تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابطحي:مشاركت سياسي مردم منجر به توسعه و ثبات سياسي كشور مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ابطحي:مشاركت سياسي مردم منجر به توسعه و ثبات سياسي كشور مي شود
مشاركت سياسي مردم منجر به توسعه و ثبات سياسي كشور مي شود
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان بيرجند گفت: مشاركت سياسي مردم در تمامي صحنه ها در توسعه و ثبات سياسي كشور نقش موثري را ايفا مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدزمان ابطحي صبح دوشنبه در جلسه برنامه ريزي تشكيل ستاد سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، با اشاره به جايگاه سياسي مردم در پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، اظهار داشت: پديده مشاركت سياسي در جمهوري اسلامي ايران همواره مولفه هاي اساسي و تضمين كننده بقاء انقلاب همواره مورد توجه بوده و با انتخابات امكان بروز يافته است.

وي بر فراهم كردن بسترهاي مناسب براي برگزاري مراسم بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي تاكيد كرد و افزود: امسال اين سالگرد با شكوه بيشتري همراه خواهد بود.

ابطحي انعكاس صداي مردم ايران و جنبش هاي مردمي و عدالت خواهي كشورهاي منطقه را از مهمترين دلايل برگزاري باشكوه تر سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال جاري عنوان كرد و بيان داشت: ايران عليرغم تحريم و تهديدهاي دشمنان به هدف اصلي خود كه صدور انقلاب اسلامي به كشورهاي جهان بوده رسيده است.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان بيرجند با اشاره به اهداف دشمنان انقلاب، تصريح كرد: استكبار سقوط نظام اسلامي و براندازي نظام جمهوري اسلامي را در دستور كار داشته است.

وي كودتا و جنگ تحميلي را از برنامه هاي استكبار براي سقوط نظام برشمرد و افزود: پس از پيروزي انقلاب در جنگ تحميلي، دشمن براي براندازي نظام جنگ نرم را طراحي كرده و به دنيال تغيير سيرت و هدف اصلي اين انقلاب است.

ابطحي با اشاره به اينكه دشمنان اسلام براي رسيدن به اهداف شوم تمام توان خود را بكار مي گيرند، بيان كرد: در اين زمينه مسئولان براي جلوگيري از رسيدن شمنان به هدفشان و آشنايي مردم با اهداف آنان برنامه ريزي و اقدام كنند.

وي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند ماه، عنوان كرد: مردم ايران باري ديگر دموكراسي و مردم سالاري واقعي را به جهانيان نشان خواهند داد.

ابطحي طراحي فتنه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را از ديگر اهداف دشمنان براي براندازي نظام دانست و گفت: در اين راستا مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم بايد زمينه حضور حداكثري مردم را فراهم كنند كه برنامه هاي دهه فجر بهترين فرصت براي اين مهم است.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان بيرجند در پايان با اشاره به اينكه بايد براي فراهم كردن بسترهاي مناسب براي حضور حداكثري مردم در انتخابات برنامه هاي مناسبي در دهه فجر ارائه شود، يادآور شد: همچنين مسئولان در راستاي برگزاري انتخابات سالم برنامه ريزي هاي جامعي انجام دهند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن