تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از جدال سرداران تا اشك هاي تلخ مادر يك كودكهمه چيز درباره آنچه در برنامه نود گذشت؛


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: از جدال سرداران تا اشك هاي تلخ مادر يك كودكهمه چيز درباره آنچه در برنامه نود گذشت؛
برنامه نود بعد از آنكه در دو هفته گذشته با تعطيلي ليگ برتر فوتبال به بحث دلالي پرداخت و افشاگري هاي تند و تيزي در اين باره انجام داد، دوشنبه شب حواشي هفته اول دور برگشت ليگ برتر را به تصوير كشيد.
آفتاب: برنامه نود بعد از آنكه در دو هفته گذشته با تعطيلي ليگ برتر فوتبال به بحث دلالي پرداخت و افشاگري هاي تند و تيزي در اين باره انجام داد، دوشنبه شب حواشي هفته اول دور برگشت ليگ برتر را به تصوير كشيد.

در اين برنامه ميرزابيگي كارشناس داوري ميهمان حضوري برنامه ۹۰ و محسن مسلمان بازيكن تاثيرگذار اين فصل ملوان بندرانزلي مهمان ويژه اين برنامه بود كه در مورد رشدش در فوتبال ايران صحبت كرد و از خود به عنوان بازيكني ياد كرد كه با ۱۵ سال سن در رقابتهاي ليگ برتر به ميدان رفته است. او ابراز اميدواري كرد كه در تيم ملي مورد توجه كارلوس كي روش نيز قرار گيرد. مسلمان از حذف تيم اميد به خاطر يك اشتباه به عنوان خاطره تلخ خود ياد كرد.

در اين برنامه ميرزابيگي كارشناس داوري ميهمان حضوري برنامه ۹۰ و محسن مسلمان بازيكن تاثيرگذار اين فصل ملوان بندرانزلي مهمان ويژه اين برنامه بود كه در مورد رشدش در فوتبال ايران صحبت كرد و از خود به عنوان بازيكني ياد كرد كه با ۱۵ سال سن در رقابتهاي ليگ برتر به ميدان رفته است. او ابراز اميدواري كرد كه در تيم ملي مورد توجه كارلوس كي روش نيز قرار گيرد. مسلمان از حذف تيم اميد به خاطر يك اشتباه به عنوان خاطره تلخ خود ياد كرد.

دعواي سرداران بر سر فوتبال

در ادامه برنامه سردار محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس و سردار عزير محمدي رئيس سازمان ليگ برتر روي خط تلفني آمدند و در مورد برنامه ريزي مسابقات ليگ برتر و جام حذفي صحبت كردند.محمد رويانيان در گفتگو با نود در خصوص تغيير برنامه جام حذفي به نفع استقلال گفت: من صحبتي كه ديروز با خبرگزاري ها مطرح كردم درباره گذشته بود و افسوس خورديم كه نتوانستيم از تغييرات تيم خود در جام حذفي استفاده كنيم.

رويانيان ادامه داد: ما تغييرات نيم فصل انجام داديم و مربيان و بازيكنان جديدي جذب كرديم و قصد داشتيم با آمادگي بيشتري با تيم بزرگ استقلال بازي كنيم و فكر مي كرديم اين حق ماست كه حق ما را ندادند.

وي افزود: درباره برنامه ريزي جديد سازمان ليگ بايد بگويم ، آقاي عزيزمحمدي بازي استقلال با تراكتور را به سر جاي خود قبل از بازي با ما برگرداندند و عدالت اينجا اجرا شد كه جاي تشكر دارد. درباره عقب افتادن زمان بازي فينال جام حذفي هم به هر شكل اين فرصت به تيم ها داده شود خوب است ، چه اين تيم استقلال باشد چه پرسپوليس و چه شاهين.

ما از بهتر شدن وضعيت استقلال گله اي نداريم اما از اتفاقي كه درگذشته براي خودمان افتاد گله داريم . هواداران پرسپوليس در كشور خيلي زياد هستند و ما بايد پاسخگوي آنها باشيم و به همين خاطر من به خاطر اتفاق گذشته افسوس خوردم اما خبرنگار خبرگزاري اين مسئله را به شيوه خودش نوشت و به اتفاقات جديد نسبت داد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد : جفايي كه به ما شد فراموش شدني نيست. ما قبل از دربي با تراكتور بازي كرديم بعد از آن با ۸ مصدوم و محروم به بازي با استقلال رسيديم. آقاي استيلي پيش از اين به من گفته بود بازي با استقلال بين دو نيم فصل ليگ برگزار خواهد شد و من فكر مي كردم همين اتفاق مي افتد اما ناگهان ديديم كه بازي جلو افتاد.

رويانيان تاكيد كرد: من مي دانم آقاي عزيزمحمدي شرايط سختي دارد و بايد با ۱۸ تيم ليگ برتري مواجه شود و به ايشان جسارت نمي كنم ، اما سوال من اين است اين چه سيستمي است كه آقاي كي روش مي گويد من مي خواهم ۲ بازي تداركاتي قبل از بازي با قطر داشته باشم؟ بايد براي اين بازي ها برنامه ريزي شود ، چرا بايد فشار اين بازي ها به تيم هاي ليگ برتر وارد شود؟ ما واقعا با فوتبال مي خواهيم چكار كنيم؟ اين مسابقات براي چه برگزار مي شود؟ براي اينكه شادي و نشاط در جوانان جامعه ايجاد كنيم.

چرا ما داريم اين بازيكن ها را با اين كار مي كشيم؟ داريم باشگاه ها را نابود مي كنيم. شرايط AFC ، FIFA ، تيم ملي ، مناسبت ها ، هرچه كه هست ، تكليف ما چيست كه بايد فشار را تحمل كنيم؟ ما بايد روي اين شرايط تاثير بگذاريم و نقش خودمان را ايفا كنيم، همه اين شرايط سخت فقط باعث مي شود تيم هاي ما محكوم شود.

محمد رويانيان در مورد اعتراضش به برنامه ريزي سازمان ليگ گفت: انتقاد ما مربوط به گذشته است كه اعتقاد داريم به پرسپوليس جفا شد. افسوس ما از گذشته است و فكر مي كنم به خاطر برنامه ريزي سازمان ليگ ما در جام حذفي در شرايطي نابرابر با استقلال روبرو شديم.

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ نيز در پاسخ به رويانيان گفت: بعد از اينكه مسئولان و هواداران باشگاه پرسپوليس به برنامه ريزي قبلي اعتراض داشتند ما برنامه ريزي كرديم تا ديدار فينال جام حذفي اواخر اسفند برگزار شود تا استقلال و پرسپوليس در شرايط مساوي به مصاف هم بروند. ما براي برنامه ريزي رقابتهاي مختلف مشكلات زيادي داريم و فشردگي برنامه هاي تيم ملي و تيم هاي باشگاهي كار ما را سخت تر كرده است.

رئيس سازمان ليگ برتر با بيان اينكه متاسفم مدير عامل پرسپوليس حرفش را عوض كرده است،گفت: خود رويانيان شنبه شب با من تماس گرفت و خواست براي آنكه عدالت رعايت شود استقلال نيز مانند پرسپوليس در ليگ بازي كند نه فينال جام حذفي.

عزيز محمدي در خصوص دلايل تغيير زمان فينال جام حذفي در اظهار نظري جديد گفت:ما از AFC خواستيم كه به دليل برگزاري مراسم گراميداشت ۲۲ بهمن ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابتهاي پلي اف ليگ قهرمانان آسيا به جاي اين تاريخ در روزهاي ۲۳ يا ۲۱ بهمن برگزار شود كه كنفدراسيون فوتبال آسيا با اين درخواست فدراسيون فوتبال موافقت كرد و تاريخ برگزاري اين ديدار را ۲۱ بهمن اعلام كرد.

وي در همين خصوص افزود : پس از آن ما مجبور شديم كه بازيهاي تيمهاي استقلال و ذوب آهن را مقابل حريفانشان از هفته ۲۵ رقابتهاي ليگ برتر يك روز زودتر برگزار كنيم به همين دليل بازيهاي اين دو تيم برابر حريفانشان به جاي ۱۸ بهمن در روز۱۷ بهمن برگزار مي شود. بنابراين در هفته ۲۴ ليگ كه قرار بود دربي تهران روز ۱۴ بهمن برگزار شود يك روز زودتر يعني ۱۳ بهمن برگزار مي شود.

رئيس سازمان ليگ برتر تاكيد كرد: از آنجايي كه تاريخ فينال جام حذفي را ۹ بهمن اعلام كرده بوديم اين موضوع باعث شد كه در همين تاريخ بازي تيمهاي تراكتورسازي با استقلال از هفته ۲۳ رقابتهاي ليگ برتر لغو شود اما پرسپوليس در همين تاريخ در چارچوب هفته بيست و سوم رقابتهاي ليگ برتر به مصاف تيم ذوب آهن مي رود.

عزيز محمدي با اعلام اينكه متاسفم از اينكه رويانيان صحبتهاي خود را عوض كرده، تاكيد كرد: رويانيان شنبه شب با من تماس گرفت و گفت:" اين ناعادلانه است كه استقلال در تاريخ ۹ بهمن در فينال جام حذفي بازي كند اما پرسپوليس در ليگ چون ممكن است بازيكنان ما در بازي با سه اخطاره و يا حتي اخراج شوند، بنابراين بازي بعدي خود يعني دربي را از دست مي دهند اما استقلال با بازي در جام حذفي داراي چنين شرايطي نمي شود و در واقع اين بار هم در حق پرسپوليس ظلم مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه فتح الله زاده درخواستي براي تغيير زمان جام حذفي نداده است، تاكيد كرد اين موضوع با درخواست خود رويانيان بوده و ما با بررسي در سازمان ليگ به تقاضاي وي و هواداران پرسپوليس احترام گذاشته و پاسخ مثبت داديم. محمدي ادامه داد: در واقع استقلالي ها وقتي از تغيير زمان بازي مطلع شدند تعجب كرده بودند. آيا شما فكر مي كنيد استقلال بازي راحتي را در آن تاريخ(هفته بيست و سوم) مقابل تيم تراكتور سازي در تبريز دارد؟

عزيز محمدي در پاسخ به اين پرسش كه آيا نظر مسئولان باشگاه شاهين براي تعويق فينال جام حذفي مهم نيست، تصريح كرد: با تعويق زمان بازي جام حذفي براي تيم شاهين مشكلي ايجاد نمي شود چون آنها در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارند و ممكن است استقلال به مرحله گروهي اين رقابتها صعود كند بنابراين تغيير تاريخ بازيهاي استقلال در ليگ برنامه ريزي ما را دچار مشكل مي كند. ضمن اينكه فرصت بيشتري نسبت به استقلالي ها براي اين بازي دارند. براي ما فرقي نمي كند كه چه تيمي فيناليست است، چه استقلال باشد و چه تيمهاي ديگر.

وي در خاتمه در خصوص تعيين زمان دقيق فينال جام حذفي گفت: با توجه به فشردگي جدول بازيهاي ليگ و همچنين ديدار هاي تيم ملي اين بازي قطعا در اسفند و در شيراز برگزار مي شود اما روز برگزاري فينال در اسفندماه را در چند روز آينده اعلام مي كنيم

عزيز محمدي در پاسخ به اين پرسش كه چرا علي كلانتري با فجرسپاسي تسويه حساب نكرده اما ياوري روي نيمكت است؟ گفت: آقاي كلانتري آن موقع با باشگاه فجر توافق كرده بود اما الان به هم خورده و ناچار شده است كه شكايت كند. من خودم پيگيري مي كنم كه آقاي كلانتري به حقش برسد.

رويانيان در پاسخ به پرسش ديگري در مورد اينكه پول دنيزلي را از كجا آورده است به فردوسي پور گفت:آيا اين سوال خوبي است؟ مطمئن باشيد كه من از دولت يك ريال هم نگرفتم. من يك حقوق از يك جا مي گيرم و پول شخصي هم ندارم. ما يك اسپانسر جديد روي پيراهن مان زديم كه از همانجا درآمدزايي كرديم.

فتح الله زاده: عادل جان مگه تو جن گيري؟/ فردوسي پور: عكس فرمژه دارتان را گذاشتيم

حرفهاي فردوسي پور درباره بازيكن جديد استقلال ، خشم فتح الله زاده را به همراه داشت.
در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسي پور آيتمي را درباره حسين علوي مقدم بازيكن جديد استقلال پخش كرد كه در سه سال گذشته 90 دقيقه هم بازي نكرده است . فتح الله زاده كه با اين سئوال كمي عصباني شده بود ، گفت:« جاي اين بازيكن گمنام به ساموئل مي پرداختي. اين بازيكن را حالا حسابي معروفش كردي. مظلومي او را خواسته و ما آورديمش.» عادل روي مصاحبه اي زوم كرده بود كه در آن پورحيدري مي گفت اين بازيكن به تيم تحميل شده است. مصاحبه اي كه پورحيدري دو ساعت بعدش تكذيبش كرده بود . عادل اعتقاد داشت ، اين تكذيب بر اثر فشار باشگاه بوده كه فتح الله زاده با عصبانيت گفت:« آقا يعني من رفتم گفتم حرفش را تكذيب كند؟ مگر شما جن گيري كه از اين چيزها خبر داشته باشي ، روح بشوي و بعد بروي ببيني من با كي حرف مي زنم!»

عادل تاكيد داشت خريد اين بازيكن مشكوك است اما فتح الله زاده تاكيد مي كرد اين بازيكن را به خواست مظلومي جذب كرده اند. عادل كه خشم فتح الله زاده را مي ديد براي تلطيف شدن فضا گفت:« آقا عكستان را هم براي زيرنويس اسم تان عوض كرديم ، گشتيم عكس فرمژه دار هم پيدا كرديم!» فتح الله زاده با خنده گفت:« بابا فرمژه براي مژه است . تو هم مثل من چيزي بلد نيستي ها!»او سپس درباره بازيكن سفارشي تيمش گفت:« من به سفارش بازيكن نمي گيرم. حتي پسر خودم را نياوردم كه حرف و حديثي ايجاد نشود اگرچه همه مي دانند او خوب بازي مي كند.»

اشك هاي تلخ مادر كودكي كه اسير تلخي هاي فوتبال شد

برنامه 90 دوشنبه شب ، آيتمي تلخ داشت از آسيبي كه به يك كودك در زمين فوتبال وارد شده بود.در اين آيتم ، دوربين 90 به خانه خانواده اي در ملارد كرج رفته بود كه فرزندشان در يك مدرسه فوتبال با ضربه مربي اش كه به سينه او برخورد كرده بود دچار آسيب شديد قلبي شده است. اين خانواده بعد از اين ضربه ، نتوانستند از بيمه ورزشي فرزندشان استفاده كنند و مادر اين كودك اشك مي ريخت از اينكه يك نهاد دولتي متولي ورزش چه بر سر كودك شان آورده و پاسخگو هم نيست. عادل كه خودش هم متاثر شده بود از اشك هاي اين مادر ، مي گفت كاش گاهي وقت ها كمي انساني و اخلاقي به بعضي مسائل نگاه كنيم نه قانوني.

دقايقي بعد ، امير قلعه نويي ، سرمربي تراكتورسازي روي آنتن 90 آمد . او در ابتداي حرف هايش پيشنهاد تاسيس صندوقي را براي حمايت از همه اين آسيب ديدگان اينچنيني در ورزش داد كه پيشنهادي است ارزشمند براي كمك به خانواده هايي كه از آيتم هاي فوتبال حرفه اي لطمه مي بينند.

علي كريمي تكنيكي ترين بازيكن ۳ دهه اخير فوتبال ايران

به نقل از شفاف ،مردم علي كريمي را تكنيكي ترين بازيكن 3 دهه اخير ايران انتخاب كردند.علي كريمي كه همراه با خداداد عزيزي ، مجيد نامجو مطلق و ناصر محمدخاني در نظرسنجي برنامه 90 ، گزينه هاي رقابت بر سر تكنيكي ترين بازيكن 30 سال گذشته فوتبال ايران بود ، با راي مردم به عنوان تكنيكي ترين بازيكن 3 دهه اخير فوتبال ايران معرفي شد. از نزديك به 2 ميليون نفري كه در اين نظرسنجي شركت كردند ، كريمي 65 درصد آرا را بدست آورد و جالب است كه هم محسن مسلمان و هم امير قلعه نويي كه مهمان برنامه 90 بودند ، كريمي را تكنيكي ترين بازيكن ايران معرفي كردند. اين نكته اي است كه مجيد نامجو هم قبل از برنامه به خبر گفته بود. بعد از كريمي ، خداداد 25 درصد آرا را بدست آورد ، نامجو 6 درصد راي داشت و ناصر محمدخاني تنها 4 درصد.

كد مطلب : 142720

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن