تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820811618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

*** راديو تهران

ــ‌١٠ گام تا پيروزي

ويژه برنامه "يادمان باشد"در آيتم گام به گام، ‌١٠گام موثر رهبر كبير انقلاب امام خميني (ره) را در پيروزي انقلاب اسلامي بررسي مي كند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، پروانه طهماسبي سردبير اين برنامه گفت : ويژه برنامه يادمان باشد كه با هدف مرور خاطرات انقلابيون به روي آنتن مي رود پخش آن از هم اكنون شروع شده و آيتم گام به گام را در دهه فجر پخش خواهيم كرد.

وي افزود: آيتم نقش خاطره با گزارشگري فرناز شهيد ثالث و حافظه انقلاب با كارشناسي حامي كارگري دو بخش مستند اين برنامه است كه يكي گفتگو با هنرمندان انقلابي است ودر ديگري اخبار دو روزنامه اطلاعات و كيهان سال ‌٥٧ متناسب با هر روز مرور مي شود.

طهماسبي در توضيح بخش روايي و نمايش ويژه برنامه "يادمان باشد" تصريح كرد : آيتم نوجوان خاطرات يك نوجوان در سال ‌٥٧ است كه به صورت نمايش پخش مي شود و در بخش روايتي نيز كتاب سقوط شاه روايت مي شود. همچنين نصرا.. حدادي تهران شناس، از حال و هواي محلات مختلف تهران در آن روزها مي گويد و آلبرت كوچويي رمانهاي انقلابي را معرفي مي كند.يادمان باشد هر شب از ساعت‌٢١ تا ‌٢٢:30 با اجراي فاطمه نصر آبادي و يوسف رحيمي از شبكه راديويي تهران پخش مي شود.

***صداي آشنا

ـ آشناكردن كودكان ايراني با فرهنگ جامعه ايران امروز

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي و امور مخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، اين برنامه قصد دارد در قالب انشاي يك دانش‌آموز، كودكان ايراني خارج از كشور را با آداب و رسوم، مناطق ديدني، و فرهنگ جامعه ايران امروز، آشنا كند. مژگان مشتاق سردبير، ناصر مهربان تهيه‌كننده،‌ و الهام زرتاختي بازيگر اين برنامه هستند.«من ايران را دوست دارم» هر روز از كانال آسيا و اقيانوسيه ساعت ‌٣٥/٠٧ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٠٥/٠٤ به وقت گرينويچ و تكرارش ساعت ‌٥٠/٢١ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٢٠/١٨ .

ـ گفت‌وگو با نخبگان علمي و فرهنگي ايران در فرهنگ‌نامه

گروه فرهنگ و تمدن به منظور آشنايي هرچه بيشتر مخاطبان با آرا و افكار نخبگان علمي و فرهنگي ايران، فضاي يك گفت‌وگو را در برنامه «فرهنگ نامه» فراهم آورده است.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي و امور مخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، اين برنامه سعي دارد در حوزه‌هاي تابعه فرهنگ و تمدن ايران، و با در نظر گرفتن كليه عوامل و جريانات تأثيرگذار بيروني و دروني، به صورت زنده با نخبگان علمي و فرهنگي ايران گفت‌وگو كند.

سعيد اسلام‌زاده سردبير، انسيه سميع‌پور تهيه‌كننده اين برنامه‌اند، كارشناساني كه در برنامه «فرهنگ‌نامه» حضور پيدا مي‌كنند، اغلب از حوزه فرهنگ، تمدن و علوم انساني هستند.

«فرهنگ‌نامه» چهارشنبه‌ها از كانال اروپا ساعت ‌٣٥/١٥ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٠٥/١٢ به وقت گرينويچ از و تكرارش پنج‌شنبه‌ها ساعت ‌٣٥/٠٤ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٠٥/٠١ به وقت گرينويچ، و از كانال آسيا و اقيانوسيه ساعت ‌٣٠/٠٨ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٠٠/٠٥ به وقت گرينويچ، از شبكه جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

***راديو گفت‌وگو

ـ انقلاب اسلامي و تئوري هاي ورزشي

با حضور معاون سازمان تربيت بدني دولت هاي سازندگي و اصلاحات، تئوري هاي انقلاب در ورزش بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت و گوي ورزشي گفت: در اين برنامه با حضور سعيد فائقي، تئوري هاي انقلاب در ساختار ورزش ايران مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد.

مازيار ناظمي افزود: ميزان اجرايي شدن اين تئوري ها و راهكارهاي آن براي بهبود وضع ورزش ايران در عرصه جهاني از ديگر موضوعات مورد بررسي با كارشناس اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٢ چهارشنبه ‌٩ بهمن ماه از راديو گفت و گو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

***راديو تجارت

ـ آينه در آينه حقوق مصرف كننده

برنامه آينه در آينه روش هاي مديريت اقتصادي در كشورهاي ديگربه ويژه كشورهايي كه با ايران داراي اشتراكات فرهنگي هستند را با حضور كارشناسان بحث و بررسي مي كند و در مورد امكان بهره گيري از تجربه هاي موفق اقتصادي اين كشورها در ايران تبادل نظر مي شود . هدف از تهيه اين برنامه ايجاد زمينه هم شناختي و همگامي بيشتر با مسئولين اجرائي و مديريت اقتصادي كشور در جهت استفاده از امكانات و توانمندي هاي افراد و سرمايه هاي انساني و مالي حتي در ظرفيت هاي اندك و ظاهرا غير قابل اعتنا است كه مي تواند در چرخه اقتصاد عمومي عامل مهمي در افزايش سطح درآمد هاي ملي و افزايش رفاه عمومي است . برنامه آينه در آينه اين هفته با موضوع حقوق مصرف كننده در خدمت علاقمندان است . كارشناس برنامه رسول مژده شفق اطلاعات لازم را در اين خصوص مي دهد . سردبير برنامه هوشنگ اعلم و گوينده آن حسينيان است اين برنامه روزهاي چهارشنبه هر هفته از ساعت ‌١٤ تا ‌١٥ از راديو تجارت پخش مي شود .

ـ يك حركت ، هزار بركت با كارآفرينان بنياد شهيد

برنامه يك حركت ، هزار بركت در جهت خود اشتغالي افراد جامعه تهيه مي شود . و صحبت از تجارب موفق افراد كارآفرين و الهام گرفتن از روشها و موفقيت آنها است . دربرنامه روز چهارشنبه موضوع كار آفريني و اشتغال زايي در بنياد شهيد بررسي مي شود . شيرا وند مدير كل اشتغال و كار آفريني بنياد شهيد انقلاب اسلامي ميهمان برنامه است . با يك كار آفرين نمونه بصورت تلفني ارتباط برقرار مي شود . خانم اسدي يك كتاب در زمينه كار آفريني معرفي مي كند و آقاي بي نام نيز اخبار كار آفرينان را به اطلاع شما مي رساند . گزارش مردمي نيز بخش ديگر برنامه است . برنامه يك حركت ، هزار بركت روزهاي زوج هر هفته از ساعت ‌١٦ تا ‌١٧ بصورت زنده از راديو تجارت پخش مي شود . سردبير برنامه كردي ، تهيه كننده شيخ زاده و گوينده آن آزادي است .

ـ بررسي بازرگاني داخلي در برنامه سيمرغ

سيمرغ از برنامه هاي طرح و برنامه شبكه راديويي تجارت است كه بمناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران تهيه مي شود . در اين برنامه اقتصاد ايران از بعد هاي مختلف با حضور وزرا و معاونين در سه دهه انقلاب بررسي مي شود . در روز سه شنبه اول بهمن ماه روند رو به رشد سه دهه اقتصاد ايران و چشم‌انداز ‌٢٠ ساله و برنامه پنجم توسعه به بحث گذاشته مي شود . در اين برنامه دكتر دانش جعفري عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام حضور دارد . كارشناس مجري برنامه دكتر پژويان است . برنامه سيمرغ هر روز به مدت يكساعت تا بيست و دوم بهمن ماه پخش مي شود . زمان پخش ‌٨تا ‌٩ صبح است .

در برنامه روز چهارشنبه نهم بهمن ماه با حضور مهندس مفتح معاون وزير بازرگاني و معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت بازرگاني بازرگاني داخلي در ايران بررسي مي شود .

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن