تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817063222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بنياد مسكن گچساران خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد مسكن گچساران خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي گچساران گفت: طرح هادي روستايي در بيش از 50 درصد روستاهاي گچساران اجرايي شده است.


غلامرضا اميدوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: بهبود وضعيت معيشت مردم و جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرهاي بزرگ از مزاياي اجراي طرح هادي در روستاها است.
رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي گچساران اجراي طرح هادي را زمينه‌ساز محيط زيست مناسب براي زندگي بهتر و جذب سرمايه‌گذار در روستاها عنوان كرد و ايجاد محيطي مناسب براي زندگي، ارتقاي سطح كيفي زندگي روستائيان و افزايش بازده كار را از مزاياي اجراي اين طرح برشمرد.
اميدوار ترويج و آموزش روستائيان، مديريت مناسب، تأمين منابع مالي و مشاركت مردم را از جمله عوامل مؤثر در اجراي هر چه بهتر طرح هادي روستايي دانست.
وي بيان داشت: ايجاد زمينه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرايط فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، عدالت‌محوري در تأمين امكانات در روستاها از طريق ايجاد تسهيلات اجتماعي، توليدي و رفاهي و هدايت بافت فيزيكي روستاها از مهم‌ترين مزاياي اجراي اين طرح در روستاها است.
رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي گچساران با اشاره به ايجاد زمينه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرايط فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي افزود: تأمين عادلانه امكانات از طريق ايجاد تسهيلات اجتماعي، توليدي و رفاهي، هدايت وضعيت فيزيكي روستا، ايجاد تسهيلات لازم براي بهبود مسكن روستاييان و خدمات محيط زيستي و عمومي‌ در صورت اجراي طرح هادي روستايي امكان‌پذير است.
اميدوار خاطرنشان كرد: گستردگي اقدامات صورت گرفته در تهيه و اجراي طرح‌هاي هادي روستايي و قرار گرفتن آن به عنوان بخشي از وظايف بنياد مسكن انقلاب اسلامي و آثار مهم اجراي اين طرح در روستاها، بررسي و ارزشيابي همه جانبه طرح هادي روستايي را ضروري ساخته و حمايت جدي مردم و ديگر مسئولان در اين زمينه لازم و ضروري است.
وي ايجاد زمينه توسعه و عمران در روستاها، تأمين عادلانه امكانات، بهبود مسكن روستائيان، ايجاد شبكه ارتباطي منظم، ساماندهي نظام توزيع خدمات در روستاها و بهبود وضعيت اقتصادي روستا را از اهداف اجراي طرح هادي روستايي دانست.

*افزايش روند توسعه زيرساخت‌ها در روستاهاي گچساران
اين مسئول در گچساران بيان داشت: طي سال‌هاي گذشته تاكنون روند توسعه زيرساخت‌ها در روستاهاي اين شهرستان با فعاليت دهياري‌ها به خوبي پيش مي‌رود.
اميدوار يادآور شد: هر چند طرح هادي روستايي همانند طرح جامع شهري در يك چارچوب مطالعاتي تهيه مي‌شود، اما اگر همين چارچوب مطالعاتي به درستي اجرا شود مي‌تواند در توسعه هرچه بيشتر روستاها در مدت زمان كمتر مؤثر واقع شود.

* حفاري‌هاي ادارات خدمات‌رسان عامل اصلي ركود طرح‌هاي هادي است
رئيس بنياد مسكن گچساران بيان داشت: همه روستاهاي گچساران داراي نقشه طرح هادي هستند كه در بيش از 50 درصد اين روستاها طرح هادي اجرا شده است.
اميدوار ادامه داد: تأخير در اتمام پروژه‌هاي ادارات خدمات‌رسان و حفاري‌هاي اين ادارات سبب تأخير و ركود در اجراي طرح هادي روستايي است.
وي از مسئولان ادارات خدمات‌رسان خواست تا در كمترين زمان پروژه‌هاي خود را به اتمام برسانند و پس از اتمام نسبت به پر كردن حفاري‌هاي خود اقدام كنند.
اميدوار تصريح كرد: روستاهاي‌ دهستان امامزاده جعفر(ع)، آبگرمو، پشه‌كان، هفت چشمه، آبكل، خيرآباد سفلي، ديل، كلاغ نشين، مظفر آبد، مردان معصوم، انجير سياه و بي‌بي‌ حكيمه از جمله روستاهايي است كه طرح هادي در آن‌ها در حال اجرا است.
اين مسئول عنوان كرد: طرح هادي در روستاهاي سراب‌ننيز، چهار بيشه عليا، چهار بيشه سفلي، ناصرآباد، اسلام‌آباد ليشتر و آبشيرين به علت حفاري ادارات خدمات‌رسان با ركود مواجه شده است.

* اختصاص 20 ميليارد و 980 ميليون ريال براي اجراي طرح هادي روستاهاي گچساران
رئيس بنياد مسكن گچساران با اشاره به لزوم تسريع در اجراي طرح هادي گفت: همكاري مردم در بازگشايي معابر روستايي و همكاري ادارات آب و فاضلاب، گاز و برق در برداشتن موانع موجود در روند اجراي طرح هادي مؤثر است.
اميدوار اذعان داشت: از مجموع 20 ميليارد و 980 ميليون ريال در نظر گرفته شده براي اجراي طرح‌هاي هادي روستايي در گچساران، 25 درصد اين اعتبارات اختصاص يافته است.
وي محل تأمين اعتبار اجراي طرح هادي روستايي در گچساران را از محل اعتبارات سرمايه‌اي و اعتبارات نفت عنوان كرد.
انتهاي پيام/ن۱۰

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن