تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816858502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد رفسنجاني ازبي تفاوتي اروپا در قبال غزه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد رفسنجاني ازبي تفاوتي اروپا در قبال غزه
آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اكنون نيز اين رژيم با حضور نيروهاي نظامي خود در غزه، اشتباه ديگري مرتكب شده است كه عواقب نامناسبي براي آنان به همراه خواهد داشت.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار سفير فرانسه در تهران با اشاره به حوادث اخير غزه مواضع اتحاديه اروپا و فرانسه را در اين خصوص متناسب با نقش و جايگاه آنها ندانست.

به گزارش شبكه خبر به نقل از واحد مركزي خبر، آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اتحاديه اروپا در اين فاجعه انساني نقش مناسبي ايفا نكرد و از كنار جنايت هاي ضد بشري رژيم صهيونيستي با كم توجهي گذشت.

وي اضافه كرد: فرانسه نيز با توجه به حضور طولاني مدت خود در آن منطقه مي توانست اقدامات عملي مناسب تري براي جلوگيري از اين حوادث انجام دهد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري اعلام آتش بس يكجانبه از سوي رژيم صهيونيستي پس از كشتار 1200 نفر و زخمي شدن پنج هزار نفر از مردم بي گناه غزه و خرابي هاي فراوان را ديرهنگام عنوان كرد.

وي گفت : اين رژيم از حركات و كارهاي ضد انساني نتيجه اي نخواهد گرفت و اين از ابتداي حمله به غزه مشخص بود.

آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اكنون نيز اين رژيم با حضور نيروهاي نظامي خود در غزه، اشتباه ديگري مرتكب شده است كه عواقب نامناسبي براي آنان به همراه خواهد داشت.

وي با اشاره به مواضع جمهوري اسلامي ايران در خصوص استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي از برخي مواضع مقامات ارشد فرانسه در اين خصوص انتقاد كرد و گفت: استفاده از زبان تهديد، الفاظ نامناسب و ادبيات غيردوستانه كمكي به رفع مشكل نخواهد كرد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: ايران حقيقتا آماده است از طريق مذاكره بدون هيچ گونه پيش شرط و در چارچوب مقررات بين المللي، مسائل را به طور منطقي حل و فصل كند.

وي همچنين با اشاره به مسائل و مشكلات در افغانستان، عراق و لبنان تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران از صميم دل با تروريسم مخالف است و اگر كشورهاي غربي واقعا خواهان حل مسائل باشند ايران كمك خوبي در منطقه خواهد بود.

رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: ايران يكي از بزرگ ترين قربانيان تروريسم است و اين باعث تاسف است كه برخي از اين تروريست ها امروز در پناه كشورهاي غربي به اقدامات خود ادامه دهند.

آيت الله هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: در افغانستان با حضور نيروهاي ناتو؛ مشكلات مربوط به نبود امنيت حل نشد و توليد مواد مخدر نيز رشد بي سابقه اي را به همراه داشت و مردم براي زندگي روزمره خود با مشكل مواجه اند.

وي افزود: در عراق نيز اگر كمك هاي ايران كه براي كاهش آلام و رنج هاي مردم عراق انجام شد نبود نيروهاي اشغالگر با مشكلات وسيع تري مواجه مي شدند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درادامه اين ديدار خواهان تلاش دو كشور براي رفع نقاط منفي در روابط تهران و پاريس شد و افزود: حضور حضرت امام (ره) در پاريس تاثير مثبتي در نگاه ايرانيان به فرانسه به وجود آورد و اين كشور را به شريكي جدي براي ايران تبديل كرد ولي فرانسويان با جانبداري هاي نادرست از عراق در جنگ تحميلي و پايبند نبودن به قراردادهاي هسته اي خود با ايران تاثير منفي در اين روابط ايجاد كردند و اميدواريم در آينده شاهد اين گونه اقدامات نباشيم.

سفير فرانسه در تهران نيز جمهوري اسلامي ايران را از قربانيان تروريسيم خواند و گفت: كشورهاي بسياري از اين موضوع خسارت ديده اند و تهديدات تروريستي تهديد مشترك همه كشورهاست.

برنارد پوله تي با بيان مسائل و حوادث غزه به تلاش هاي اتحاديه اروپا و فرانسه براي حل اين موضوع اشاره كرد و گفت: اتحاديه اروپا در اين خصوص منفعلانه و جانبدارانه عمل نكرد و از ابتدا بر خاتمه دادن به شرايط غيرانساني در اين منطقه تاكيد داشت و در اين خصوص تلاش كرد.

سفير فرانسه با اشاره به مسائل هسته اي ايران تاكيد كرد: فرانسه نيز خواهان اين است كه مسائل بدون تهديد و تقابل و از مسير مذاكره حل و فصل شود و در اين مسير از هيچ تلاشي دريغ خواهد كرد.

پوله تي با اشاره به قرنها روابط پاريس و تهران تاكيد كرد: روابط كهن و ديرينه دو كشور اكنون در همه سطوح جريان دارد و اين طبيعي است كه دو كشور بزرگ و قديمي ايران و فرانسه نقطه مشتركي درباره برخي مسائل با يكديگر نداشته باشند.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن