تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816920437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري يادواره‌ي شهداي شهرستان جيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برگزاري يادواره‌ي شهداي شهرستان جيرفت
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: شهرستان‌ها

هم‌زمان با ايام شهادت امام حسن و امام رضا(ع) و رحلت پيامبر ختمي مرتبت (ص) يادواره‌ي شهداي شهرستان جيرفت در جنوب استان كرمان برگزار شد.

به گزارش ايسنا، اين يادواره با حضور مسوولين استاني، فرمانداران جنوب كرمان و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي و با حضور باشكوه خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام دكتر مرتضوي كياسري، از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: شهيدان انقلاب اسلامي داراي خصوصيات بارز اخلاقي و معنوي بوده‌اند و اين اصل نيز موجب نزديكي و قرب آن‌ها به خداوند بزرگ بوده است كه نتيجه آن شهادت است.

دكتر مرتضوي افزود: خون شهيدان انقلاب اسلامي امروز به بار نشسته است و حاصل آن ايراني آباد و آزاد است و تا زماني كه فرهنگ شهادت در ميان باشد هرگز تسليم خواسته‌هاي كفر نخواهيم شد.

وي در جمع خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر گفت: ولايت فقيه به عنوان رهبر جامعه اسلامي است و هرگز ما از راه ولايت فقيه تخطي نخواهيم كرد و همگام با رهبري در جهت تحقق اهداف حكومت اسلامي گام بر مي‌داريم.

اين مراسم همچنين با مديحه سرائي توسط امير سرداري، بيان مقاله توسط فرزند شهيد، پخش نماهنگ از صحنه‌هاي جنگ هشت سال دفاع مقدس و برنامه‌هاي ديگري همراه بود.

شهرستان جيرفت با دارابودن 230 هزار نفر جمعيت در فاصله 230 كيلومتري استان كرمان در جنوب اين استان قراردارد.

هم‌چنين معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان گفت: فرهنگ شهادت يكي از مهم ترين بركات مكتب تشيع است.

مهندس جواد كمالي در حاشيه برگزاري يادواره 16 سردار شهيد، 8 شهيد گمنام و 400 شهيد شهرستان جيرفت در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: يكي از مهم‌ترين بركات مكتب تشيع ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و اين امر تاثير بسزايي را در جامعه بشري به جاي مي‌گذارد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان تصريح كرد: جنگ‌هاي زيادي در دنيا رخ داده است و در جنگ جهاني اول و دوم ميليون‌ها نفر كشته شدند اما امروز اثري از آن‌ها نمانده است اما شهداي كربلا و شهداي ايران اسلامي امروز در اذهان عمومي ملت‌هاي مسلمان ياد مي‌شوند و پرچم پرافتخار شهادت نيز به اهتزاز در مي‌آيد.

وي افزود: برگزاري چنين يادواره‌هايي در گراميداشت ياد و خاطره شهدا ثاثير بسزايي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دارد و خصوصا نسل سوم و چهارم انقلاب نيازمند آشنايي با وقايع دوران جنگ هستند.

معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان افزود: تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در بين جامعه اسلامي ايران باشد هرگز هيچ قدرتي جرأت ندارد به اين مملكت آسيبي برساند و اين درحالي است كه گراميداشت ياد شهدا پايه‌هاي اعتقادي ما را در فرهنگ شهادت مستحكم تر خواهد كرد.

از سوي ديگر فرمانده سپاه ناحيه جيرفت گفت: راه‌اندازي موزه شهدا در جيرفت ضرورت دارد.

محمدعلي مهدوي فر در حاشيه برگزاري يادواره‌ي 16 سردار و 400 شهيد شهرستان جيرفت در گفت و گو با ايسنا افزود: به نمايش گذاشتن آثار و بقاياي بازمانده‌هايي از شهداي جنگ تاثير بسزايي در آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت دارد و از اين رو لازم است در شهرستان جيرفت جهت راه اندازي موزه آثار شهدا اقدام شود.

وي اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غيور جيرفتي با حضور در چهار گردان 402 و 414، 416 و 420 عضو لشكر هميشه پيروز 41 ثارالله حماسه‌اي تاريخي آفريدند و همگام با ساير رزمندگان اسلام به جنگ حق عليه باطل رفتند.

فرماندهي سپاه ناحيه جيرفت تصريح كرد: در طول دوران دفاع مقدس 12 هزار رزمنده از شهرستان جيرفت در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور داشتند.

مهدوي‌فر ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان افزود: شهرستان جيرفت در هشت سال دفاع مقدس 145 جانباز و 16 سردار و 400 شهيد را تقديم انقلاب كرده است و اين در حالي است كه مردم اين خطه نيز از سال 59 تا 67 مبلغ 2 ميليارد و 560 ميليون ريال جهت كمك به جبهه‌ها پرداخت كرده‌اند.

شهرستان جيرفت با دارابودن 230 هزار نفر جمعيت در فاصله 230 كيلومتري استان كرمان در جنوب اين استان قرار دارد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن