تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراكز معاينه فني تا ظهر تاسوعا باز است


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مراكز معاينه فني تا ظهر تاسوعا باز است
مراكز 9 گانه معاينه فني خودرو روز سه شنبه هفدهم دي ماه همزمان با تاسوعاي حسيني از ساعت 7:30 تا 12:30 با تمام ظرفيت آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش مهر، ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران اعلام كرد: تمامي مراكز مكانيزه معاينه فني خودرو تا ظهر تاسوعاي حسيني باز بوده و پس از آن مجددا روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته از ساعت 7:30 صبح لغايت 24 در خدمت شهروندان تهراني خواهند بود.

چنانچه شهروندان قبل از مراجعه به مراكز معاينه فني نكاتي از قبيل كنترل سلامت چراغهاي روشنايي، خطر، چراغهاي راهنما، عدم شكستگي شيشه، سلامت برف پاك كن ها، سلامت لاستيك (حداقل داشتن 3 ميليمتر عاج)، نداشتن دود آبي مشهود كه عمدتا نشانه روغن سوزي است، سلامت كمربند ايمني و عدم استفاده از بوقهاي غير استاندارد و سلامت نسبي بدنه خودرو، عدم استفاده از لامپهاي رنگي غير استاندارد و نصب هر گونه برچسب خصوصا دودي روي چراغهاي خطر عقب و شيشه جلو و خارج كردن ارتفاع خودرو از حد استاندارد كه منجر به بر هم خوردن تعادل ديناميكي خودرو مي شود را رعايت نمايند در اخذ برچسب معاينه فني ايشان تسريع خواهد شد.

همچنين توصيه مي گردد مالكان خودروهاي كاربراتوري پيش از مراجعه به مراكز معاينه فني، نسبت به تعويض فيلتر هوا و شمع اقدام و با مراجعه به تعميرگاههاي معتبر نسبت سوخت به هواي موتور خود را در دور آرام موتور تنظيم كنند. همچنين مالكان خودروهاي انژكتوري با مراجعه به مراكز خدمات پس از فروش معتبر نسبت به عيب يابي از موتور خودروي خويش اقدام نمايند. در نهايت توصيه مي گردد كارآيي ترمزها، كمك فنرها و ميزان بودن فرمان خودرو نيز مورد بازبيني قرار گيرد.

اين گزارش مي افزايد تنها مدرك لازم هنگام مراجعه به مراكزمعاينه فني كارت و يا سند خودرو بوده و حضور مالك نيز الزامي نمي باشد و خودروهاي مدل 86 و 87 نياز به مراجعه به منظور انجام معاينه فني نداشته و صرفا خودروهاي مدل 85 و قبل از آن مي بايست نسبت به معاينه فني خودروهاي خود اقدام كنند.

طي 10 روز گذشته حدود 80 هزار خودرو به مراكز مكانيزه معاينه فني مراجعه كرده اند كه در مقايسه با خودروهايي كه نياز به معاينه دارند بسيار ناچيز است. لذا از تمامي شهروندان تقاضا مي شود به طور مستمر به مراكز مكانيزه معاينه فني خودرو مراجعه و نسبت به معاينه فني خودروي خود مبادرت ورزند.

روابط عمومي ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران در پايان با بيان نقش حدود 23 درصدي معاينه فني در كاهش آلودگي هوا و صرفه جويي حدود 1000 ميليارد توماني خسارات ناشي از تصادفات به عنوان بخشي از مزايا و فوايد معاينه فني، ابراز اميدواري كرد.

درحال حاضر كه به دستور فرمانده ناجا طرح ويژه برخورد با خودروهاي فاقد معاينه فني درپايتخت آغاز شده تمامي خودروها به مرور موفق به انجام معاينه فني و دريافت برچسب و كارت مورد نظر شوند تا ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران نيز از اين پس بتواند با وقت دهي قبلي و مكاتبه با صاحبان خودرو در طول سال و بدون ازدحام و شلوغي نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام كند.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن