تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817143210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از 12 طرح عمراني و آموزشي در ساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بهره‌برداري از 12 طرح عمراني و آموزشي در ساوجبلاغ


كرج ـ خبرنگار اطلاعات: 12 طرح بهداشتي درماني، آموزشي و عمراني با حضور وزير كشور در ساوجبلاغ از توابع استان البرز بهره‌برداري شد.

بيمارستان 96 تختخوابي وابسته به سازمان تامين اجتماعي با بخش‌هاي مختلف درماني شامل جراحي، زنان و زايمان، آزمايشگاه، بستري بيماران، دندانپزشكي، راديولوژي، كودكان و مامايي از مهمترين اين طرح‌ها بود.

مركز فوريت‌هاي پزشكي چهارباغ، دو مركز بهداشتي و درماني شبانه‌روزي در شهرهاي كوهسار و چهارباغ از ديگر طرح‌هايي بود كه مورد بهره‌برداري قرار گرفتند.

دانشكده علمي ـ كاربردي آموزش بتن در زميني به مساحت 5000 مترمربع و زيربناي 1500 مترمربع با ظرفيت پذيرش 1200 دانشجو در مقطع تحصيلي كارداني فعال شد و راه‌اندازي دانشگاه علمي ـ كاربردي شهرداري شهر جديد هشتگرد فعاليت خود را آغاز كرد.

همچنين چهار مدرسه جمعاً با 35 كلاس درس و سه طرح خدمات روستايي و يك جايگاه سي‌ان جي در شهر هشتگرد از ديگر طرح‌هايي بود كه در اين آيين مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

اردوگاه بازپروري معتادان كرج نيز با ظرفيتي بالغ بر 3000 نفر در قزل حصار كرج نيز افتتاح شد.

وزير كشور در شوراي اداري مشترك استان البرز و شهرستان‌هاي تابعه كه با حضور استاندار البرز و فرمانداران شهرستان‌هاي استان البرز تشكيل شد، پيشرفت پروژه‌هاي عمراني استان البرز و تلاش مسئولان در ايجاد بسترهاي مناسب براي داشتن استاني كامل به لحاظ امكانات و تجهيزات عمراني را خوب توصيف كرد و گفت: سرعت پيشرفت در استان البرز،‌ بعداز استان شدن جهشي و چشمگير است .

مصطفي محمدنجار افزود: استان البرز به سبب نوپايي نيازمند سرعت هرچه بالاتر در ايجاد زيرساخت‌هاي لازم و اجراي طرح‌هاي عمراني و توسعه آن بوده كه اين امر مورد تاكيد رئيس جمهوري و وزارت كشور است و بي‌شك تلاش‌هاي شبانه‌روزي استاندار البرز بيانگر تحقق اين امر است.

وي افزود: اقدام‌هاي انجام شده در استان البرز هم به لحاظ كيفي و هم به لحاظ كمي خوب بوده اما كافي نيست و هنوز استان نيازمند بسترهاي بيشتر براي رسيدن به حد مطلوب و مورد انتظار است.

نجار گفت: 13 درصد صنعت كشور در استان البرز جا گرفته و اين امر توجه و مديريت استان البرز را حساس‌تر و نياز به اقدام‌هاي وسيع عمراني و توسعه آن در استان را محسوس‌تر خواهد كرد.

وي گفت: به سبب نزديكي استان البرز به پايتخت، بهترين و مؤثرترين راه براي كاهش مشكلات و ساماندهي آنها از قبيل ترافيك در تهران، برنامه‌ريزي كارشناسانه و سرمايه‌گذاري عمراني دقيق و هدفمند در استان البرز خواهد بود.

وزير كشور با تاكيد بر مهاجرپذير بودن استان البرزي اضافه كرد: سرمايه‌گذاري و ايجاد بسترهاي مناسب در روستاها و شهرستان‌هاي استان البرز و تجهيز آنهابه لحاظ امكانات رفاهي، مهاجرت به مركز استان را كاهش و توسعه عمراني روستاها و شهرستان‌ها را افزايش داده و بافت يكسان رفاهي در سطح استان را به دنبال خواهد داشت.

همچنين در اين نشست استاندار البرز نيز گفت: در يك سال گذشته اقدام‌هاي خوبي از سوي دولت در بخش تقسيمات كشوري انجام شده است و فقط برنامه ايجاد 51 دهياري در استان البرز در ماه‌هاي اخير به تصويب رسيد.

عيسي فرهادي افزود: از اين جنس امور در وزارت كشور به وفور انجام گرفته است كه در اين زمينه مي‌توان به پيگيري وزارت كشور و دولت به تاسيس استان البرز اشاره كرد كه توجه ويژه وزارت كشور و شخص رئيس جمهوري براي تحقق اين مهم مطلوب بود.

فرهادي اعلام كرد: در حال حاضر بيش از 98 درصد ادارات كل در استان البرز شكل گرفته است و مشغول به فعاليت هستند كه در اين زمينه فقط اداره امور آب مستقل نيست كه در اين زمينه هم در حال اقدام هستيم.

استاندار البرز گفت: در حال حاضر البرز به عنوان ناامن‌ترين استان كشور براي اشرار، اراذل و اوباش و سارقان تبديل شده است كه اين امر ناشي از مستقل كردن فرماندهي انتظامي استان البرز از تهران و منسجم‌تر شدن برنامه‌ها در اين زمينه است. وي اظهار داشت: در دو سال اخير 14 كلانتري در استان البرز به خصوص كلانشهر كرج افتتاح و راه‌اندازي شد كه در افزايش امنيت در استان تاثير بسزايي داشت. فرهادي با اشاره به اين‌كه در بخش قضايي رسيدگي به پرونده‌ها در استان البرز به روز شده است، اعلام كرد: در بحث ساماندهي زندان‌ها نيز تلاش شده است تا پايان امسال يا سه ماه اول سال آينده بخشي از زندانيان تهران از البرز انتقال داده شوند.

او در بخش ديگري از سخنان خودگفت: شهرداري كلانشهر كرج با هماهنگي و حمايت شوراي اسلامي شهر، در يك سال گذشته معادل 10 سال كار انجام داد و خدمات مطلوبي را به شهروندان ارائه كرد. وي افزود: ساخت همزمان 6 تقاطع غير همسطح در كلانشهر كرج، توسعه پارك‌ها ساخت روگذرها و توجه به مبلمان شهري از نكاتي بود كه منجر به كسب رتبه نخست شهرداري كرج در همايش شهرداري‌هاي كشور شد.





سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن