تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنگ خطر براي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا; آقاي گل ها در گروه مرگ مي تازند


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: زنگ خطر براي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا; آقاي گل ها در گروه مرگ مي تازند
درخشش مهاجمان گلزن حريفان ايران در ليگ قهرمانان آسيا به ويژه در گروه Cزنگ خطر را براي نمايندگان ايران به صدا در آورده است. به گزارش فارس، مسابقات ليگ هاي باشگاهي فوتبال امارات، قطر و عربستان با چند ديدار پيگيري شد كه از نكات قابل توجه نتايج به دست آمده در ليگ هاي فوق مي توان به صدرنشيني حريفان تيم هاي استقلال و پرسپوليس اشاره كرد.
*ليگ قطر
در ليگ قطر، تيم الغرافه حريف پرسپوليس در گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا پس از برگزاري سه بازي از رقابت هاي هفته بيست و يكم اين ليگ همچنان با 43 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ قطر قرار دارد و ام صلال حريف استقلال با 21 امتياز در رده ششم به سر مي برد.
*ليگ امارات
در ليگ برتر امارات شرايط با ليگ قطر كاملا متفاوت است. در اين ليگ در پايان شب اول هفته سيزدهم، الجزيره حريف استقلال همچنان يكه تازي مي كند و با 32 امتياز صدر جدول رده بندي را به خود اختصاص داده و الشارجه رقيب احتمالي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم با 15 امتياز رتبه هفتم جدول را به دست آورده است.
*ليگ عربستان
در ليگ برتر عربستان شرايط به گونه اي است كه 4 تيم نماينده اين كشور در ليگ قهرمانان با اختلاف امتياز كمي در رده هاي اول تا چهارم را به خود اختصاص داده و تفاوت محسوسي بين آنها وجود ندارد البته آنها مي توانند حريفان سختي براي هر 4 نماينده ايران در ليگ قهرمانان باشند. الهلال و الاتحاد هر دو با 43 امتياز و الشباب با ;30 الاتفاق با 27 امتياز در رده هاي اول تا چهارم حاضر هستند.
*حضور مهاجمان گلزن در گروه استقلال
نكته اي كه بسيار قابل توجه است و مي تواند هشدار جدي براي آبي پوشان پايتخت باشد; حضور 2 مهاجم گلزن برزيلي در تركيب تيم هاي حريف استقلال در ليگ هاي قطر و امارات است كه به تنهايي و با قدرت در صدر جدول گلزنان به سر مي برند. مگنو آلوز، بازيكن برزيلي 33 ساله ام صلال در ليگ قطر موفق به زدن 17 گل شده است. او به تنهايي بيش از نيمي از گل هاي زده اين تيم را به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان ليگ ستارگان قطر قرار دارد. ركورد گلزني آلوز زماني بيشتر جلب توجه مي كند كه بدانيم ام صلال در بين 10 تيم ليگ ستارگان قطر تا هفته پيش در رده هشتم به سر مي برد و با 2 بردي كه با درخشش آلوز در 2 هفته اخير به دست آورد خود را تا رده ششم جدول رده بندي بالا كشيد. آلوز در اين 2 هفته 5 گل براي ام صلال به ثمر رساند. در ليگ امارات و در تركيب الجزيره، حريف استقلال در گروه سوم ليگ قهرمانان باز هم مهاجمي برزيلي با درخشش خود باعث صدرنشيني مطلق الجزيره با 32 امتياز شده است. بايانو بلندقامت و 29 ساله كه با شماره 99 در تركيب الجزيره حضور دارد از حريف هاي موفق اين فصل ليگ امارات به شمار مي آيد و از مجموع 33 گل تيمش و فقط در 13 مسابقه موفق به زدن 15 گل شده است. او در 2 بازي اخير 4 گل به ثمر رسانده و پس از او در جدول گلزنان امارات ساير بازيكنان با اختلاف زيادي وي را تعقيب مي كنند. البته در تركيب اين تيم اماراتي سوبيس، بازيكن 17 ميليون دلاري برزيلي اين تيم هم حاضر است كه بيشتر به امر گل سازي مشغول است تا گلزني. الاتحاد ديگر تيم حاضر در گروه سوم است كه از سوي كارشناسان سايتAFC به گروه مرگ معروف شده است. الاتحاد در تركيبش 4 بازيكني را مي بيند كه از 45 گل زده اين تيم در اين فصل به تنهايي 31 گل به ثمر رسانده اند. سه بازيكن 8 گله و يك بازيكن 7 گله مي تواند زنگ خطري جدي براي باشد كه قبل از بازي با مقاومت در هفته بيست و هفتم ليگ برتر ايران بهترين خط دفاعي ليگ را دارا بود. البته در ليگ ايران هم شرايط آقاي گل ها به همين منوال است و آرش برهاني مهاجم استقلال با 18 گل در صدر جدول گلزنان است و پس از او سياوش اكبرپور با 11 گل در تعقيب همبازي خود است. استقلال كه پس از 6 سال به آسيا بازگشته با 62 گل زده بهترين خط حمله ليگ برتر را در اختيار دارد و توانست ركورد بهترين خط حمله در همه ادوار ليگ برتر را شكسته تا در اين زمينه اميدواري هايي را به وجود بياورد. به نظر مي رسد با وجود 2 مهاجم گلزن اين تيم در خط حمله مشكلي نداشته باشد، اما خط دفاعي آبي پوشان بايد مراقب مهاجمان گلزن حريف باشد. گروهي كه از چهار تيم حاضر، سه تيم در تركيب خود آقاي گل ليگ كشورهايشان را داشته باشند بي دليل به گروه مرگ معروف نمي شود. در مسابقات هفته اول از گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا در روز 21 اسفند الجزيره در ابوظبي به مصاف ام صلال مي رود و استقلال در عربستان به مصاف الاتحاد خواهد رفت.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن