تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814190775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول: رويه هاي گمركي در مرز مهران بايد افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول: رويه هاي گمركي در مرز مهران بايد افزايش يابد
ايلام - نايب رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايلام گفت: رويه هاي گمركي در خروجي بين المللي و تجاري مهران با توجه به شرايط ويژه اقتصادي منطقه بايد افزايش يابد.


"شعبان فروتن" روز يكشنبه در نشست با هيات نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان ايلام بيان كرد: اكنون از مجموع 17 رويه گمركي قطعي، تنها كار صادرات كالا در خروجي مهران انجام مي شود.
وي ادامه داد: رويه هاي گمركي مانند ورود موقت و قطعي واردات و ترانزيت كالا باتوجه به حجم بالاي استقبال تجار ايراني و عراقي از خروجي مهران نقش موثري در بهبود وضعيت اقتصادي منطقه دارد.
او با بيان اينكه خروجي مهران به عنوان يكي از مرزهاي بين المللي كشور شناخته شده است، افزود: بايد باايجاد امكانات لازم در نقطه صفر مرزي مهران زمينه اي براي افزايش رويه هاي گمركي در اين خروجي فراهم شود.
فروتن گفت: استان ايلام به سبب داشتن 430 كيلومتر مرز مشترك با عراق ، از شرايط ويژه اي براي تحول و جهش اقتصادي برخوردار است.
نايب رييس اتاق بازرگاني وصنايع و معادن ايلام تصريح كرد: استفاده مناسب از كليه ظرفيتهاي مرز مهران در مدت زمان كوتاهي منجر به تحول استان توسعه نيافته ايلام خواهد شد.
به گفته او، بخش خصوصي به ويژه تجار و بازرگانان استان ايلام آمادگي كامل براي استفاده از ديگر رويه هاي گمركي در منطقه دارند.
وي افزود: افزايش رويه هاي گمركي به ويژه واردات قطعي از مهمترين مطالبه هاي جدي فعالان بخش صادارت استان ايلام است.
7173/633/ 607 شماره 186 ساعت 12:18 تمام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن