تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816846827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش ساليانه 19 هزار دستگاه امنيتي توسط آستارو


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: فروش ساليانه 19 هزار دستگاه امنيتي توسط آستارو


ايتنا- مدير فروش آستارو، Linux base بودن محصولات آستارو را يكي از قابليت‌هاي ويژه اين ابزارهاي امنيتي مي‌داند.

Andre Scheffknecht مدير فروش آستارو، مي‌گويد: « اين ويژگي قاعدتأ باعث متن‌باز بودن اين محصولات مي‌شود. آستارو دومين شركتي است كه در دنيا به بنياد متن‌باز يا Open Source بيشترين كمك مالي را مي‌كند.»

Andre مدير فروش اين كمپاني از وجود 50 نماينده توزيع و 4000 نماينده فروش در سطح دنيا خبر داد و قوي‌ترين بازار محصولات خود را در منطقه اروپا و به ويژه اروپاي مركزي كه شامل اتريش، آلمان و سوئيس است معرفي كرد. او مي‌گويد: «ساليانه 19000 دستگاه توسط آستارو به فروش مي‌رسد كه به نسبت تقريبي 20 به 80 نرم‌افزار به سخت‌افزارهاي آستارو مي‌توان گفت چهار هزار License نرم‌افزار امنيتي نيز ساليانه از سوي مصرف‌كنندگان خريداري مي‌شود.»

همچنين Aziz Amer مدير منطقه خاورميانه آستارو نيز كه در نمايشگاه الكامپ 87 حضور داشت، جايگاه شركت مطبوع خود را در منطقه بسيار مناسب توصيف كرد و افزود: «آستارو از لحافظ فروش به شركت‌ها و موسسات بزرگ در منطقه توانسته رتبه اول را كسب كند و از لحاظ فروش كل بين پنچ مارك برتر محصولات امنيتي مطرح است.» وي دليل اينكه در بين 5 مارك نتوانسته اول باشد را، استفاده شركت‌ها از مارك‌هاي معروف امنيتي دانست، چرا كه اين مارك‌ها تمام تجهيزات شبكه اعم از محصولات امنيتي شبكه را يكجا توليد و عرضه مي‌كنند و شركت‌هاي خواهان اين محصولات نيز ترجيح مي‌دهند كه در رابطه با ادوات شبكه با يك برند طرف باشند كه اين نگرش اشتباه است، زيرا كمپاني‌هايي همچون آستارو و ديگر كمپاني‌هايي كه انحصاري و به صورت تخصصي بر روي يك زمينه مشخصي فعاليت مي‌كنند بسيار توانمندتر و مورد اعتمادتر مي‌توانند باشند.

او براي بالا بردن جايگاه برند خود در بين پنچ برند اول از برنامه‌هاي آتي كمپاني خود خبر داد و گفت: «ما در حال حاضر سعي بر اين داريم تا با آموزش و پشتيباني نمايندگان محلي كه در منطقه داريم و همچنين برگزاري كلاس‌هاي آموزشي، مشتريان بالقوه محصولات امنيتي را قانع مي‌سازيم كه استفاده از يك برند براي برآورده كردن تمام نيازهاي شبكه، روش مناسبي نيست.»

Aziz كه به بازار ايران توجه ويژه‌اي دارد، در مورد آن گفت: «بسياري از موسسات و مراكز مهم همچون بعضي از وزارتخانه‌ها از محصولات آستارو استفاده مي‌كنند.» در همين راستا فرخ خويلو مديرعامل شبكه گستر نماينده رسمي آستارو در ايران، بازار محصولات امنيتي را بسيار رقابتي دانست و عنوان كرد به غير از مارك‌هاي مشهوري كه همه فروشندگان بر روي آنها كار مي‌كنند، تنها كمپاني كه ممكن است براي خود رقيب رسمي بدانيم، سايبرم است، كه در حال حاضر از سه كانال موازي وارد و عرضه مي‌شود.»

Aziz معتقد است آستارو با ارائه دستگاه‌هاي تخصصي جداگانه مي‌تواند بازارهاي جديدي را كه در گذشته در دست مارك‌هاي نام آشناي آمريكايي بوده، بدست آورد، چرا كه آنها همچنان به توليد دستگاه‌هاي يكپارچه يا UTM مي‌پردازند و اين يك برگ برنده براي اين كمپاني است. او مي‌گويد: «با توجه به تعهد و برنامه‌اي كه شركت آستارو آلمان به منطقه خاورميانه دارد، اميد به رشد اين مارك در منطقه بالا مي‌رود. به عنوان مثال تهيه غرفه‌اي بزرگ در نمايشگاه جيتكس امسال كه يكي از بزرگ‌ترين غرفه‌ها در بين كمپاني‌هاي امنيتي بوده گواه بر توجه ويژه اين كمپاني به بازار خاورميانه است.» عزيز در همين راستا خبر از تاسيس دفتر مستقيم آستارو در امارت داد.

همچنين Michael Frings مدير فني آستارو به تغيير جايگاه دستگاه‌هاي امنيتي در اذهان بازار مصرف اشاره كرد و درخصوص رشد محصولات كمپاني خود دربين ديگر مارك‌ها گفت: «با توجه به اينكه تنها 5 سال از ورود دستگاه‌هاي امنيتي به بازار اين نوع ابزارها مي‌گذرد، اما طي اين مدت كم آستارو بيشترين رشد را نسبت به ديگر مارك‌ها داشته و در بين موسسات كوچك و سايز متوسط جايگاه مناسبي را پيدا كرده است، چرا كه صرفه‌جويي در هزينه، صرفه‌جويي در استفاده از افراد متخصص و صرفه‌جويي در آموزشي و نيز صرفه‌جويي در هزينه‌هاي پشتيباني را براي اين موسسات به همراه دارد.»

او مي‌گويد: «وجود دستگاه‌هاي چند منظوره لزوماً به منزله ساده‌تر شدن عمليات‌ها نيست، زيرا در بعضي موارد جمع‌آوري و يكپارچه شدن چندين ويژگي، پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد، دقيقأ همين جا است كه قابليت‌ها و امكانات آستارو نمود پيدا مي‌كند كه چگونه اين پيچيدگي‌ها و تداخل امكانات امنيتي را از سر راه مصرف‌كننده بر مي‌دارد و كاربري را براي مصرف‌كنندگان ساده مي‌سازد.»

Michael مي‌افزايد: «كامل بودن و يكپارچه بودن آستارو، ويژگي انحصاري محصولات اين كمپاني محسوب مي‌شود. چرا كه كاربر با تهيه يك دستگاه آستارو به تمام امكانات امنيتي به صورت يكجا دسترسي مي‌يابد.» Andre مدير فروش اين كمپاني كه خود در غرفه شبكه گستر در نمايشگاه الكامپ امسال حضور داشت، از نمايشگاه به عنوان يك ابزار تبليغاتي ياد كرد و در ارتباط با حضور خود در الكامپ گفت: «براي ما نمايشگاه با نمايشگاه تفاوتي ندارد و در تمام نمايشگاه‌هاي تخصصي معتبر، با تمام توان حضور خواهيم داشت.» او با اشاره به اينكه حجم جمعيت بازديدكننده در اين دوره از نمايشگاه الكامپ او را متعجب كرده است، گفت: «براي ما مهم‌تر از حضور، معرفي محصولاتمان است و همچنين به منظور حمايت و پشتيباني از نمايندگان محلي در نمايشگاه‌ها، در هر كجا كه در شأن ما باشد حاضر خواهيم شد.» او مي‌افزايد: «يكي از مسائل مهمي كه براي هر كمپاني وجود دارد استمرار و پشتكار است و ما با انتخاب نماينده در كشورهاي مختلف و حمايت از آنها اين استمرار را نشان داده‌ايم.»

در مورد آستارو
هميشه داستان تشكيل شركت‌هاي بزرگ و نام آشناي كامپيوتري امروز كه در گذشته بر اساس يك دوستي و يا يك اتفاق به عنوان يك شركت كوچك محلي تاسيس شده‌اند، شنيدني و جالب توجه بوده است. روند رو به رشد اينگونه شركت‌ها تبديل به يك الگو براي بسياري از فعالان و جوانان اين صنعت شده است. به عنوان نمونه از اين شركت‌ها مي‌توان از گوگل و يا مايكروسافت ياد كرد.

يكي از اين شركت‌ها كه در آلمان و توسط سه دانشجو تاسيس شده بود، آستارو است. اين سه دانشجو كه علاقه‌مند به زبان برنامه‌نويسي Linux بودند درسال 2000 ميلادي به فكر تاسيس شركتي افتادند كه فعاليت اصلي آن توليد نرم‌افزارهاي امنيتي بر پايه لينوكس بود و با همين روند، كار خود را تاكنون ادامه داده و دست به توليد ابزارهاي امنيتي Astaro زدند.

اگرچه در سال 2004 پس از نيازسنجي بازار مصرف محصولات امنيتي، بر روي توليد سخت‌افزار امنيتي سوئيچ كرند، اما كماكان دست از ارائه نرم‌افزارهاي خود نكشيدند. تنها نام محصولات خود را به دليل شباهت زياد به لينوكس از Astaro Security Linux به Astaro Security Gateway تغيير دادند.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن