تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817254817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات بهبهاني در همايشي ملي/پيشنهاد جايگزيني شتر به جاي خودرو در جاده ! / كليه مشكلات با سلام و روبوسي حل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اظهارات بهبهاني در همايشي ملي/پيشنهاد جايگزيني شتر به جاي خودرو در جاده ! / كليه مشكلات با سلام و روبوسي حل مي شود
وزير راه و ترابري گفت: "اگر قرار است نتيجه حمل و نقل جاده اي در ايران به وجود آمدن اين همه كشت و كشتار جاده اي باشد همان بهتر كه از شتر استفاده كنيم."

به گزارش خبرنگار مهر، حميد بهبهاني در سومين همايش ملي حمل و نقل در تهران گفت: تعداد كشته هاي جاده اي در ايران بسيار بالاست و اگر قرار است اين روند تداوم يابد بهتر است از شتر به جاي خودرو استفاده شود.

نگران بودم نمايندگان يقه مرا بچسبند

وزيرراه و ترابري افزود: در سفري كه من اخيرا به سوئد داشتم تعداد كشته هاي جاده اي اين كشور 450 كشته در سال بود در حالي كه تعداد راههاي شرياني آنها از ايران بيشتر بود و من اين نكته را در سخنان امروزم در مجلس عنوان نكرده ام چون نگران بودم نمايندگان يقه مرا بچسبند و بگويند چرا در ايران اين طور است.

وي ادامه داد: تركيه از موقعيت خود براي كسب درآمدهاي ترانزيتي و توسعه اشتغال مرتبط به خوبي استفاده كرده است اما ايران از موقعيت خود بهره لازم را نبرده است و اينكه گفته مي شود ترانزيت براي كشور درآمد لازم را توليد نكرده است و يا صرفه اقتصادي نداشته است حاكي ازعدم استفاده از پتانسيلهاي موجود در اين زمينه است.

نظر بهبهاني درباره كادر وزارت راه

وي اظهار داشت: اينكه رئيس جمهور داراي دكتراي حمل و نقل است در طول تاريخ انقلاب اسلامي بي نظير بوده است و همچنين اينكه بنده نيز در همين رشته تحصيل كرده ام و معاونان من نيز در همين رشته استخوان خرد كرده اند حاكي از توانمندي كادر وزارت راه و ترابري است.

وزير راه و ترابري تصريح كرد: سياست من تعامل با مجلس و كليه ارگانهاي مرتبط است زيرا معتقدم كليه مشكلات با سلام و روبوسي حل مي شود.

بهبهاني خاطرنشان كرد: ما امروز در كليه مرزهايمان مشكل ترانزيتي از قبيل سوخت، عوارض، گمرك و... داريم كه بايد براي رفع آنان با وزيران راه و ترابري كشورهاي همسايه تعامل لازم صورت گيرد.

وي بر نصب تابلوهاي مشخص كننده سرعت مجاز در شب و روز در جاده هاي كشور تاكيد كرد و يادآور شد: بايد در برخي جاده هاي كشور باند كندرو براي عبور كاميونهاي باري درنظر گرفته شود تا مانع حركت خودروهاي سواري نباشند.

وزير راه و ترابري گفت: خط كشي جاده ها يك علم است و بايد خط كشي جاده هاي كشور بر مبناي اين علم صورت گيرد تا از ميزان تخلفات رانندگان در اين باره كاسته شود و ايمني جاده ها افزايش يابد.

حالتون خوبه، خسته نباشيد !

بهبهاني همچنين در حاشيه اين همايش در جمع خبرنگاران نيز در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران درباره آخرين وضعيت آزادراه تهران- شمال تنها به گفتن اين جمله بسنده كرد: "شما حالتون خوبه، خسته نباشيد!!."
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن