تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817313478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدارآيت‌الله يزدي به تاريخ‌نگاران انقلاب امام خميني نقطه عطف تاريخ تشيع و اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هشدارآيت‌الله يزدي به تاريخ‌نگاران انقلاب امام خميني نقطه عطف تاريخ تشيع و اسلام است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:آيت‌الله يزدي با هشدار نسبت به نقشه دشمنان در حذف روحانيت از عرصه‌هاي سياسي گفت: كساني كه در حال نگارش تاريخ انقلابند، نه فقط شخصيت امام بلكه روحانيت را حذف مي‌كنند در حالي كه ماهيت اصلي اين انقلاب روحانيت است.

به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ، دبير شوراي عالي در ديدار مسئولين موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) افزود: بايد عملاً حضور حكومت ديني در درس‌هاي خارج بيشتر شود تا پس از گذشت يك دوره، مدرسين و محققين آشنا به مباني امام و مسايل حكومت تربيت شوند.
آيت‌الله يزدي گفت: براي ايجاد رشته تخصصي تنظيم حاكميت اسلام در حوزه‌هاي علميه، مي‌توان آرام آرام تغييراتي در كتاب‌هاي درسي در برخي از مباحث حكومت در فقه و اصول فقه را به وجود آورد.
وي افزود: مجتهدين حوزه بايد به مسايل حكومتي و ارتباطات دنيايي توجه بيشتري داشته باشند زيرا فقط درس و بحث و تربيت طلاب در خصوص فقه و اصول كافي نيست.
آيت‌الله يزدي با ابراز تاسف از بي‌توجهي به اهداف امام خميني (ره) در برخي امور تصريح كرد: در روند حوزوي آن اهدافي كه امام (ره) به آنها توجه مي‌كردند و همان باعث بروز تغييرات و تحولات شد مورد توجه قرار نمي‌گيرد.
رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: البته افرادي در گوشه و كنار از شاگردان و ارادتمندان امام هستند كه به طور خصوصي و استثنايي به آن روند توجه دارند، اما روند عمومي حوزه مجدداً در حال بازگشت به عقب است و اصولاً عده‌اي در حوزه هستند كه نمي‌خواهند بپذيرند در اين مملكت يك حادثه عظيمي رخ داده است.
آيت‌الله يزدي ادامه داد: بعضي از اساتيد كه محترم هم هستند و كلاس درس دارند و شاگردان زيادي را نيز تربيت مي‌كنند، ولي حاضر نيستند نامي از امام و انقلاب ببرند و از فضايل انقلاب حمايت نمايند.
وي با تاكيد بر حفظ ابعاد شخصيت امام راحل (ره) گفت: هر چه فاصله زماني بيشتر شود، نوع ابزارها براي شناخت افراد متفاوت مي‌گردد و گاهي شبهات نيز بيشتر مي‌شود و آماده‌سازي آثار مربوط به زمان حضرت امام (ره) كمك مي‌كند كه از تحريف و سانسور شدن و احياناً تاثيرات سوء دشمنان و تحريفي كه معمول است جلوگيري كند.
دبير شوراي حوزه افزود: بايد به آثاري كه به نوعي مي‌تواند به شخصيت امام خميني منتهي ‌شود، بيشتر توجه شود، زيرا امام نقطه عطف تاريخ تشيع و تاريخ اسلام است و ثمره آن تاثيراتي است كه پس از آن مرحله به وجود آمده است.
وي افزود: موفقيتي كه رهبري نظام دارد مقدار زيادي از آن مبتني بر الهام از آن شخصيت بزرگ است.
در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام موسوي رييس موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني دفتر قم، با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين موسسه گفت: موسسه از دو بخش پژوهش و آموزش تشكيل شده است.
وي افزود: تدوين دانشنامه امام خميني (ره) با بيش از 1200 مدخل را در دست داريم و تاكنون 700 پايان‌نامه در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري با موضوع امام (ره) را جمع‌آوري كرده‌ايم كه جهت چاپ آماده مي‌شود.
حجت‌الاسلام موسوي گفت: دو كتابخانه پژوهشي و تخصصي وجود دارد كه آثار امام، تقريرات و شروع كتاب‌هايي كه به گونه‌اي مرتبط با امام و انقلاب است جمع‌آوري شده است و در كنار برنامه‌هاي آموزشي، كلاس‌هاي تخصصي در دوره‌هاي شش ماه و دوساله برگزار مي كنيم.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن