تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم شهرداري بندرعباس: مدعي قهرماني در ليگ بر‌تر ووشو هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سرمربي تيم شهرداري بندرعباس: مدعي قهرماني در ليگ بر‌تر ووشو هستيم
در نظر داريم ۲ خانه ووشو ديگر با تجهيزات لازم در غرب و شرق اين استان راه اندازي كنيم.
ايلنا: سرمربي تيم شهرداري بندرعباس در خصوص رقابت‌هاي ليگ بر‌تر ووشو آقايان گفت: تيم شهرداري بندرعباس با جذب بازيكنان قدر در دو بخش تالو و ساندا به عنوان يك مدعي و براي كسب جام قهرماني وارد اين رقابت‌ها شده و با اين شرايط در صدد جذب چند بازيكن چيني هستيم.

به گزارش ايلنا، عليرضا بهره‌مند در اين باره اظهار داشت: اين تيم با هدف قهرماني در اين رقابت‌ها جذب چند تالوكار چيني را در دستور كار خود دارد اما به دليل مشكلاتي براي حضور آن‌ها در اين تيم هنوز نتوانسته‌ايم آن‌ها را در ارنج تيم شهرداري ببينيم.

وي در اين باره اضافه كرد: براي جذب تالوكاران چيني در تيم شهرداري بندرعباس مشكل مالي نداريم و تنها شرايط جذب آن‌ها در اين تيم كار را براي ما پيچيده و مشكل كرده و با اين روال بايد آن‌ها را در آغاز برگزاري اين رقابت‌ها در تركيب تيم خود مي‌ديديم هر چند به اعتقاد من در مرحله نيمه نهايي نيز حضور آن‌ها و اجراي فرم براي تيم شهرداري بندرعباس كمك شاياني به ما خواهد كرد.

بهره‌مند تاكيد كرد: تركيب تيم شهرداري بندرعباس به علت تاخير تائيد شوراي شهر دير بسته شد و قطعا اگر اين اتفاق نبود ما بهترين نفرات را در اين تيم جذب مي‌كرديم هر چند من از بازيكنان اين تيم بسيار راضي هستم و همه از نظر تكنيكي و فني در سطح بالايي هستند، ضمن اينكه در بخش تالو نيز باريكنان جوان اما با تجربه‌اي نظير رامشگر را داريم كه براي اولين بار و در رده سني بزرگسالان در فرم جين تاي چي به بهترين نحوه به اجراي فرم پرداخت و قطعا در آينده‌اي نه چندان دور جزو پديده‌هاي تالو خواهد شد.

سرمربي تيم تالو شهرداري بندرعباس اظهار داشت: خوشبختانه با حمايت‌هاي شوراي شهر استان بندرعباس اين تيم توانسته در گروه دوم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر در رده دوم قرار بگيرد و با اين شرايط و در صورتي كه بتوانيم جايگاه خود را در اين گروه حفظ و تقويت كنيم قطعا به مرحله نيمه نهايي راه خواهيم يافت و به عنوان مدعي شماره يك وارد ميدان مي‌شويم.

دبير هيات ووشو استان هرمزگان در خصوص برنامه‌هاي اين هيات گفت: همه امكانات لازم از جمله سالن و تجهيزات براي ادامه كار در اين استان فراهم است و با اين شرايط در نظر داريم ۲ خانه ووشو ديگر با تجهيزات لازم در غرب و شرق اين استان راه اندازي كنيم.

بهره‌مند در پايان با اشاره به حمايتهاي مسئولين فدراسيون ووشو در برگزاري رقابت‌هاي ليگ و شناسايي نخبه‌هاي اين رشته، تاكيد كرد: تداوم و پويايي اين رشته در فصولي كه رقابت‌هاي برون مرزي برگزار نمي‌شود كمك خواهد كرد تا ووشوكاران هميشه در حالت آمادگي قرار بگيرند، ضمن اينكه كمك خواهد كرد تا ووشوكاران براي رويارويي با بهترين‌هاي اين رشته كه مدال آوري را در رقابت‌هاي جهاني وآسيايي را تجربه كرده‌اند مصاف داشته باشند.

پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن