تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817090396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - آغاز ماجراجويي دوماهه ستاره انگليسي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - آغاز ماجراجويي دوماهه ستاره انگليسي


ورزش - آغاز ماجراجويي دوماهه ستاره انگليسي

ديويد بكام، ستاره انگليسي عصر روز شنبه در يك كنفرانس خبري رسما به عنوان بازيكن ميلان معرفي شد. اين هافبك كه به صورت قرضي از باشگاه آمريكايي لس‌آنجلس گالكسي به ميلان پيوسته تنها براي دو ماه فرصت دارد پيراهن قرمز و مشكي روسونري را بر تن كند. البته آدريانو گالياني، مدير اجرايي ميلان مدعي شده بكام 33 ساله در سال آينده هم در تعطيلات ليگ حرفه‌اي آمريكا مي‌تواند دوباره به سن‌سيرو بيايد و با ميلان تمرين كند. در هر حال حضور بكام در ميلان اين فرصت را در اختيار او قرار مي‌دهد تا بار ديگر توسط فابيو كاپلوي ايتاليايي به تيم‌ملي انگليس دعوت شود. بكام كه در اين دو ماه پيراهن شماره 32 ميلان را بر تن خواهد كرد مشتاقانه منتظر بازي كردن براي تيم جديدش است. در اينجا مصاحبه مطبوعاتي اين ستاره را مي‌خوانيد:

ديويد، شما اكنون بازيكن ميلان محسوب مي‌شوي، چه احساسي در اين‌باره داري؟
در ابتدا مي‌‌خواهم از آدريانو گالياني كه اين فرصت را به من داد تا در اينجا حضور داشته باشم تشكر كنم. من ايتاليا را خيلي دوست دارم و از اينكه در كشور شما حضور دارم خوشحالم. پوشيدن پيراهن ميلان برايم افتخار بزرگي است. من در تيم‌هاي بزرگي در انگلستان و اسپانيا بازي كرده‌ام و اكنون اين فرصت را دارم تا در موفق‌ترين باشگاه جهان بازي كنم. تمام توانم را به كار خواهم بست تا به هم‌تيمي‌هايم كمك كنم. حضور در ميلان كمك فراواني به فوتبالم خواهد كرد و در عين حال به من اجازه مي‌دهد تا در كنار خانواده‌ام هم باشم.
چطور شد كه تصميم گرفتي به لس‌آنجلس گالكسي بپيوندي؟
به دلايل شخصي اين تصميم بسيار مهم را گرفتم كه البته به هيچ‌وجه از اينكه اين كار را كردم پشيمان نيستم. مي‌‌خواستم در سطح كيفي فوتبال آمريكا تفاوتي ايجاد كنم و از اين بابت هم لذت بردم.
نظرت در مورد كاپلو چيست؟ ميلان مي‌‌تواند پلي براي بازگشت تو به تيم‌ملي انگليس باشد. درست است؟
كاپلو يك حرفه‌اي بزرگ است كه احترام فراواني برايش قائلم. من در مورد آمدنم به ميلان با كاپلو مشورت كردم و نظر او را جويا شدم. كاپلو به من گفت دعوت شدنم به تيم‌ملي انگليس منوط به بازي كردن يا نكردنم در ميلان است و من از اين جهت با او كاملا موافقم. پوشيدن پيراهن تيم‌ملي كشورم برايم اهميت فراواني دارد، هرچند بيش از 100 بار براي انگليس به ميدان رفته‌ام اما باز هم دوست دارم در خدمت اين تيم باشم. ميلان بازيكنان بسيار بزرگي چون كاكا، مالديني و رونالدينيو دارد و من سعي خواهم كرد در كنار آنها با تمام توانم تمرين كنم. اميدوارم تلاش‌هايم باعث شود دوباره پيراهن تيم‌ملي انگليس را بر تن كنم.
چرا ميلان را انتخاب كردي؟ فكر مي‌كني جايگاهت در اين تيم چگونه باشد؟
مي‌دانم از هم‌اكنون نمي‌توانم براي ميلان بازي كنم. با ساير بازيكنان تمرين خواهم كرد تا به آمادگي برسم. در تست‌هايي كه از من گرفتند بهتر از حد انتظارم ظاهر شدم و از اين بابت خوشحالم. فعلا بايد به سختي تمرين كنم. در عين حال نمي‌خواهم تعادلي كه در تيم وجود دارد را برهم بزنم، دوست دارم به بهترين شكل ممكن در ميلان جايگاهي براي خودم پيدا كنم. تصميم براي حضور در ميلان واكنش‌هاي بسياري را در پي داشت كه اكثر آنها مثبت بود. ميلان را به اين دليل انتخاب كردم كه باشگاه بزرگ و پرافتخاري است و در عين حال بازيكنان بسيار بزرگي هم دارد. براي مثال پائولو مالديني 40 سال دارد اما در بالاترين سطح ممكن به بهترين شكل بازي مي‌كند. ميلان در عين حال بازيكنان جواني دارد كه در حال شكل‌گيري هستند در هر حال تمرين كردن با اين تيم برايم افتخار بزرگي است. ميلان همچنين يك مربي استثنايي دارد. كارلو آنچلوتي، يك حرفه‌اي تمام عيار است كه در سراسر دنيا احترام فراواني برايش قائل هستند.
چرا پيراهن شماره 32 را انتخاب كردي؟
اولين شماره‌اي كه مسوولان ميلان به من پيشنهاد دادند شماره 32 بود كه من هم آن را پذيرفتم.
آيا اين امكان وجود دارد كه قراردادت را با ميلان تمديد كني؟
قراردادم با ميلان تا 9 مارس 2009 است و من بار ديگر از ميلان براي اينكه اين فرصت را در اختيارم گذاشت تا با آنها تمرين كنم و آمادگي‌‌ام را حفظ كند متشكر هستم. از همين الان احساس مي‌‌كنم ترك كردن اينجا برايم بسيار دشوار باشد.
در مورد ليگ ايتاليا چه نظري داري؟
از هم‌اكنون عاشق ميلان شده‌ام، علاقه فراواني به تاريخ اين باشگاه دارم. من به ليگ ايتاليا به خاطر شيوه فوتبالش احترام مي‌گذارم. در اينجا توجه فراواني به تاكتيك مي‌شود. شور و علاقه فراواني هم نسبت به اين رشته وجود دارد. در طول دوران بازي‌ام مقابل تيم‌هاي ايتاليايي بسياري بازي كرده‌ام. مطمئنم در اينجا هيجان فراواني را تجربه خواهم كرد.
در مرحله حذفي ليگ قهرمانان تيم‌‌هاي ايتاليايي بايد به مصاف تيم‌هاي انگليسي بروند. در اين‌‌باره چه نظري داري؟
زماني كه فهميدم منچستريونايتد براي ليگ قهرمانان به ايتاليا مي‌آيد بسيار خوشحال شدم. آنها در 24 فوريه مقابل اينتر بازي خواهند داشت كه من در آن موقع هنوز در ايتاليا خواهم بود، بنابراين مي‌توانم تيم سابقم را ببينم. اميدوارم در آينده‌اي نزديك دوباره بتوانم در ليگ قهرمانان بازي كنم.
دوست داري حضور در داربي ميلان را تجربه كني؟
بازي‌هايي كه همراه ميلان خواهم بود را براي خودم مشخص كرده‌ام كه داربي ميلان هم تا زماني كه من در ايتاليا حضور دارم برگزار خواهد شد. در گذشته من حضور در داربي‌هاي انگليس و اسپانيا را تجربه كرده‌‌ام. اينتر يك مربي عالي دارد و من فكر مي‌كنم بازي بزرگ با آنها خواهيم داشت كه بي‌صبرانه منتظر حضور در آن بازي هستم.
با رسانه‌هاي ايتاليايي چطور كنار خواهي آمد؟
من در طول دوران فعاليت حرفه‌اي‌ام هميشه زير فشار رسانه‌ها بوده‌ام. زماني كه در منچستر بودم فشار بسيار زيادي را متحمل مي‌شدم. در آن زمان بسيار جوان بودم و اين مسائل را كمتر درك مي‌كردم. در رئال‌مادريد هم فشار وجود داشت اما فكر نمي‌كنم مشكلي در اين زمينه برايم ايجاد شود. مي‌دانم كه ميلان طرفداران بسياري دارد كه انتظارات فراواني از تيم‌شان دارند. من مي‌خواهم بخشي از ميلان باشم و نمي‌خواهم طرفداران اين تيم را نااميد كنم و شايد حتي با عملكردم بتوانم موفقيت را براي آنها به ارمغان بياورم.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن