تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820618093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري سارق آرايشگاه‌هاي زنانه


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دستگيري سارق آرايشگاه‌هاي زنانه
زن جوان كه به عنوان مشتري وارد آرايشگاه‌هاي زنانه در كرمان مي‌شد و اموال مشتريان را سرقت مي‌كرد، دستگير شد.


زن جوان كه به عنوان مشتري وارد آرايشگاه‌هاي زنانه در كرمان مي‌شد و اموال مشتريان را سرقت مي‌كرد، دستگير شد.

به گزارش جام جم، رسيدگي به اين پرونده چندي پيش با شكايت زن آرايشگري مبني بر به سرقت رفتن كيف خود و دو نفر از مشتريانش، در دستور كار پليس اداره آگاهي استان كرمان قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: روز حادثه دو نفر از مشتريان آرايشگاهم هنگام خروج متوجه شدند، كيفشان به سرقت رفته است، در همين هنگام متوجه شدم كيف خودم نيز كه در كمد بوده، سرقت شده است.

در پي اين شكايت، دو مشتري آرايشگر نيز با حضور در مركز پليس گفته‌هاي او را تاييد و عنوان كردند پول، كارت اعتباري بانكي و مدارك هويتي درون كيفشان بوده است.

تحقيقات در اين زمينه آغاز شد تا اين كه مشتريان آرايشگاه‌هاي ديگري نيز با حضور در پليس آگاهي، شكايت‌هايي را مبني بر سرقت كيفشان ارائه كردند.

در بررسي پرونده‌ها معلوم شد، اموال همگي به يك شيوه سرقت شده است. در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، اوايل همين هفته زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و اطلاع داد، زن جواني را هنگام سرقت كيف يكي از مشتريان آرايشگاهش، دستگير كرده است.

در پي اين تماس، ماموران عازم آرايشگاه زنانه در مركز شهر شدند و زن آرايشگر را همراه متهم به پليس آگاهي منتقل كردند.

هوشياري زن آرايشگر سارق را لو داد

ابتدا زن شاكي بازجويي شد و گفت: هنگام ارائه خدمات به مشتريان بودم كه يك زن به عنوان مشتري وارد آرايشگاه شد و روي صندلي نشست تا نوبت به وي برسد.

وي افزود: زن مشتري دقايقي بعد به سمت صندلي ديگري رفت. در همين موقع ديدم كيف يكي از مشتريان را باز كرده و در حال سرقت محتويات آن است.

وي يادآور شد: به كمك دو زن كه مشتري‌ام بودند زن سارق را كه قصد فرار داشت كتك زده و او را دستگير كرديم و اموال دزدي را هم پس گرفتيم. زن متهم به سرقت نيز در بازجويي گفت: از مدتي پيش با يك زن سارق آشنا شدم و پس از آموزش شيوه سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه، با همدستي او سرقت مي‌كردم.

وي افزود: پس از مدتي به تنهايي دزدي مي‌كردم. به اين ترتيب كه با شناسايي آرايشگاه‌هاي زنانه به عنوان مشتري وارد آنجا مي‌شدم و در فرصت مناسب كيف زن آرايشگر و مشتريان را سرقت مي‌كردم.

متهم به سرقت ياد آور شد: سرقت‌هاي سريالي ام ادامه داشت تا اين كه اين بار هوشياري زن آرايشگر مرا گرفتار كرد. تاكنون از آرايشگاه‌هاي زنانه 30 مورد سرقت كرده‌ام.

بنابر اين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از او و كشف اموال دزدي ادامه دارد.

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن