تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821731980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارخراسان رضوي: بسيج الگوي موفق در زمينه‌هاي مختلف مديريتي است تغييرات شكلي در آمريكا نبايد موجب غفلت از توطئه دشمن عليه انقلاب شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندارخراسان رضوي: بسيج الگوي موفق در زمينه‌هاي مختلف مديريتي است تغييرات شكلي در آمريكا نبايد موجب غفلت از توطئه دشمن عليه انقلاب شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار خراسان رضوي گفت: بسيج با ويژگي‌هاي خاص معنوي و اعتقادي خود، در موفقيت تاريخي ملت ايران نقشي بي بديل ايفا كرده است.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، محمدجواد محمدي‌زاده در مراسم صبح‌گاه هفته بسيج كه در محل استانداري خراسان رضوي در مشهد برگزار شد، با بيان اينكه بسيج نماد اقتدار ملي، عشق، ايثار و پايداري است، خاطرنشان كرد: گراميداشت بسيج، گراميداشت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و ارزش گزاري نسبت به آزادگي، ديانت، سلحشوري و سر بلندي كشور است.

وي بسيج را الگوي موفق در زمينه‌هاي مختلف مديريتي معرفي كرد و افزود: مديريت بسيجي روزي به دليل مقابله با تهاجم دشمن خارجي و صيانت از كشور، الگويي موفق بود و امروز نيز در مسير تحقق آرمان‌ها و سربلندي كشور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند.

وي افزود: عزم والا و تلاش بي‌شائبه بسيجياني كه فعاليت در عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي، فرهنگي، سازندگي و ايجاد آمادگي در بين جوانان بسيجي به منظور دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را وجهه همت خود قرار داده اند، قابل ستايش و تقدير است.

محمدي زاده با تاكيد بر اينكه براي اثبات بسيجي بودن بايد در حوزه انديشه، عمل، رفتار و مهارت‌ها به گونه‌اي تلاش كنيم كه حاصل آن سربلندي كشور باشد، اظهار داشت: بسيج در هر صحنه‌اي وارد ميدان شده است، سربلند از ميدان بيرون آمده و همواره در خدمت انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و مي‌باشد.

وي با اشاره به اينكه بسيج بزرگترين عامل بازدارندگي در برابر دشمنان نظام است، گفت: بسيج و بسيجي نه تنها در برابر تهديدهاي نظامي بلكه در حوزه امنيتي، سياسي، فرهنگي و توليد علم نيز پيشتاز بوده و عزت و سربلندي كشور در سايه تلاش آنها حاصل شده است.

استاندار خراسان رضوي افزود: بسيجيان بايد با ايمان قوي و عزم راسخ در صحنه‌ها حاضر شوند و بدانند كه ايمان و اراده، عامل اصلي موفقيت آنها در تمام زمان‌ها خواهد بود.

وي بسيجيان را موثرترين قشر جامعه دانست و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامي و در راس آنها آمريكا همواره در تلاش براي نابودي نظام اسلامي بوده اند و امروز نيز تغييرات شكلي در آنها نبايد موجب غفلت از توطئه هاي دشمن عليه انقلاب و نظام اسلامي شود.

وي در ادامه بر آمادگي هر چه بيشتر بسيج جهت خنثي سازي توطئه دشمنان كه با استفاده از روش هاي نرم افزاري دنبال مي كنند، تاكيدكرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن