تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/افتتاحيه جشنواره پرنيان عصمت/ استاندار خوزستان: طراحي الگوهاي جديد پوشش اسلامي خواسته‌هاي نسل سوم را پاسخ مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /افتتاحيه جشنواره پرنيان عصمت/ استاندار خوزستان: طراحي الگوهاي جديد پوشش اسلامي خواسته‌هاي نسل سوم را پاسخ مي‌دهد


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

استاندار خوزستان در حاشيه افتتاحيه جشنواره فرهنگي ـ هنري پرنيان عصمت گفت: نبايد در حوزه عفاف و حجاب، دشمنان براي جامعه ايراني و اسلامي تكليف تعيين كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سيدجعفر حجازي در حاشيه افتتاحيه اين جشنواره كه امروز در تالار طوبي صنايع فولاد خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: طراحي الگوهاي جديد پوشش اسلامي، ابهامات و خواسته‌هاي نسل سوم و زنان و دختران جوان را پاسخ مي‌دهد و بايد توجه داشت هر جا خلائي در جامعه ايجاد شود، دشمن اين خلاء را با حضور خود پر مي‌كند.

وي افزود: خوزستان دروازه ورود تشيع به ايران و ميزبان خون 70 درصد از شهداي جنگ تحميلي، استان مقدسي است. اين استان فرهنگي، مذهبي، صنعتي و كشاورزي، كشور كوچكي است كه بايد الگوساز بوده و در ايجاد الگوهاي جديد پيشرو باشد.

حجازي خاطرنشان كرد: بانوان خوزستان بايد پيشرو بوده و نبايد منتظر ارائه الگو از مركز كشور باشند. اين جشنواره، آغاز اين راه است و بايد در سالهاي آينده با قوت بيشتري در سطح استان گسترش يابد.

وي گفت: در هنر طراحي لباس و هنر حفظ عفاف، جاي كار بسياري وجود دارد و بايد با استفاده از نظرات بازديدكنندگان اين نمايشگاه، حوزه فعاليت اين هنر در استان خوزستان گسترش يابد.

به گزارش خبرنگار ايسنا _منطقه خوزستان_ جشنواره فرهنگي هنري پرنيان عصمت كه به ارائه مدلهاي اسلامي لباس زنان و دختران مي‌پردازد، امروز در تالار طوبي منطقه منازل 200 دستگاه صنايع فولاد گشايش يافت. بازديد و خريد از نمايشگاه اين جشنواره براي عموم آزاد است.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن