تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري باند 8 نفره سارقان منزل در غرب استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دستگيري باند 8 نفره سارقان منزل در غرب استان البرز
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري باند 8 نفره سارقان منزل و مال‌خر در غرب استان البرز و كشف 25 فقره سرقت منزل خبر داد.


به گزارش خبرگزاي فارس از كرج به نقل از ستاد اطلاع رساني فرماندهي نيروي انتظامي استان‌هاي تهران و البرز، حميدرضا گل صباحي با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مردمي مبني بر سرقت منزل در شهرستان‌هاي نظرآباد و ساوجبلاغ و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين دو شهرستان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: با توجه به حساسيت موضوع اكيپي از ماموران مجرب آگاهي بلافاصله وارد عمل شده و با بررسي زمان و نحوه وقوع سرقت‌ها و انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس و مراجعه به بانك اطلاعاتي سارقان پس از چندين روز تلاش و پيگيري شبانه روزي در نهايت ردي از يكي از اعضاي باند سارقان كه به عنوان سركرده و رئيس اصلي باند قبلا نيز به جرم چندين فقره سرقت بازداشت شده بود پيدا كرده و با ردزني‌هاي ماموران محل اختفاي وي را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي پس از ورود به منزل، متهم را كه قصد فرار از قسمت پشت ساختمان داشت دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.
گل صباحي افزود: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي ماموران به سرقت از منزل با همدستي 3 نفر سارق و 4 نفر مالخر اموال مسروقه اعتراف كرد.
ماموران پليس آگاهي با راهنمايي‌هاي متهم دستگير شده و انجام تحقيقات نامحسوس در يك عمليات غافلگيرانه 3 نفر سارق ديگر به نام‌هاي «امير. د»، «ساسان .گ» و «رامين .گ» را دستگير كردند كه آنها نيز به مشاركت در سرقت، جابه‌جايي و فروش اموال مسروقه اعتراف كرده و به دنبال اين دستگيري 4 نفر از خريداران اموال و طلاهاي مسروقه نيز شناسايي و دستگير و تعدادي از اموال مسروقه شامل: 6 دستگاه دوربين فيلمبرداري، 5 دستگاه تلويزيون ويدئو و رسيور، يكدستگاه دريل برقي و مدارك گذرنامه، كارت پايان خدمت و سند مالكيت و ... كشف و ضبط شد.
متهمان در ادامه بازجويي‌هاي ماموران به 25 فقره سرقت منزل اعتراف كرده و پس از نشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شده و كليه مالباختگان نيز مورد شناسايي قرار گرفته و اموال سرقتي به آنها بازگردانده شد.
انتهاي پيام/ص20

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن