تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نجابت در نشست هفتگي شوراي مركزي جمعيت ايثارگران:مردم يزد خدمتگزار واقعي خود را مورد تكريم و احترام قرار دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نجابت در نشست هفتگي شوراي مركزي جمعيت ايثارگران:مردم يزد خدمتگزار واقعي خود را مورد تكريم و احترام قرار دادند
خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران گفت: مردم يزد همواره خادمان و خدمتگزاران خود را مورد تكريم و احترام قرار داده‌اند كه استقبال بي‌نظير آنها از احمدي‌نژاد حكايت از خدمتگزاري واقعي او دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، حسين نجابت عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان نشست هفتگي شوراي مركزي اين جمعيت گفت: لايه افراطي جبهه دوم خرداد در صدد است با تخريب ساير نامزد‌هاي معتدل اين جبهه همچون كروبي زمينه اجماع دوم‌خرداد بر كانديداي خود را بالا ببرد.
وي افزود: افراطيون دوم‌خرداد در حزب مشاركت و مجاهدين تلاش دارند با تخريب كروبي و ترسيم دشمني مشترك به نوعي اتحاد و اجماع را روي نامزد اصلي خود بالا ببرند.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اضافه كرد: راديكال‌هاي جبهه دوم‌خرداد كه در 4 سال گذشته به حاشيه رانده شده‌اند، به شدت از وضعيت كنوني ناراضي هستند؛ لذا با طراحي سناريو‌هاي مختلف مانند سناريوي بلا‌گردان درصددند سپر بلايي براي جريان خود دست و پا كنند.
نجابت ادامه داد: در اين سناريو احتمالاً افراطيون يك نامزد را در ويترين اصلي خود به نمايش گذاشته و مانورهاي انتخاباتي خود را روي اين نامزد متمركز مي‌كنند اما در دقيقه 90، پس از آنكه تمامي نقدها و سؤالات را حول يك نفر سوق دادند، گزينه ديگري را طرح كنند.
وي در مورد برنامه‌هاي انتخاباتي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به نامه جمعيت ايثارگران به نخبگان و شخصيت‌هاي سياسي گفت: ستاد انتخابات جمعيت ايثارگران در حال تهيه نامه‏اي به نخبگان رسانه‌اي، سياسي، دانشگاهي و مؤثر جريان اصولگراست كه در آن پيشنهادات خود در زمينه انتخابات و برگزاري جلسات مفاهمه و تعامل را مورد تأكيد قرار داده است.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: راهبرد اول ما وفاق حداكثري در جريان اصولگرا است، راهبرد دوم نيز خط قرمز بودن جريان دوم‌خرداد است و سياستهاي ما بر اساس مسير عقلاني و اتخاذ روش كاملاً مبتني بر اصول و ولايت ‌مداري است.
نجابت با اشاره به استقبال معنادار مردم يزد از رئيس جمهور گفت: استقبال گسترده و چشمگير مردم يزد از دكتر احمدي‌نژاد آن هم در استاني كه برخي تلاش دارند آن را پايگاه دوم‌خرداد معرفي كنند، معنادار و پيام قابل تأملي براي برخي نامزدهاي عرصه انتخابات رياست جمهوري دارد.
وي اضافه كرد: البته استقبال مردم از تمامي مسؤولين صرفاً به دليل اعتقاد و اتصال آنها به ولايت‌، رهبري و نظام مقدس جمهوري اسلامي است و مردم يزد نيز همواره خادمان و خدمتگزاران خود را مورد تكريم و احترام قرار داده‌اند كه استقبال بي‌نظير آنها حكايت از اين موضوع دارد.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به طرح تحول اقتصادي و لايحه بودجه 88 در مجلس شوراي اسلامي، گفت: نمايندگان مجلس در بررسي و تصويب اين لوايح نظرات اجماعي نخبگان دانشگاهي و نخبگان درون دولت را دريافت كرده‌اند تا تصميمي اتخاذ شود كه با كار كارشناسي بالاتر موجب افزايش سطح رفاه و وضعيت معيشتي مردم و تحقق توسعه عدالت‌محور شود.
انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن