تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر كردستان خبر داد:تشكيل 500 شوراي امر به معروف در ادارات كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر كردستان خبر داد:تشكيل 500 شوراي امر به معروف در ادارات كردستان
خبرگزاري فارس: دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر كردستان گفت: در استان 500 شوراي امر به معروف و نهي از منكر در ادارات و نهادهاي دولتي و كارخانجات تشكيل شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، الله نور نوراللهي در همايش بزرگ سازمان‌هاي اجرايي ستاد امر به معروف و نهي از منكر كه ظهر امروز در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اكنون بيش از 3 هزار و 500 نفر براي ترويج امر به معروف و نهي از منكر در اين نهاد فعاليت دارند.
وي بهترين خلق خدا را آمران به معروف و ناهيان از منكر اعلام كرد و افزود: با توجه به اهميت موضوع 46 بار در قرآن كريم به امر به معروف و نهي از منكر تأكيد شده است.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان در ادامه با اشاره به استفاده دشمنان از هجمه‌هاي فرهنگي عليه جوانان كشورمان گفت: در حال حاضر از 80 ماهواره فعال و ساخت 3 هزار و 600 برنامه توليدي و 32 برنامه راديويي به زبان فارسي در روز عليه ايران كار مي‌كند.
نوراللهي از افزايش 100 درصدي پرونده‌هاي قضايي كشور از سال 78 تا امسال خبر داد و تصريح كرد: تعداد پرونده‌هاي قضايي از 4 ميليون فقره پرونده در سال 78 به 8 ميليون پرونده در سال‌جاري افزايش يافته است.
وي تشكيل شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر در ادارات و نهادهاي اجرايي، كارخانجات، اصناف، ايجاد شوراهاي حل اختلاف و پيشگيري از حفاظت اجتماعي و بهداشت قضايي از اقدامات فرهنگي عليه هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان دانست.
فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان شبهه افكني، ترويج ابتذال و تفرقه افكني را از ترفندهاي فرهنگي دشمنان عليه جوانان كشور اعلام كرد و گفت: در حال حاضر از 25 ميليون جوان كشور 13 ميليون نفر آن پشت خاكريز بلند ازدواج پتك مي‌زنند و دشمن براي ترويج ابتذال و سردرگمي جوانان كشور از طريق ماهواره و سايت‌هاي اينترنتي درصدد انحراف كردن آنهاست.
سردار نورالهي بر نهادينه كردن معروفات در جامعه و در بين جوانان تأكيد و خاطر‌نشان كرد: 50 درصد از زندانيان در زندان‌هاي متهمان مواد‌مخدر هستند كه 90 درصد اين مواد از طريق مرزهاي استان كردستان ترانزيت مي‌شود از اين رو بايد تلاش بيشتري در زمينه معروفات جوانان و پيشگيري از انحراف انجام گيرد.
در ادامه اين همايش محمود‌الله مرادي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سنندج گفت: در راستاي تحقق اهداف و احياي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر شوراهاي امر به معروف در شهرك‌هاي نظامي، كارخانجات، اصناف و بازاريان در محلات شهر سنندج تشكيل شده است.
در پايان اين همايش از ضابطان و ناصحان امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان با دادن لوح تقدير و هدايايي تقدير شد.
انتهاي پيام/ل10
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن