تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت كريمي به تيم ملي اتفاق مثبتي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بازگشت كريمي به تيم ملي اتفاق مثبتي است
يك كارشناس فوتبال كشور درباره احتمال بازگشت علي كريمي هافبك پرسپوليس تهران به تيم ملي اعلام كرد در آستانه ديدار حساس تيم ملي با عربستان خبر بازگشت علي كريمي به تيم ملي اتفاق مثبتي است كه قطعا نتايج مطلوبي براي تيم ملي خواهد داشت.


غلامحسين مظلومي كارشناس فوتبال كشورمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي در دور برگشت جام جهاني 2010 بازي هاي حساسي در خانه و در كره دارد و به طور يقين همه بايد به اين تيم كمك كنند تا شاهد چهارمين حضور فوتبال كشورمان در جام جهاني باشيم. با توجه به بازيهاي اخير تيم ملي حضور علي كريمي در اين تيم بسيار مفيد است و مي تواند گرهگشاي مشكلات تيم ملي در خط حمله و هافبك باشد و تكنيك بالاي او به خصوص در مصاف با حريفان عربي كمك بزرگي براي تيم ملي خواهد بود.

وي افزود: البته در صورت حضور كريمي در تيم ملي ما ترافيك شيريني در خط هافبك تيم مان خواهيم داشت و كادر فني تيم ملي وظيفه سنگين و خطيري را بر عهده دارد تا اين مسايل را در تيم ملي حل كند، ولي قطعا اين مشكل به نفع تيم ملي خواهد بود و باعث رشد آن مي شود.

غلامحسين مظلومي درباره تاكتيك تيم ملي با بازگشت كريمي اظهار داشت: به عقيده من حضور كريمي در خط حمله كمك بسيار بزرگي به تيم ملي خواهد بود. وي اين توانايي را دارد كه مدافعان حريف را به خود مشغول كند و اين فرصت را براي ديگر مهاجمان تيم ملي و هافبك هاي هجومي تيم مهيا سازد تا دروازه حريفان را با خطر مواجه كنند.

وي يادآور شد: اميدوارم كادر فني تيم ملي براي 4 بازي دور برگشت از تمام بازيكنان شايسته ليگ ايران و همچنان لژيونرهاي ما به خوبي استفاده كنند تا يكبار ديگر شاهد شادي همه مردم به دليل صعود به جام جهاني باشيم./ش

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن