تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818962386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارق باطري خودرو دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سارق باطري خودرو دستگير شد
مردي كه به بهانه تعمير خودرو اقدام به سرقت باطري و ساير لوازم آن مي كرد روز گذشته در يكي از محله هاي غرب تهران دستگير شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ از دادسراي خوش، ماجراي ربوده شدن باطري هاي خودرو از سوي مرد سارق چند روز پيش پس از شكايت يكي از صاحبان خودرو در حين سرقت از خودرواش در شعبه 11 بازپرسي دادسراي خوش تهران در دستوركار ماموران پليس قرار گرفت.

شاكي در تشريح ماجراي سرقت به بازپرس ايلخاني گفت: چند روز پيش حوالي شش صبح قصد رفتن به محل كارم را داشتم كه با مشاهده مردي كه كاپوت خودروام را بالا زده و مشغول وارسي آن بود مشكوك شده او را به دام انداخته و ديدم كه باطري خودروام را درآورده بلافاصله با پليس 110 تماس گرفته و به آنها اطلاع دادم.

به دنبال اظهارات شاكي بازپرس ايلخاني گفت: تاكنون چندين فقره سرقت مشابه باطري و لوازم خودرو كه با شكايت حول و حوش 120 نفر از كساني از خودروي آنها سرقت شده صورت گرفت اما با تحقيقات ماموران پليس مشخص شد كه حدود 500 فقره سرقت باطري به طرز مشابه توسط متهم صورت گرفته است.

با انتقال متهم به مركز پليس وي مورد بازجويي قرار گرفت و سپس از تناقض گويي هاي متعدد راز سرقت باطري هاي خودرو را فاش كرد و گفت:‌هر شب بين ساعت سه و نيم شب تا شش صبح و هنگامي كه هوا خوب تاريك مي شد در خيابان ها پرسه مي زدم، هر خودرويي كه در خيابان يا در كوچه اي پارك شده بود با بالا زدن كاپوت آن باطري آن را مي دزديدم.

وي افزود: اگر خودرويي مدل بالا بود ساير لوازم داخل آن را هم مي دزديدم به اين صورت كه شيشه ها را شكسته و لوازم قيمتي آن را به مال خرها مي فروختم و ‌برخي باطري ها و لوازم سرقت شده را به منزل برده و از زنم مي خواستم آنها را در جايي پنهان كند و از اين راه امرار معاش مي كردم.

بر اساس اين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات تكميلي براي افشاي ديگر جرايم مرد سارق و همدستان وي ادامه دارد./ط
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن