تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817292452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد از دم پله هاي هواپيما برگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد از دم پله هاي هواپيما برگشت
احمدي نژاد در دقايق پاياني سفر، بعد از نشست خبري در فرودگاه شهيد صدوقي يزد و خداحافظي با مسوولان استاني به سمت پله هاي هواپيما حركت كرد كه حضور بي مقدمه و سرزده تعداد زيادي از دانشجويان پشت درب پاويون، وي را منصرف كرد.


به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، هر چند استقبال كم نظير، خودجوش و حماسي مردم يزد از رييس جمهور ، تمام اين سفر را تحت الشعاع قرار داد، اما سفر دو روزه احمدي نژاد حاشيه هاي جالب ديگري هم داشت.

**در دقايق پاياني سفر و بعد از پايان نشست خبري كه با حضور رييس جمهور در فرودگاه شهيد صدوقي يزد برگزار شد، رييس جمهور پس از خداحافظي با مسوولان استاني قصد داشت به سمت پله هاي هواپيما برود كه حضور بي مقدمه و سرزده تعداد زيادي از دانشجويان پشت درب پاويون، وي را منصرف كرد.
احمدي نژاد كه طبق روال عادي سفرهاي استاني، دو روز كاري و بسيار پرمشغله را پشت سر گذاشته بود، اگر چه قرار بود نشست خبري آخرين برنامه كاري ايشان در اين سفر باشد، اما به محض مطلع شدن از حضور دانشجويان و درحالي كه تمام اعضاي هيات دولت، خبرنگاران و تصويربرداران و حتي تعداد زيادي از محافظين سوار هواپيماي آماده پرواز شده بودند، به جمع دانشجويان مشتاق پيوست و به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.
در اين لحظه يكي دو نفر از خبرنگاران از جمله خبرنگار اعزامي ايرنا كه با ديدن جمعيت در اطراف رييس جمهور كنجكاو شده بود، عليرغم مخالفت محافظان و مسوولين پرواز، دوباره از هوپيما پياده شدند و جسورانه براي كسب خبر به جمعيت دانشجويان اطراف رييس جمهوري محلق شدند.
دانشجويان از دانشگاه هاي مختلف يزد بودند كه در طول سفر فرصت ملاقات احمدي نژاد را نيافته بودند و مشتاقانه آمده بودند تا براي لحظاتي با رييس جمهور محبوبشان باشند. آنان در اين گفت و گوي كوتاه و صميمانه بر حمايت قاطع خود از دولت نهم و شخص رييس جمهور تاكيد كردند.

** پيش از نشست خبري رييس جمهور ، تلفن همراه "الهام" سخنگوي دولت در پاويون فرودگاه يزد به صدا در آمد. وي در پاسخ به كنجكاوي خبرنگار ايرنا درباره اين تماس تلفني با لبخند گفت: آقاي دكتر (احمدي نژاد) بودند كه گفتند"به بنده اطلاع داده اند كه تعدادي از مردم براي دادن نامه هايشان مقابل ورودي فرودگاه جمع شده اند. هر چه سريعتر برو و شخصا نامه هاي مردم را بگير."
الهام بدون وقفه راهي درب ورودي فرودگاه شد، و شخصا نامه هاي آندسته از مردم يزد را كه تا آن لحظه موفق نشده بودند نامه هايشان را بدست مسوولين مربوط برسانند، دريافت كرد.

** سيل نامه هاي مردمي براي رييس جمهور همچون ديگر سفرهاي استاني هيات دولت از ديگر حاشيه هاي سفر احمدي نژاد به يزد بود. يكي از مسوولين استانداري يزد كه از روند بررسي و پاسخگويي به اينگونه نامه ها مطلع بود، در پاسخ به يكي از خبرنگاران كه مي گفت : چگونه ممكن است اين همه نامه رسيدگي شود، گفت: من خودم از نزديك شاهد بودم كه تمام نامه هاي مردمي در دور اول سفر رييس جمهور به يزد "يك به يك" خوانده شد، مورد بررسي و تحقيق قرار گرفت و نامه هايي كه مطالب و درخواست هاي مطرح شده در آن منطقي و درست تشخيص داده شد، مورد رسيدگي قرار گرفت.

** رييس جمهور كه دقايقي پيش از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه وارد فرودگاه يزد شد، طي مسير چند دقيقه اي فرودگاه تا ميدان "امير چخماق" محل سخنراني وي براي مردم اين شهر، به دليل ازدحام جمعيت و استقبال كم نظير مردمي نزديك به چهار ساعت طول كشيد.
دهها هزار نفر از مردم يزد كه از طلوع آفتاب در ميدان بزرگ شهر براي تجديد پيمان با رييس جمهوري شان حضور يافته بودند، تاخير چند ساعته رييس جمهوري را با اشتياق به جان خريدند تا اينكه نزديك اذان ظهر موفق به ديدن او در جايگاه سخنراني شدند.
از طلوع آفتاب تا اذان ظهر نه تنها مردم ميدان را ترك نكردند ، بلكه لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزود مي شد به طوري كه تعداد زياي از مردم موفق به حضور در داخل محوطه ميدان نشدندو در بيرون از ميدان سخنراني رييس جمهوري را گوش دادند.
سيام / 1723

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن