تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسدالهي: حجاب مانعي براي پيشرفت بولينگ و بيليارد بانوان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: اسدالهي: حجاب مانعي براي پيشرفت بولينگ و بيليارد بانوان نيست
"مريم اسدالهي" نايب رئيس بانوان فدراسيون بولينگ و بيليارد گفت: حجاب مانعي براي پيشرفت بانوان در رشته هاي بولينگ و بيليارد نيست.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، وي ضمن بيان اين مطلب افزود: وقتي بانوان ورزشكار بيليارد كشورمان با حجاب كامل اسلامي در رقابتهاي بين المللي حضور يافتند هيچ كس گمان نمي كرد، اين موضوع به رسانه هاي بين المللي كشيده شود.

اسدالهي با اشاره به حضور موفق بانوان ايراني در عرصه هاي بين المللي ورزشي عنوان كرد: بانوان ايراني با وجود محدوديتهاي رشته هاي بولينگ و بيليارد، شجاعانه عزم خود را جزم كردند تا بيشتر بياموزند و بيشتر از اين امكانات استفاده كنند و حجاب نه تنها مانع نبود بلكه امنيت، آرامش و عزت را نيز به دنبال دارد.

نايب رئيس بانوان فدراسيون بولينگ و بيليارد ادامه داد: بانوان به عنوان نيمي از جمعيت فعال كشورمان مي توانند نقش مهمي در توسعه كمي و كيفي ورزش در كشور داشته باشند. در دنياي امروز حضور زنان در عرصه ورزش قهرماني و حرفه اي براي كسب مدال بسيار مهم است اما در جمهوري اسلامي ايران حضور زنان در بخشهاي مختلف ورزشي با حفظ ارزشهاي ديني، اسلامي و ملي بسيار مورد تاكيد مسئولان ورزش قرار گرفته است.

وي خاطر نشان كرد: ورزشكاران بولينگ و بيليارد كشورمان باتوجه به اينكه از پوشش كامل برخوردار هستند و هيچ منعي براي حضورشان در مجامع و رقابتهاي بين المللي وجود ندارد در سال 1389 برنامه هاي ويژه اي از سوي فدراسيون برايشان تدوين شد كه با كمي دقت نظر روي اين برنامه ها مي توان دريافت آنچه كه به عنوان برنامه براي بخش بانوان به تصويب رسيد، نسبت به تقويمهاي مدون سالهاي گذشته كاملتر و كم نقص تر بود.

اسدالهي در ادامه گفت: به زعم بسياري از كارشناسان اين رشته، انجام اين برنامه ها در زمان مقرر در واقع توانست جايگاه بانوان ما را ارتقاء دهد. هرچند زنان ورزشكار كشورمان در رشته بيليارد هم اكنون در رقابتها به عنوان داور بين المللي به قضاوت مشغول هستند اما واقعيت اين است كه با پتاسيلي كه از اين بخش جامعه سراغ داريم، مطمئن هستيم اين عزيزان خواهند توانست از طلايي هاي اين رشته در رقابتهاي بين المللي باشند.

نايب رئيس بانوان فدراسيون بولينگ و بيليارد در پايان اظهارداشت: براي كسب مدال توسط بانوان بايد ساختارسازي كنيم. براي رسيدن به مدال آوري از استعداديابي شروع كرديم و اگر بتوانيم تا پايان سال نيز مسابقات ليگ برگزار كنيم قطعا نفرات نخبه را شناسايي خواهيم كرد البته توسعه اماكن ورزشي و فرهنگ سازي رشد و شكوفايي بيشتر اين رشته ها را در پي خواهد داشت.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن