تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الهام: وارد مقوله‌هاي انتخاباتي نمي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: الهام: وارد مقوله‌هاي انتخاباتي نمي‌شويم
سخنگوي دولت در مورد بحث استيضاح وزير كشاورزي در مجلس شوراي اسلامي گفت: فكر مي‌كنيم كه بحث استيضاح وزير كشاورزي منتفي شود.

جامعه جهاني بايد نسبت به كشتار كودكان در غزه واكنش نشان دهد

به گزارش ايسنا غلامحسين الهام صبح روز شنبه در نشست هفتگي خود با خبرنگاران با تسليت فرا رسيدن ايام عزاداري امام حسين(ع) با بيان اين‌كه " حماسه بزرگ كربلا آينه آزادگي و دفاع از حق و عدالت و مظلومان است" افزود: امروز همچنان حادثه‌ عاشورا الهام‌بخش ايستادگي و مقاومت در برابر ظلم و دفاع از حق و عدالت و آزادگي است و تمام آزادگان جهان با هر مرام و تفكري خود را وقتي در برابر چنين حماسه‌ بزرگي قرار مي‌دهند روحيه، توان و جهت‌گيري درستي پيدا مي‌كنند و در واقع عاشورا آن‌ها را براي رسيدن به مسير حق ياري مي‌دهد.

وي به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه اشاره و خاطرنشان كرد: فاجعه بزرگي در غزه در حال رخ دادن است و غزه و مردم آن در خون غلتيده‌اند، جنايتكاران رژيم صهيونيستي به هيچ اصلي از اصول انساني و نظامات بين‌المللي پايبند نيستند و ما شاهديم كه امروز غزه در محاصره‌اي از خشكي و آب در خون غلت مي‌خورد.

وي همچنين با اشاره به كشتار بي‌رحمانه‌ كودكان توسط صهيونيست‌ها در غزه گفت: گناه اين كودكان اين است كه در فلسطين به دنيا آمدند و در واقع حق حيات از آن‌ها گرفته مي‌شود.

سخنگوي دولت تاكيد كرد: جامعه جهاني بايد نسبت به جنايت‌هايي كه در ارتباط با كودكان توسط صهيونيست‌ها صورت مي‌گيرد واكنش نشان دهد؛ چراكه حجم كشتار كودكان بي‌سابقه است.

وي همچنين به كشتار زنان، مردان و غيرنظاميان در حوادث غزه اشاره كرد و گفت: اين كشتار عظيمي است كه معنايي جز نسل‌كشي ندارد و اين جنايات، اقدام عليه بشريت است.

وي هم‌چنين با تشكر از احساسات پاك مردم ايران به خصوص جوانان در محكوميت حوادث غزه گفت: من از مردم تشكر مي‌كنم كه با حضور خود در برابر جنات‌هاي بي‌رحمانه‌ رژيم صهيونيستي واكنش نشان دادند و انزجار خود را از اين اقدامات اعلام كردند. اين حضور و اقدامات مردم نشان از توجه عميق انساني در وجودشان است.

الهام با تشكر از جوانان كه با احساس مسووليت جدي و عزمي برآمده از ايمان و اعتقاد انساني در اين ارتباط به صحنه آمدند و از اين جنايات پرده برداشتند، گفت: دولت به سهم خود از اين فعاليت‌ها تشكر و قدرداني مي‌كند و به خدمتگزاري چنين ملتي افتخار مي‌كند.

وي گفت:‌ ما ضمن تشكر از عموم مردم به خصوص جوانان استدعاي‌مان اين است كه عمق فجايع غزه توسط جوانان تبيين شود و پرده از چهره‌ واقعي و ماهيت صهيونيست‌ها براي افكار عمومي برداشته شود. در واقع پرده از جنايات اين رژيم براي كساني كه تحت تاثير تبليغات سوء و غلط نتوانسته‌ با عمق جنايات اين رژيم آشنا شوند و به آن پي ببرند، بردارند.

وي با بيان اين‌كه " امروز آگاهي و اطلاع‌رساني به مردم در اين زمينه بسيار مهم و يك وظيفه‌ سنگين است" گفت: ‌افشاگري و بيان ماهيت واقعي اين رژيم امروز مسووليت سنگيني است و اين خود بزرگترين جهاد و مبارزه است كه جوانان ما در اين مسير حركت مي‌كنند و بايد حركت‌شان را در اين مسير ادامه دهند؛ چراكه طي اين مسير نتيجه‌بخش خواهد بود.

سخنگوي دولت ابراز اميدواري كرد: ان‌شاءالله هرچه زودتر محاصره‌ غزه از خشكي و دريا از بين برود و حداقل حقوق انساني مردم غزه محقق شود.

احتمال منتفي شدن استيضاح وزير كشاورزي وجود دارد

وي در مورد استيضاح وزير جهاد كشاورزي نيز گفت: در مورد استيضاح فكر مي‌كنم كه موضوع منتفي و فرصت تلاش و خدمت در اين فرصت براي دولت قوي‌تر فراهم شود.

وي خاطرنشان كرد: ما بارها گفته‌ايم كه استيضاح حق مجلس است و نمايندگان محترم مجلس مي‌توانند از اين حق خود به هر شكل استفاده كنند. اين حق مورد احترام و حقوقي است.

الهام در عين حال اظهار كرد: فكر مي‌كنم كاركرد وزارت كشاورزي كاركرد قابل دفاعي است و وزرا با اعتماد به نفس تلاش مي‌كنند كه از هر طريق ممكن بيشتر و بيشتر به مردم خدمت كنند و با همكاري‌هاي متقابل دولت و مجلس ، دولت بتواند بيشتر و بهتر به مردم خدمت كند.

رويكرد مجلس را به طرح هدفمندكردن يارانه‌ها مثبت مي‌دانيم

سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي مبني بر نظر دولت درباره‌ تصويب يك فوريت لايحه‌ هدفمند كردن يارانه‌ها در مجلس، در ابتدا با تشكر و قدرداني از مجلس به خاطر تعامل با دولت در تصويب يك فوريت از لايحه هدفمندكردن يارانه‌ها پاسخ داد: نمايندگان محترم مجلس براي ابراز نظر و عقيده خود آزاد هستند و راي دادن به صورت آزاد و كارشناسي حق مسلم مجلس است. اين امر در تمام عرصه‌ها از جمله تصويب اين لايحه صورت گرفت و راي خوبي با همراهي خوب نمايندگان مجلس به اين لايحه داده شد.

وي با اشاره به اين‌كه " اين لايحه از مدت‌ها قبل در دولت مورد بررسي قرار گرفته و در مورد آن كار كارشناسي شده است" گفت: ‌اميدواريم در مجلس نيز با دقت جامع و كارشناسي مورد بحث و بررسي قرار بگيرد. در اين ارتباط دولت و مجلس تعامل خوبي با يكديگر داشته‌اند و به صورت مستمر يك سال در اين ارتباط كار كردند. نظرات مختلف كارشناسان و نمايندگان مجلس در اين ارتباط گرفته و اين لايحه تكميل شده است.

وي هم‌چنين با بيان اين‌كه " اميدواريم كه اين لايحه هرچه زودتر در مجلس شوراي اسلامي به تصويب نهايي برسد" گفت:‌ ما رويكرد مجلس در اين زمينه را مثبت مي‌دانيم و اميدواريم به سرعت به نتيجه نهايي برسيم.

دولت وارد مقوله‌هاي سياسي وانتخاباتي نمي‌شود

الهام در ادامه از اين خبرنگار خواست سوال دوم خود را تكرار كند كه خبرنگار پرسيد: آقاي باهنر اعلام كرده كه با حضور احمدي‌نژاد اجماع صددرصدي اصولگرايان امكان ندارد، نظر دولت و يا نظر شخصي شما در اين ارتباط چيست؟

سخنگوي دولت با بيان اين‌كه " سوالات سياسي در ذهنم‌ نمي‌ماند" و تاكيد بر اين‌كه " من اين‌جا نقطه‌نظر شخصي خود را ابراز نمي‌كنم و دولت نيز بنا ندارد كه وارد مقوله‌هاي سياسي و انتخاباتي شود" ادامه داد: دولت مهم‌ترين وظيفه‌ي خود را خدمتگزاري و كار براي مردم مي‌داند؛ اين مطالبه رهبري از دولت نيز هست. كار مستمر خود را براي خدمت به مردم انجام مي‌دهد و نبايد وارد مسائل سياسي و انتخاباتي شود و اكنون زمان براي فعاليت‌هاي رسمي انتخاباتي نيست.

تشكيل اوپك گازي را تبريك مي‌گويم

خبرنگار ديگري در مورد پايان قرارداد گازي ايران و تركمنستان پرسيد كه الهام پاسخ داد: ‌بحث مذاكرات اين قرارداد ادامه داشته و ادامه دارد و در مورد بخشي از آن به جمع‌بندي رسيده‌اند و مذاكرات در ارتباط با آن دنبال مي‌شود. اين قرارداد همچنان باقي و جاري است و دو طرف به توافقات خوبي رسيده‌اند. در واقع شركت گاز و وزارت نفت مذاكرات را براساس سياست‌هاي دولت با حفظ مصالح مردم و منافع كشور دنبال مي‌كنند و اين مذاكرات دنبال مي‌شود و به توافقات اصلي و عمده‌اي رسيده‌اند كه گزارشات آن مستمرا اعلام مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: ان‌شاءالله مسير ارتباطات گازي با تشكيل اوپك گازي بهتر و مناسب‌تر خواهد شد و در واقع تشكيل اوپك گازي يك دستاورد مهم براي كشورهاي توليد و صادركننده گاز است و گامي است در جهت حفظ حقوق آن‌ها. ان‌شاءالله با ايجاد اين اوپك مسير مديريت اين بخش از انرژي و همكاري بين كشورهاي عضو با سرعت بيشتري رو به جلو حركت مي‌كند و من اين دستاورد يعني تشكيل اوپك گازي را به كشورهاي عضو و همچنين شركت گاز تبريك مي‌گويم.

نبايد ظرفيت دولت رامعطل نگه داريم

خبرنگار ديگري درباره طرح تحول اقتصادي پرسيد: برخي از كارشناسان مي‌گويند كه بايد طرح تحول اقتصادي با هفت محور آن مورد توجه قرار مي‌گرفت و به مجلس ارائه مي‌شد. چرا دولت فقط طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را به مجلس ارائه داد؟

سخنگوي دولت در پاسخ گفت: طرح تحول اقتصادي به صورت كلي در دولت دنبال مي‌شود و در دستور كار دولت قرار دارد. بايد توجه داشته باشيم كه همه اصلاحاتي كه مي‌خواهيم در قالب طرح تحول اقتصادي صورت دهيم نياز به اصلاح قانون ندارد. بخشي از قوانين در جهت اجراي اين طرح بايد اصلاح و در بخشي از آن نيز بايد رفتارها عوض شود.

وي با بيان اين‌كه " اگر قسمتي از اين اصلاحات صورت بگيرد، حركت در بخش‌هاي ديگر روان مي‌شود" گفت:‌ اصلاح مالياتي،گمرك، ‌نظام مالي و پولي و بانكي از دستور كار دولت خارج نشده و آن‌ها نيز مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرند و بحث‌ها در مورد آن دنبال مي‌شود. ولي مهم‌ترين بخش امروز بخش هدفمند كردن يارانه‌هاست كه نيازمند قانون نيز بود و همان‌طور كه گفتم در اجراي طرح تحول اقتصادي ما درهمه موارد نيازمند اصلاح قانون نيستيم.

وي ادامه داد: ما فكر مي‌كنيم با انجام اين بخش از طرح پيگيري بخش‌هاي ديگر نيز راحت‌تر شود و هر موقع در بخش‌هاي ديگر اجراي طرح نيازمند به اصلاح قانون بوديم اين امر از طرق قانوني صورت مي‌گيرد.

الهام تاكيد كرد: ما نبايد ظرفيت دولت را معطل نگه داريم.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در مورد اعزام خبرنگاران به غزه و اقدامات دولت در اين ارتباط گفت: در اين ارتباط خود جامعه خبري و خبرنگاران بايد تلاش كنند تا در چارچوب روابط و مقررات بين‌المللي از اصل آزادي اطلاع‌رساني استفاده شود.

واقعيت هولوكاست در غزه در حال صورت‌گرفتن است

الهام در پاسخ به پرسشي درباره كمك‌هاي دولت به مردم غزه و ارائه‌ گزارشي در اين زمينه نيز گفت: كمك‌هاي مردمي و درماني براي كمك به مصدومان از طريق دريا صورت گرفته است و اميدواريم اين نوع كمك‌ها به صورت فراگير و از تمام كشورها انجام شود.

وي افزود:‌ بخشي از مشكل، مساله محاصره‌ از خشكي و درياي غزه است كه اميدواريم هر چه زودتر مرز آبي و خشكي باز شود تا كمك‌ها بيشتر و بهتر به مردم غزه برسد.

سخنگوي دولت محدودكردن نوع اين كمك‌ها، هم‌چنين ايجاد محدوديت در كمك‌رساني به مردم را يك اقدام خلاف قواعد انساني و بين‌المللي دانست و افزود: اگر اين منطقه حتي نظامي و جنگي باشد بايد طبق قوانين بين‌المللي تلاش كرد تا كمك‌هاي بشردوستانه به مردم غزه برسد.

وي تاكيد كرد كه اقدامات رژيم صهيونيستي و محدودكردن كمك‌رساني به مردم، هم‌چنين محاصره‌ غزه نقض حقوق بشر است.

الهام در ادامه با بيان اين كه آمادگي براي خدمت‌رساني درماني وجود دارد و ظرفيت‌ها براي كمك‌رساني ايجاد شده، اظهار كرد: ليكن بايد تلاش شود امكان كمك‌رساني با از بين رفتن محاصره فراهم شود.

سخنگوي دولت هم‌چنين در پاسخ به پرسش همين خبرنگار كه خواستار توضيح درباره اقدامات دولت در ارتباط با پيشنهادهاي دانشجويان شركت‌كننده در تجمعات دانشجويي، مبني بر تحريم كالاهاي صهيونيستي و قطع رابطه با كشورهايي است كه از صهيونيست‌ها حمايت مي‌كنند، اظهاركرد: كالاهاي صهيونيستي در ايران ممنوع و تحريم هستند؛ البته اين امر به قانون نيز نياز ندارد؛ چون روح فرهنگي ما حمايت از مظلوم و ايستادگي در برابر زورگويي است و طبيعي است كه مردم با توجه به اين روحيه خود اين مسائل را در نظر مي‌گيرند.

وي هم‌چنين گفت:‌ در موضع ضداستكباري و ضدسلطه و حمايت از مظلوم و مخالفت با ظلم و زورگويي يك مبنا و موضع مشترك بين دولت و مجلس وجود دارد و در واقع هر دو مثل هم فكر مي‌كنند.

الهام بار ديگر گفت: امروز مسووليت ما افشاي وقايع غزه، حمايت از مردم مظلوم آن و تلاش‌هاي ديپلماتيك و انسا‌ن‌دوستانه براي رفع فشار از اين مردم است.

وي گفت:‌ حمايت افكار عمومي جهان از مردم غزه باعث مي‌شود اين مردم احساس كنند در خانه‌ خودشان تنها نيستند. ما معتقديم بايد به هر شكل ممكن اين فجايع متوقف شود، جوانان ما بايد افكار عمومي دنيا را بسيج كنند و از سانسور سنگين و رسانه‌اي اين جنايت‌ها پرده بردارند و ماهيت اين رژيم را افشا كنند.

الهام تصريح كرد: رژيم صهيونيستي فلسفه‌ وجودي ندارد و تشت رسوايي دروغ‌هايش از بام افتاده است.

خبرنگار ديگري پرسيد: گفته مي‌شود وزير نفت براي رايزني در ارتباط با فجايع غزه به پاكستان رفته است. از طرف ديگر هيات دولت نيز اعلام كرده سران رژيم صهيونيستي بايد در دادگاه محاكمه شوند، در اين ارتباط چه اقداماتي صورت گرفته است؟

سخنگوي دولت پاسخ داد: اين يك مساله روشن است كه در غزه جنايت‌ عليه بشريت در حال رخ دادن است و در واقع جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي نسل‌كشي است و اگر هولوكاستي واقعيت دارد، در غزه در حال صورت‌گرفتن است.

وي با بيان اين كه مجامع و دادگاه‌هاي بين‌المللي در ارتباط با اين جنايت‌ها سكوت كرده‌اند و اين مشوقي براي جنايتكاران گفت: دولت وظيفه‌ خود مي‌داند بسيج افكار عمومي در اين زمينه صورت بگيرد و در واقع توسط گروه‌هاي مردمي دادگاه‌هاي بين‌المللي براي انجام اقدام حقوقي در ارتباط با اين جنايت‌ها تحريك شوند.

الهام ادامه داد:‌ اين جنايت‌ها در دادگاه‌هايي كه افكار عمومي جهان را تشكيل مي‌دهند مورد بررسي و محكوميت قرار مي‌گيرد.

وي هم‌چنين گفت:‌ اميد مردم به سازمان‌هاي بين‌المللي براي انجام اقدامي در اين ارتباط كم شده است و اين امر باعث مي‌شود به اعتبار سازمان‌هاي بين‌المللي لطمه وارد شود و در واقع اين جنايت‌ها در دادگاه‌هايي كه افكار عمومي تشكيل مي‌دهند مورد محكوميت قرار مي‌گيرد.

سخنگوي دولت هم‌چنين گفت:‌ ما تلاش گسترده ديپلماتيكي را براي برگزاري اجلاس وزراي خارجه‌ كنفرانس اسلامي انجام داده و دنبال مي‌كنيم و تمام اين تلاش‌ها براي به صحنه‌ آمدن مجامع بين‌المللي و جوامع اسلامي براي كمك به مردم غزه است.

وي افزود:‌ اميدواريم اجلاس وزراي خارجه‌ كنفرانس اسلامي هرچه زودتر برگزار شود و اين سازمان به وظيفه خود عمل كند.

الهام هم‌چنين گفت: آقاي نوذري، وزير نفت، در جلسه‌ روز پنج‌شنبه هيات دولت در سيستان و بلوچستان حضور داشتند و فكر نمي‌كنم سفري به پاكستان صورت گرفته باشد، اگر بحثي هم در مورد اين سفر هست، درباره كاركردهاي وزارتخانه‌اي‌ است.

وي افزود:‌ اصل اين است كه دولت تمام تلاش خود را براي متوقف‌كردن اين جنايت‌ها به كار مي‌گيرد.

پايگاه اطلاع‌رساني دولت گزارش مفصل كمك به گسترش حمل ونقل عمومي را منتشر كند

خبرنگاري درباره آلودگي هوا پرسيد: شهرداري تهران اعلام كرده است كه عدم واگذاري اعتبارات لازم از سوي دولت، متروي تهران دچار مشكل شده و اين يكي از عوامل دخيل در اين موضوع است. به گزارش ايسنا الهام پاسخ داد: در مورد آلودگي هوا دستگاه‌هاي ذي‌ربط اقدامات عملي و اطلاع‌رساني خوبي را پيگيري مي‌كنند و بايد اين كار را انجام دهند. بايد در ارتباط با اين موضوع از مردم كمك بگيرند. يكي از بخش‌هاي مهم و عمده‌اي كه بايد از مردم كمك بگيرند و دولت هميشه احساس مسووليت در اين ارتباط كرده، موضوع گسترش حمل و نقل عمومي و ارائه تسهيلات مناسب در اين زمينه است؛ چراكه اين امر باعث كاهش استفاده از خودروهاي شخصي،‌كاهش مصرف انرژي و سلامت محيط و رعايت اصول زيست‌محيطي است و دولت كمك در زمينه گسترش حمل و نقل عمومي را هميشه در دستور كار داشته و در اين ارتباط اقداماتي انجام داده و كارنامه روشني دارد.

وي خاطرنشان كرد:‌ تلاش دولت در اين زمينه خوب بوده و هفته گذشته در يكي از كميسيون‌هاي مجلس اين مساله مطرح شد.در ارتباط با اين امر گزارشي ارائه شد و مجلس محترم سياست‌ها و عملكردها را ارزيابي كرد و كار دولت در اين زمينه خوب و مثبت بوده است.

وي به ارائه آماري در زمينه كمك دولت به بحث حمل ونقل عمومي در كشور به خصوص در تهران پرداخت و گفت: قرار است گزارش مفصل اين امر در سايت اطلاع رساني دولت نيز منتشر شود.

سخنگوي دولت هم‌چنين به كمك‌هاي دولت براي توسعه و تجهيز سامانه‌هاي حمل و نقل عمومي شهر تهران در طي سال‌هاي 85 تا 87 اشاره كرد و گفت: جمع كل اتوبوس‌هاي تحويل داده شده به كشور هشت هزار و 574 دستگاه و جمع اتوبوس‌هاي تحويلي به تهران دو هزار و 236 دستگاه است.

سخنگوي دولت ادامه داد:‌ جمع كل ميني‌بوس تحويل داده شده به كشور دو هزار و 251 و جمع ميني‌بوس تحويلي به تهران هزار و 215 دستگاه است. در زمينه‌ تاكسيراني نيز جمع كل تاكسي تحويل شده به كشور 68 هزار و 600 دستگاه به اضافه نه هزار و 855 دستگاه ون است كه جمع تاكسي‌هاي تحويلي به تهران 20 هزار و 508 دستگاه به اضافه شش هزار و 592 دستگاه ون است.

وي همچنين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود توجه به حمل و نقل عمومي را يكي از سياست‌هاي اصلي دولت دانست و گفت: توسعه‌ حمل و نقل عمومي باعث كاهش مصرف انرژي و سالم‌سازي زيست محيطي مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه " اصل اين است كه دولت تمام ظرفيت خود را براي گسترش حمل و نقل شهري در تهران و شهرستان‌ها به كار برده است" گفت: ‌در سفرهاي استاني به فضل خداوند پنجاهمين آن در هفته قبل صورت گرفته بخشي از مصوبات اختصاص به وضعيت شهري، حل مشكلات شهري،‌ كمك به شهرداري در رفع مشكلات مردم و بحث حمل ونقل است.

الهام از پايگاه اطلاع رساني خواست كه گزارش مفصل دولت در ارتباط با كمك به گسترش حمل ونقل عمومي در تهران و كل كشور را بر روي سايت خود قرار دهد.

خبرنگاري پرسيد: آقاي دكتر من نسبت به عملكرد اطلاع رساني دولت اعتراض دارم كه چرا زودتر از اين اين گزارش را منتشر نكرديد. يكي از مسوولان شهرداري اعلام كرده كه دولت 380 ميليارد تومان رايانه بليت مترو را نداده است و اين عاملي شده در جهت اختلال دركار قطارها. اين اظهار نظر تيتر اول روزنامه‌هايي شد كه دنبال سوژه‌سازي هستند. شما به ارائه‌ اين گزارش پرداخته و بخواهيد كه اين گزارش بر روي سايت شوراي اطلاع رساني دولت قرار داده شود.

سخنگوي دولت گفت: بخشي از حوزه‌ اطلاع‌رساني بين همه ما مشترك است و اطلاع‌رساني باري است بر دوش رسانه و دولت كه بايد مشتركا تعامل داشته باشيم. بسياري از اين اطلاعات توسط بخش‌هاي تخصصي ذي‌ربط منتشر مي‌شود و شايد در مورد اين اطلاعات پردازش كافي صورت نمي‌گيرد.

وي با بيان اين‌كه " پايگاه اطلاع‌رساني دولت فعال است" بار ديگر تاكيد كرد: بحث اطلاع رساني بحث مشتركي است كه بايد ما با يكديگر تعامل همه جانبه داشته باشيم ولي در عين حال بخشي از مطلب شما را به عنوان انتقاد قبول مي‌كنم.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن