تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زن خدمتكار، طراح نقشه سرقت از خانه مرد ثروتمند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: زن خدمتكار، طراح نقشه سرقت از خانه مرد ثروتمند
داخلي- گروه حوادث:
زن خدمتكار كه بعد از تهيه كليد يدكي، نقشه سرقت از خانه كارفرمايش را طراحي كرده بود، بعد از يكسال انتظار، شبانه قدم به خانه اين مرد گذاشت و همه اموالش را به سرقت برد.

ماجراي اين سرقت با شكايت مرد ثروتمندي در كرج فاش شد. اين مرد مدعي بود زماني كه وي در يك ميهماني شبانه به سر مي‌برد، افراد ناشناس وارد خانه‌اش شده و همه اموال او را به سرقت برده‌اند.

بعد از اظهارات اين مرد، گروهي از ماموران براي بررسي موضوع عازم محل سرقت كه يك خانه ويلايي در كرج بود، شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد سارق يا سارقان با اطلاع از نبود صاحبخانه و داشتن كليد در ورودي، وارد خانه شده و در مدت كوتاهي دست به سرقت پول‌هاي نقد، طلاجات و لوازم با ارزش زده‌اند.

با شروع تحقيقات پليسي، رديابي‌ها براي دستگيري عاملان اين سرقت آغاز شد و كارآگاهان در جريان تحقيقات انجام شده از صاحبخانه و اعضاي خانواده‌اش متوجه شدند كه يكسال قبل زن ميانسالي به‌عنوان خدمتكار در اين خانه مشغول به كار بوده است، اما چند ماهي است كه وي ديگر در آنجا كار نمي‌كند.

در حالي كه بررسي‌ها نشان مي‌داد سارقان با استفاده از كليد يدكي وارد خانه شده‌اند و از طرفي احتمال مي‌رفت زن خدمتكار سارق اين خانه ويلايي باشد، رديابي‌ها براي شناسايي وي آغاز شد.

مدتي بعد كارآگاهان با انجام كارهاي اطلاعاتي رد اين زن را در يكي از شهرك‌هاي اطراف كرج به دست آوردند و با دريافت دستور قضايي وارد خانه اين زن خدمتكار شدند.

در حالي كه اين زن مدعي بود در ماجراي سرقت نقشي نداشته است، ماموران در بازرسي خانه وي مقداري از طلاجات مسروقه را كشف و اين زن را دستگير كردند.

متهم بعد از انتقال به اداره آگاهي در بازجويي‌ها به سرقت از خانه مرد ثروتمند اعتراف كرد و مدعي شد: از يكسال قبل در خانه مرد ثروتمند به‌عنوان خدمتكار كار مي‌كردم تا اينكه يك شب وقتي براي نگهداري از بچه‌ها در خانه مانده بودم نقشه سرقت به سرم زد.

به همين خاطر كليد يكي از اعضاي خانواده را به بهانه‌اي برداشتم و از روي آن يك كليد يدكي تهيه كردم و به انتظار فرصت مناسبي براي سرقت نشستم. بعد از گذشت يكسال، درحالي‌كه ديگر به خانه اين مرد نمي‌رفتم و از نظر مالي با مشكل مواجه شده بودم تصميم گرفتم نقشه سرقت را عملي كنم.

روز حادثه وقتي از دوستانم شنيدم كه مرد ثروتمند و اعضاي خانواده‌اش براي شركت در يك ميهماني خانه را ترك كرده‌اند، خودم را به آنجا رساندم و با استفاده از كليد يدكي وارد خانه شدم.

از آنجا كه از محل نگهداري جواهرات و پول‌ها خبر داشتم، يك راست به آنجا رفتم و بعد از سرقت متواري شدم تا اينكه ماموران متوجه ماجرا شده و مرا دستگير كردند.

سرهنگ ناصر اصلاني- فرمانده انتظامي شهرستان كرج- با اعلام اين خبر گفت: بعد از اعترافات زن خدمتكار، اموال كشف شده از وي به مالباخته بازگردانده شد و متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.

وي همچنين با توجه به نزديك شدن ايام نوروز و استخدام خدمتكار از سوي برخي از خانواده‌ها، از شهروندان خواست درصورت استخدام خدمتكار به مراكز خدماتي كه داراي پرونده ثبت هستند مراجعه كنند و از ورود افراد غريبه به خانه‌شان جلوگيري كنند.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن