تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - اينتر بهتر از هميشه


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - اينتر بهتر از هميشه
ورزش - اينتر بهتر از هميشه

در روزي كه رم با پيروزي مقابل كيه‌و به هزارمين پيروزي‌اش دست يافت، اينتر نيز با سه گل لاتزيو را در هم كوبيد تا فاصله‌اي 9 امتيازي (بدون احتساب بازي‌هاي ديروز) در صدر جدول ايجاد كند. اين طور كه به‌نظر مي‌رسد اينتر كه به هيچ‌عنوان قصد از دست دادن امتيازها را ندارد و يووه و ميلان بايد فكري به حال خودشان بكنند. خوزه مورينيو پس از بازي در مورد شانس قهرماني تيمش گفت: «اسكودتو؟ هنوز در اواسط كار قرار داريم اما تجربه به من مي‌گويد اين تيم واقعي است. خوشحالم كه مربي اين تيم هستم اما نمي‌خواهم خيلي هيجان‌زده شوم و حالا بايد پاهاي‌مان را روي زمين نگه داريم. نمي‌خواهم در زمستان قهرمان شوم، بلكه زمان قهرماني ماه مي است. گفتن اينكه اينتر شكست‌ناپذير است، درست نيست. پيروزي هيچ‌گاه آسان به‌دست نمي‌آيد، حتي براي تيمي با چنين نمايشي. فوتبال تاكتيك است، اما در آن انسانيت، ذهنيت و احساس نيز موثر است.

گل زدن در دقيقه اول فقط نتيجه اين است كه تيم بدون هيچ ترسي وارد زمين مي‌شود و اين خيلي مهم است. پس از پيشتازي ما لاتزيو تلاش كرد به بازي باز گردد و ما هم توپ‌هاي زيادي را از دست داديم. به‌خوبي كنترل بازي را در دست نداشتيم اما خوشبختانه در همين لحظات توانستيم گل دوم را بزنيم و پس از آن بر بازي حاكم شويم. مانند هميشه براي اين بازي نيز با مطالعه دقيق حريف خودمان را آماده كرده بوديم. اما اكنون مهم‌ترين مسئله پيروزي مقابل كيه‌وو در شنبه آينده است.» مورينيو همچنين در مورد بازيكنان تيمش گفت: «كامبياسو مرا به ياد فرناندو ردوندو مي‌اندازد. بازيكني با سرعت فكر بالا، تاكتيكي و كسي كه همه چيز در مورد فوتبال مي‌داند. او واقعا بازيكن باهوشي است. همين‌طور زانتي و مونتاري كه به‌خوبي مدافعين مركزي حريف را تحت فشار مي‌گذاشتند. زانتي در اين بازي عملكرد بسيار خوبي مقابل كولاروف داشت.»
روسي: گل بي‌موقع
دليو روسي مربي لاتزيو نيز پس از بازي ضمن تقدير از بازي خوب اينتر گفت: «اگر بخواهيد اينتر را ببريد و در دقيقه اول بازي هم يك گل بخوريد، به‌طور قطع اوضاع خوب پيش نمي‌رود. ما برنامه‌هاي مشخصي براي اين بازي داشتيم، اما بلافاصله از ساموئل گل خورديم. تيمي مانند اينتر اگر جلو بيفتد، مي‌تواند شما را بسيار آزار دهد.» او در مورد اشتباهات تيمش در پذيرفتن گل اول نيز گفت: «تعدادي اشتباه پشت سر هم رخ داد. ساموئل توانست به‌خوبي ضربه بزند، اما بايد از پاس ارسالي جلوگيري مي‌شد. ما همچنين يك مهاجم را در محوطه جريمه بدون مراقبت گذاشته بوديم و طبيعي است كه چنين مسئله‌اي مشكل‌ساز خواهد بود. خيلي تهاجمي بوديم؟ خب اين شيوه هميشگي بازي ماست و امروز هم سه گل روي توپ‌هاي مرده خورديم. كاريزو (دروازه‌بان) سه گل خورد، اما دروازه‌اش خيلي به خطر نيفتاد. اينتر براي ما مشكل به‌وجود آورد، اما ما هم مقابل تيمي قدرتمند نمايش قابل قبولي داشتيم، ضمن اينكه هنوز هم معتقدم گل سوم آنها آفسايد بود.»
كامبياسو: بازي را آسان كرديم
استبان كامبياسو بازيكن موثر اينتر پس از بازي گفت: «گفتن اين كلمات (مقايسه او با ردوندو توسط مورينيو) برايم موجب افتخار است. چون اين سخنان كسي است كه هر روز با من كار مي‌كند. فرناندو الگوي من بود،‌چون من هم در همان آكادمي كه او بود، فوتبال را ياد گرفتم. وقتي بچه بودم بازي او را مي‌ديدم و بعدها هم اين شانس را يافتم كه در كنارش در رئال تمرين كنم. اين بازي فوق‌العاده بود، آن قدر خوب حريف را مهار كرديم كه بازي خيلي آسان به‌نظر مي‌رسيد و اين نمايش خوب ما بود كه موجب شد چنين اتفاقي رخ دهد. با توجه به اين نتيجه به‌نظر مي‌رسد لاتزيو هيچ كاري انجام نداده، اما حقيقت ندارد. لاتزيو هر كاري مي‌توانست انجام داده اما ما با سه گل آنها را شكست داديم و موقعيت‌هاي زيادي هم ايجاد كرديم.»
زلاتان: نمايشي بي‌نظير
زلاتان ابراهيموويچ نيز كه با زدن هشتمين گلش از بازيكنان موثر در كسب ششمين پيروزي پياپي اينتر در سري A بود، گفت: «از گلزني‌ام خوشحالم اما از آن بيشتر از نمايش عالي تيم خوشحالم. آن هم در مقابل تيمي مثل لاتزيو كه هيچ‌گاه آسان تسليم نمي‌شود. همه ما خوب كار كرديم و قبل از بازي هم به خوبي آماده شده بوديم و اكنون فقط بايد همين نمايش را تا كريسمس ادامه دهيم.
چهارمين برد پياپي رم
رم اگر‌چه بازي را با 10 بازيكن به پايان رساند، اما شاگردان لوچانو اسپالتي توانستند با تك گل جرمي منز به چهارمين پيروزي متوالي‌شان دست يابند. اسپالتي پس از بازي گفت: «اكنون فقط از اينكه بازيكنانم از نظر فيزيكي و روحي آماده شده‌اند خوشحالم. آنها متاسفانه اعتماد به نفس‌شان را از دست داده بودند، اما اكنون وضعيتي دارند كه مي‌توانيم به چيزهاي مهمتري فكر كنيم. منز گل خيلي خوبي زد، اما در اين ميان نبايد نقش دانيل دروسي را نيز ناديده گرفت. او نشان داد تكنيك فوق‌العاده‌اي دارد.
منبع: فوتبال ايتاليا
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن