تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارمين همايش سراسري رؤساي سازمان‌هاي بنياد شهيد آغازشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: چهارمين همايش سراسري رؤساي سازمان‌هاي بنياد شهيد آغازشد
گروه اجتماعي: چهارمين همايش سراسري رؤساي سازمان‌هاي استاني و معاونان بنياد شهيد و امور ايثارگران از صبح امروز پنجم بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگي «رسول‌زاده» تهران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني ايثار، اين همايش كه چهارمين گردهمايي رؤساي سازمان‌هاي استاني و معاونان بنياد شهيد و امور ايثارگران در سال جاري است، با حضور «محسن انصاري» معاون كل بنياد شهيد و امور ايثارگران، رؤساي سازمان‌هاي استاني و معاونان بنياد برگزار شد.

محسن انصاري، معاون كل بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين همايش با اشاره به برگزاري نشست‌هاي گذشته با محوريت طرح معتمدين معين، اين طرح را يكي از اساسي‌ترين طرح‌هاي تحولي بنياد شهيد و امور ايثارگران عنوان كرد.

وي افزود: عوامل اجرايي در بنياد شهيد و امور ايثارگران به توسعه ذهني و باور مشتركي براي اجراي اين طرح رسيده‌اند كه اين مهم‌ترين دليل سرعت در اجراي اين طرح به حساب مي‌آيد.

انصاري در بخش ديگري از سخنانش به اثرگذاري بسيار مناسب طرح معتمدين معين اشاره كرد و حجم فعاليت‌هاي انجام شده را مناسب دانست.

معاون كل بنياد شهيد و امور ايثارگران همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات اعضاي شوراي مشورتي استانداران و فرمانداران و نيز مجلس مشورتي ايثارگران در اكثر استان‌ها گفت: انتخابات 26 استان در هر سه مقطع برگزارمي‌‌‌شود و تا 15 بهمن‌ماه انتخابات ساير استان‌ها نيز به پايان خواهد رسيد.

انصاري همچنين عمده فعاليت‌ها را پس از برگزاري مجلس مشورتي در 12 و 13 اسفندماه جاري ذكر و تصريح كرد: پس از برگزاري اين مجلس استفاده از تخصص و دانش اين افراد كه 43 درصدشان داراي مدرك كارشناسي به بالا هستند بايد در اولويت قرار بگيرد.

وي در پايان با اشاره به طرح ايجاد تشكل‌هاي دانشجويي در آينده نزديك بر لزوم استفاده از NGOها به عنوان توان و قوه‌اي مناسب در راه رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي اشاره كرد.

در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام «احمد مازني» مديركل امور اجتماعي و مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران به ارائه گزارشي در خصوص معتمدين معين و مجلس مشورتي ايثارگران پرداخت.

وي با اشاره به حضور هفت‌هزار و 588 عضو معتمد معين تصريح كرد: چهارهزار و 751 نفر از اين تعداد به صورت فعال و دوهزار و 837 نفر نيز به‌صورت نيمه‌فعال با اين طرح همكاري دارند.

مازني همچنين تعداد اعضاي عضو هيأت علمي دانشگاه‌هاي سراسر كشور را كه با اين طرح همكاري دارند، 168 نفر ذكر و تصريح كرد: 43 درصد اعضاي طرح داراي مدرك كارشناسي به بالا هستند.

وي اعضاي شبكه همياران را كه در ديدار با جامعه هدف و انتقال نيازهاي آنان به جامعه هدف مي‌كوشند چهارهزار و 439 نفر عنوان و اعضاي شبكه راهيان را كه در برگزاري اردوها، سفرهاي زيارتي و مربيگري با بنياد همكاري دارند 120 نفر ذكر كرد.

مديركل امور اجتماعي و مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برگزاري مجلس مشورتي ايثارگران در 12 و 13 اسفند ماه جاري لزوم همكاري هرچه بيشتر رؤساي استان را در اجراي طرح در مناطق باقيمانده خواستار شد.

يادآوري‌مي‌شود چهارمين همايش فصلي رؤساي سازمان‌هاي استاني بنياد شهيد و امور ايثارگران بعدازظهر امروز با ارائه مباحثي از جمله گزارش پيشرفت احداث مراكز فرهنگي و توانبخشي و گلزار شهدا، فعاليت‌هاي حوزه مشاوران جوان بنياد، طرح مكانيزاسيون پرونده‌هاي فرهنگي ايثارگران، اتوماسيون اداري و گزارش عملكرد بودجه 9ماهه 87 و بودجه سال 88، ادامه مي‌يابد.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن