تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمان ثبت نام آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه آزاد تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: زمان ثبت نام آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه آزاد تمديد شد
ثبت نام از داوطلبان آزمون دكتراي تخصصي سال 88 دانشگاه آزاد اسلامي تا ساعت 24 روز شنبه 28 دي تمديد شد.


به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، محمدرضا مهرادفر، معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي امروز در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان مي توانند در مدت ياد شده با مراجعه به پايگاه الكترونيكيazmoon.org ثبت نام كنند.

وي با اشاره به اينكه ثبت نام از داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامي از چهارشنبه، دوم بهمن آغاز و تا سه شنبه، 15 بهمن ادامه خواهد يافت، تصريح كرد: همه فارغ التحصيلان كارشناسي و يا شاغلان به تحصيل در سال آخر اين مقطع، مشروط به نداشتن منع از لحاظ مقررات نظام وظيفه عمومي مي توانند در اين آزمون ثبت نام كنند.

معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي افزود: هر داوطلب مي تواند با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن رشته مقطع كارشناسي خود با رعايت ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، يك رشته تحصيلي را انتخاب و در فرم اينترنتي ثبت نام درج كند.

به گفته مهرادفر رشته هاي گروه علوم پزشكي شامل رشته آموزش پرستاري و مديريت خدمات بهداشتي و درماني از اين شرط مستثني هستند و داوطلبان اين رشته ها لازم است داراي مدرك متجانس با رشته انتخابي باشند.

وي افزود: در رشته كارگرداني نمايش علاوه بر آزمون كتبي، ‌از داوطلباني كه حد نصاب لازم در آزمون مربوطه را كسب كنند آزمون عملي گرفته خواهد شد.

معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي درباره استفاده از سهميه ها در آزمون هاي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان، بسيجيان فعال و جهادگران رزمنده بايد قبل از ثبت نام، با مراجعه به پايگاه هاي مقاومت بسيج و يا مراكز سپاه كد رهگيري براي استفاده از اين امتياز ها را دريافت كنند.

مهرادفر افزود: همچنين داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه آزادگان، جانبازان و شاهد بايد قبل از ثبت نام با مراجعه به پايگاه اينترنتي بنياد شهيد و امور ايثارگران ضمن ارائه درخواست استفاده از تسهيلات، كد رهگيري دريافت كنند.

وي با اشاره به اينكه آزمون كارشناسي ارشد، 17 تا 19 ارديبهشت سال 88 برگزار مي شود، گفت: امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش پذيرش در كارشناسي ارشد داريم.

معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي همچنين با بيان اينكه ثبت نام از داوطلبان آزمون كارشناسي دانشگاه آزاد اسلامي 15 تا 30 بهمن انجام مي شود، خاطرنشان كرد: آزمون غير پزشكي، 11 و 12 تير سال 88 و آزمون پزشكي 26 تير انجام خواهد شد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن