تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار زنجان: حاشيه نشيني در شهرها، سبب بروز مشكلات بسيار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار زنجان: حاشيه نشيني در شهرها، سبب بروز مشكلات بسيار مي شود
استاندارزنجان، بابيان اينكه حاشيه نشيني درشهرها سبب بروز مشكلات بسيار مي شود، تاكيد كرد: بايد با اتخاذ تدابير مناسب، از ساخت و سازهاي بي رويه در اراضي خارج از محدوده جلوگيري كرد.


محمد رئوفي نژاد، عصر دوشنبه در جلسه ستاد عمران شهري، ابراز اميدواري كرد بااجراي طرحهاي جديد، زمينه توسعه و عمران اصولي شهر فراهم شود.
وي، برلزوم اجراي سريع طرح محور "داودقلي ـ دلجويي" شهرزنجان تاكيدكرد و گفت: مالكان منازل باقيمانده در مسير اين طرح بايد با تخليه ي آنها در اولين فرصت، شهرداري را در اجراي سريع طرح ياري كنند.
استاندار زنجان، همچنين از وضعيت نامناسب حاكم بر رودخانه ي "زنجانرود" ابراز نگراني كرد و افزود: درزمان حاضر اين رودخانه به محل انباشت زباله تبديل و موجب آلودگي محيط شده است.
رئوفي نژاد، برنامه ريزي مناسب و ساماندهي اين رودخانه را ضروري خواند و گفت: حاشيه رودخانه "زنجانرود" بايد ساماندهي و به تفرجگاه طبيعي ومنطقه گردشگري تبديل شود.
شهردار زنجان، نيز بابيان اينكه بايد به روند اجراي طرحهاي عمران شهري سرعت داده شود، گفت: طولاني شدن برخي از طرحهاي در دست اجرا، باعث رنجش و نارضايتي شهروندان مي شود.
محمد عزيزي برلزوم مشاركت و تعامل بيشتر دستگاههاي ذيربط و مردم، جهت اتمام هرچه سريع طرحها تاكيدكرد و افزود: بااجرايي شدن چند طرح مهم، از جمله سبزه ميدان، محور داودقلي ـ دلجويي ، امامزاده سيد ابراهيم (ع)، پل روگذر وليعصر (عج ) و ساماندهي حاشيه ي "زنجانرود"، مردم شاهد توسعه ي عمران شهري در زنجان خواهند شد.
وي گفت: طرح توسعه ي امامزاده حضرت سيد ابراهيم (ع) باعث خواهد شدكه اين مكان مقدس، چون نگيني در دل شهر بدرخشد.
به گفته وي، درزمان حاضر براي توسعه اين امامزاده، هيچ مشكلي وجود ندارد و مدارس موجود در محدوده ي طرح نيز با پرداخت 10 ميليارد ريال به آموزش و پرورش، تملك شده است.
عزيزي، درخصوص طرح روگذر وليعصر زنجان نيز گفت: بستر براي آغاز عمليات اجرايي فراهم شده و پيمانكار نيز با دريافت قسمتي از هزينه هاي موردنياز، آماده عمل به تعهدات خود مي باشد.
عمليات اجرايي اين طرح، هفته آينده آغاز مي شود و همزمان با هفته ي دفاع مقدس سال 88 به بهره برداري مي رسد.
ك/2 597/595/587 شماره 208 ساعت 11:11 تمام
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن