشكل خاصي در اين خصوص نداريم و به سمت مديريت منابع با كاهش تصدي گري هستيم .

حاجي بابايي افزود : به سمت سرمايه گذاري با حضور در بورس با ايجاد بانك و مجمع سرمايه گذاري هستيم تا شركتي كوچك با افرادي محدود داشته باشيم كه بتوانند براي فرهنگيان ، مديريت سرمايه كنند .

وي تاكيد كرد : از پارسال چند شركت فروش ، و به بورس رفته است .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 568]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن