تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در راستاي احيا امر به معروف و نهي از منكر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در راستاي احيا امر به معروف و نهي از منكر
خبرگزاري فارس: در راستاي احيا سنت حسنه امر به معروف و نهي از منكر، اين طرح در پنج شهرستان كشور اجرا و بافق شهر پايلوت امر به معروف كشور شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بافق، معاون تشكل‌هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي كشور صبح امروز در حاشيه نشست ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر بافق اظهار داشت: در راستاي احيا سنت حسنه امر به معروف و نهي از منكر سال گذشته اين طرح در پنج شهرستان كشور اجرا شد و امسال نيز اين طرح به 40 شهرستان در كشور افزايش يافته و شهرستان بافق در استان يزد نيز يكي از اين مناطق است.
مصطفي متوليان با اشاره به اينكه شهرهاي مختلف فعاليت‌هاي چشمگيري در احياي امر به معروف و نهي از منكر داشتند، افزود: اميدواريم اين طرح و تذكر لساني از شهرستان‌ها به شهرهاي بزرگ و تهران گسترش پيدا كند.
وي عنوان كرد: بر خلاف برنامه‌ها و طرح‌هاي اجرايي ديگر در صدديم اين برنامه را تا سال آينده در 110 شهر اجرايي كنيم.
متوليان اضافه كرد: اين طرح در طول سال با هدف پررنگ‌تر شدن فريضه امر به معروف و نهي از منكر اجرا مي‌شود كه موجب افزايش سطح سلامت اخلاقي و رفتاري مردم خواهد شد.
معاون تشكل‌هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور بيان كرد: با اجراي اين طرح مي‌توان نظارت همگاني را محقق كرد زيرا تنها زمان خواب و جنون عمل به امر به معروف و نهي از منكر از انسان سلب مي‌شود.
متوليان تصريح كرد: طرح تذكر لساني در حوزه‌هاي خانواده، مدرسه، مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌ها، ادارات و نهادهاي مختلف، اصناف و اماكن عمومي اجرا مي‌شود.
امام جمعه بافق نيز در اين نشست با اشاره پيشينه تاريخي و مذهبي شهرستان بافق اظهار داشت: همه بزرگان دين به اين نكته تاكيد دارند كه اگر در جامعه‌اي فريضه امر به معروف و نهي از منكر به درستي انجام شود، تمام مسائل ديگر به صورت جدي پيگيري خواهد شد.
حجت‌الاسلام سيدجواد سليماني با تاكيد بر ضرورت نهادينه شدن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه گفت: با عنايت به رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري مبني بر لزوم احياي امر به معروف و نهي از منكر، رويكرد تذكر لساني و استفاده و بهره‌مندي از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي تخصصي نهادها، سازمان‌ها، صاحب‌نظران و اقشار مختلف مردم ضروري است.
وي با تجليل از شخصيت آيت‌الله بافقي به عنوان چهره پيشتاز در زمينه امر به معروف و نهي از منكر بيان كرد: وجود چنين افرادي در بافق بيانگر توجه ويژه مردم به دين و پايبندي آنان به اعتقادات اسلامي است.
سليماني حمايت از پژوهش‌هاي مراكز آموزش عالي شهرستان بافق با موضوع امر به معروف و نهي از منكر را نيز مورد تاكيد قرار داد.
وي با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر به صورت لساني ‌در جامعه خاطرنشان كرد: اصلاح زبان و شيوه گفتمان در اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر بسيار موثر است.
سليماني با اشاره به برگزاري مناسبت‌ها در شهرستان بافق يادآور شد: برگزاري مناسبت‌هاي مذهبي در شهرستان بافق با برنامه‌ريزي خاصي انجام مي‌شود و حضور باشكوه مردم در اين مناسبت‌ها تاثير بسزايي در كاهش ناهنجاري‌هاي اجتماعي در بافق داشته است.
بررسي راهكارهاي شناخت فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌هاي شهرستان بافق، برنامه‌ريزي براي ارتباط با دفاتر فرهنگ دانشگاه‌ها، فرهنگ سازي در فضاي سايبري، آسيب‌شناسي مسائل مربوط به امر به معروف و نهي از منكر، مانورهاي تذكر لساني و ... از مهم‌ترين موضوعاتي بود كه در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت.
انتهاي پيام/خ۲۰

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن