تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست پليس از مردم براي شناسايي شكارچي شب


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: درخواست پليس از مردم براي شناسايي شكارچي شب
سرويس اجتماعي-
پليس از مردم خواست براي شكايت از راننده يك دستگاه خودروي پژو 405 نقره اي كه با سوار كردن بانوان جوان در ساعات شب زورگيري و آنان را مورد آزار و اذيت قرار مي داد به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.
ساعت 20:21 مورخه 24 آذر خانم جواني با چهره اي هراسان ضمن مراجعه به ماموران گشت انتظامي تهران بزرگ كه در حال گشت زني در بلوار هجرت به سمت اتوبان بسيج بودند به آنها گفت: راننده يك دستگاه خودرو پژو 405 نقره اي كه چند متر جلوتر بر اثر سرعت بيش از حد از مسير خود منحرف شده، قصد اخاذي و زورگيري از من داشته است.
دستگيري متهم
با اعلام اين موضوع، ماموران گشت انتظامي با راهنمايي اين خانم جوان خود را به محل توقف خودرو پژو 405 نقره اي رنگ، كه راننده آن تلاش داشت تا آن را از جدول كنار خيابان خارج و از محل متواري شود، رسانده و راننده به هويت هادي-ح 27 ساله را دستگير و در بازرسي از داخل خودرو موفق به كشف يك قبضه چاقو با دسته چوبي و يك كيف دستي زنانه سفيد رنگ از صندوق عقب خودرو شدند.
خانم جوان پس از حضور در كلانتري در شكايت خود به ماموران گفت: ابتداي خيابان پيروزي به مقصد افسريه سوار يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 نقره اي رنگ شدم كه راننده پس از طي مسير بلوار هجرت، در روبروي بيمارستان بعثت توقف كرده و در حاليكه شروع به فحاشي كرده بود، با چاقو شروع به تهديد كرد در همين زمان يك دستگاه خودرو پرايد با سه سرنشين در كنار پژو توقف كرد و در حاليكه درهاي عقب خودرو از داخل باز نمي شد و شيشه هاي عقب نيز فاقد بالابر بودند، شروع به كمك خواستن از آنها كردم، راننده پژو با ديدن اين صحنه بلافاصله پاي خود را روي گاز گذاشت و در حاليكه تلاش داشت تا از دست ماشين پرايد فرار كند به سمت اتوبان بسيج حركت كرد و نهايتا در زير پل هجرت به علت سرعت بسيار زياد، كنترل ماشين از دست راننده خارج و به داخل بلوار رفت اما با رسيدن پرايد به محل توقف خودرو، با كمك سرنشين هاي پرايد از خودرو خارج شده و در همين لحظه متوجه چراغ گردان اتومبيل پليس شدم كه بلافاصله دوان دوان خود را به ماموران رسانده و آنها نيز به سرعت راننده پژو 405 را دستگير كردند.
با توجه به كشف يك كيف زنانه از صندوق عقب خودرو پژو 405 و با توجه به اظهارات اولين شاكي پرونده، ماموران تجسس كلانتري در تحقيقات مقدماتي با بررسي مدارك شناسايي داخل اين كيف زنانه موفق به شناسايي صاحب كيف شدند.
صاحب كيف زنانه نيز با حضور در كلانتري از متهم دستگير شده به جرم زورگيري و آزار و اذيت شكايت كرد.
كارآگاهان اداره شانزدهم در روند رسيدگي به اين پرونده موفق به شناسايي تعداد ديگري از خانم هاي جوان كه توسط سرنشين يك دستگاه پژو 405 نقره اي به شيوه مشابه مورد سرقت اموال و آزار و اذيت قرار گرفته بودند شدند.
سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر با اشاره به انتشار بدون پوشش چهره متهم اين پرونده گفت با توجه به شناسايي متهم از سوي شكات و احتمال افزايش تعداد مالباختگان و افرادي كه از سوي متهم مورد سرقت اموال و آزار و اذيت قرار گرفته باشند، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 14 تهران، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم جهت شناسايي صادر گرديده است.
لذا در همين فرصت ضمن تاكيد بر اين نكته كه هرگونه اظهارنظر و طرح شكايت در مجموعه پليس آگاهي كاملا محرمانه تلقي و محفوظ مي باشد، از كليه افرادي كه موفق به شناسايي متهم شده و از او شكايتي درخصوص زورگيري و يا آزار و اذيت دارند دعوت مي شود تا با مراجعه به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي نسبت به طرح شكايت فرد اقدام كنند.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن