تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817306431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس: كشورهاي عرب بايد براي شكستن محاصره اقدام كنند


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حماس: كشورهاي عرب بايد براي شكستن محاصره اقدام كنند


سرويس خارجي - خبرگزاري‌ها:‌

همزمان با اقدام‌هاي نژادپرستانه و ضد بشري رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين و تظاهرات گسترده ميلون‌ها تن از مردم ايران عليه اين جنايات و ادامه محاصره غزه، سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) از كشورهاي عربي بويژه مصر خواست با شكستن محاصره نوار غزه به رنج ساكنان اين منطقه پايان هند.

به گزارش شبكه تلويزيوني عربي، فوزي برهوم گفت: كشورهاي عربي بايد به هر وسيله‌اي به دنبال شكستن محاصره نوار غزه باشند.

برهوم با اشاره به سخنان نماينده سازمان ملل در امور حقوق بشر كه محاصره نوار غزه را جنايت جنگي دانست، افزود: مصر هيچ توجيهي براي بسته نگه‌داشتن گذرگاه رفح ندارد.

در همين حال سامي ابوزهري سخنگوي حماس گفت: گشوده شدن گذرگاه رفح توسط مصر، كليد شكسته شدن محاصره نوارغزه است.‌

وي تأكيد كرد: درحالي كه گذرگاه‌هاي عربي بسته است، نمي‌توانيم از مقام‌هاي اشغالگر صهيونيست بخواهيم محاصره را بشكنند.

ابوزهري گفت: غزه در برابر حكم اعدامي كه مقام‌هاي اشغالگر صهيونيست عليه يك و نيم ميليون فلسطيني ساكن آن اجرا مي‌كنند، تنها نيست.

تباني در محاصره غزه

روزنامه الراي چاپ كويت نيز كشورهاي عربي را به تباني و همدستي در قبال محاصره مردم غزه متهم كرد.

اين روزنامه در مقاله‌اي با عنوان نوشت: ادامه محاصره هوايي، دريايي وزميني مردم قهرمان غزه جز با تباني كشورهاي عربي امان‌پذير نيست و اين حقيقتي است كه ديگر نمي‌توان آن را پنهان كرد.

سامي ناصر خليفه، نويسنده مقاله افزود: اين حقيقت با خود حقايق بزرگ و فراواني را روشن كرد و اكنون مي‌فهميم كه ما ملتها چقدر در غفلت بسر مي‌بريم، زيرا معتقد بوديم كه رژيم‌هاي عربي به دليل ضعف قادر به تحرك براي ياري ملت خسته و گرفتار فلسطين نيستند.

محكوميت سازمان كنفرانس اسلامي‌

دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي با محكوم كردن اقدام‌هاي رژيم صهيونيستي در محاصره غزه، گفت: جامعه جهاني براي رويارويي با جنايت اسرائيل كه فاجعه انساني به بار آورده به پا خيزد.‌

‌ در گفتگو با هفته‌نامه اظهار داشت: سازمان كنفرانس اسلامي كارواني متشكل از 10 كاميون حامل مواد غذايي، دارو و شيرخشك را براي كمك به مردم مظلوم فلسطين كه در محاصره هستند؛ ارسال كرده است.

جلوگيري از جنايت

قائم مقام حزب جماعت اسلامي پاكستان با اشاره به محاصره غزه از سوي رژيم صهيونيستي و اوضاع سخت زندگي مردم اين منطقه، تاكيد كرد كه دولت‌هاي اسلامي بايد از ادامه جنايات اسرائيل در سرزمين‌هاي اشغالي جلوگيري كنند.

در گفتگويي خبري با اشاره به بيانات اخير حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، مقام معظم رهبري درباره مردم غزه و تصريح معظم ‌له مبني بر اينكه حركات بيرحمانه و دژخيمانه دشمن درغزه، نشانه ضعف او در فائق آمدن بر اراده مستحكم آن مردان و زنان و جوانان و كودكاني است كه با دست خالي، در برابر رژيم غاصب و پشتيبانش يعني ابرقدرت آمريكا ايستاده‌اند، افزود: اسرائيل همواره از زنان و كودكان فلسطيني ترس و واهمه داشته و بر همين اساس تلاش مي‌كند از طريق محاصره و تحريم غذايي و دارويي آنها را از مقاومت بازدارد اما مردم فلسطين با مقاومت زنده هستند.

پايان بودجه

معاون آژانس كار و امداد سازمان ملل براي پناهندگان فلسطيني در خاور نزديك گفته است، بودجه سازمان ملل براي كمك به فلسطيني ها عملا پايان يافته است و فلسطيني‌ها همچنان تحت محاصره شديد هستند.

به گزارش رسيده، از سازمان ملل، افزوده است، براي يك ميليون و پانصد هزار ساكن غزه كه توسط اسرائيل تحت محاصره قرار گرفته‌اند، فقط 13 كاميون مواد غذايي و دارو ارسال شده است.

آماده‌باش ارتش رژيم صهيونيستي‌

منابع خبري رژيم صهيونيستي اعلام كردند، ارتش اين رژيم به منظور رويارويي با عمليات احتمالي از سوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) در مناطق مرزي باريكه غزه به حال آماد‌ه‌باش درآمده است.به گفته راديو رژيم صهيونيستي آمادگي براي پايان دوره آتش‌بس كه روز پنج‌شنبه آينده است، از جمله دلايل اعلام آماده باش در ارتش اسرائيل بوده است.اين آتش‌بس از حدود شش ماه پيش آغاز شده است.

آمادگي اعراب براي سازش

اتحاديه عرب از آمادگي كشورهاي عربي براي دستيابي به سازش با رژيم اشغالگر صهيونيستي خبر داد.اين اتحاديه با انتشار بيانيه‌اي به نقل از عمرو موسي اعلام كرد كه كشورهاي عربي آمادگي دارند تا در چارچوب طرح صلح اعراب و قطعنامه‌هاي سازمان ملل به صلحي پايدار با رژيم صهيونيستي دست يابند.

از سويي احمد قريع مذاكره‌كننده ارشد فلسطيني از رد پيشنهاد رژيم صهيونيستي براي عقب‌نشيني از 93 درصد كرانه باختري خبر داد.قريع گفت: اسرائيل پيشنهاد كرده است هفت درصد از اراضي كرانه باختري را دراختيار خود نگه دارد كه هدف اسرائيل از نگهداشتن هفت درصد از كرانه باختري، كنترل شهرك‌هاي اسرائيلي است.




 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن