تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821377112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگرياز سرمايه گذاران و خبرنگاران تونسي براي سفر به ايران دعوت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگرياز سرمايه گذاران و خبرنگاران تونسي براي سفر به ايران دعوت كرد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي .


به گزارش موج به نقل از روابط عمومي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي در سفر معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي به تونس حسين هاتفي فارمد در ديدار با خانم راجحه بنت عبدالامير بن علي وزير گردشگري عمان گفت: صنايع دستي و هنرهاي سنتي يكي از پرجاذبه ترين موضوعات گردشگري است و كشورهايي كه صنايع دستي بومي و هنرهاي سنتي قوي تري دارند ، جاذبه هاي فرهنگي بيشتري براي سفر گردشگران خارجي به كشورشان در اختيار دارند . معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان كه با وزير گردشگري عمان ديدار كرد گفت ، تبادل گردشگر فيمابين كشورهاي همسايه و مسلمان منطقه ، علاوه بر تعميق روابط فيمابين دو كشور ، باعث توسعه فرهنگي و ارتقاء سطح فرهنگ عمومي و شناخت دو ملت از فرهنگ يكديگر خواهد شد .
هاتفي افزود با توجه به آمار اعلام شده از سوي UNWTO براي سال 2007 ، سهم كشورهاي منطقه از اين آمار بسيار ناچيز است .
وي خاطر نشان كرد ايران اسلامي برنامه هاي مفصلي را براي توسعه زيرساختهاي گردشگري در دست اجرا دارد كه به مهمترين آنها مي توان اشاره كرد .
هاتفي با برشمردن سرمايه گذاري در بخش هتل ، راه ، بين راهها،صنعت حمل و نقل و توسعه آموزش در بخشهاي هتلداري ، توراپراتورها و ... بر جذب سرمايه گزاري خارجي در حوزه گردشگري تاكيد كرد .
وي اشاره كرد در دومين همايش سرمايه گزاري در بخش گردشگري ايران بيش از 500 نفر از سرمايه گزاران خارجي حضور داشتند كه اميدداريم تحول بسيار شگرفي در امر سرمايه گزاري در ايران در حوزه توريسم پديد آيد .
معاون صنايع دستي از وزير گردشگري عمان خواست ، زماني كه دعوت رياست محترم سازمان براي سفر به ايران را تحقق مي بخشند ، تعدادي از سرمايه گزاران علاقمند به سرمايه گزاري در ايران بويژه در بخش هتل سازي را به همراه خود به كشورمان بياورند .
همچنين از تعدادي از خبرنگاران شبكه هاي تلوزيوني عمان هم دعوت كنند تا ايشان را در سفر به تهران همراهي كنند .
در ادامه خانم راجحه بنت عبدالامير بن علي وزير گردشگري عمان از تلاشهاي سفير كشورمان آقاي مرتضي رحيمي براي توسعه روابط بويژه در بخش گردشگري تشكر كرد و گفت ايران كشوري است با جاذبه هاي فراوان گردشگري و با توجه به شناختي كه مردم عمان از ايران دارند ، اميدوارم هر روز شاهد توسعه توريسم فيمابين دو كشور باشيم .
وزيرگردشگري عمان گفت ، ايرانيان هر ساله به دبي سفر مي كنند و تعداد قابل توجهي به كشورهاي ديگر مي روند .ليكن عمان را كه هم از نظر فرهنگي به ايران نزديك است و هم كشور زيبايي است براي سفر انتخاب نمي كنند . وزير گردشگري عمان صنايع دستي ايران را غني برشمرد و گفت ،صنايع دستي ايران يكي از جاذبه هاي قوي ايراني براي گردشگري است .
هاتفي فارمد در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي سفير جمهوري اسلامي ايران در مسقط گفت ، تبليغات در هر دو كشور براي معرفي تاريخ،تمدن و فرهنگ كم است و لازمه سفر و انتخاب مقصد براي گردشگري داشتن اطلاعات است لذا لازم است مديران گردشگري هر دو كشور براي معرفي كشورشان اقدامات جدي بعمل آورند

يکشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن