تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيرواني: اعتراف مي.كنم خوب نبوديم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: با اين شرايط در بازي بعدي مقابل سپاهان با مشکل جدي روبه.رو خواهيم شد.




غلامحسين پيرواني در نشست خبري پس از تساوي يک بر يک مقابل فجر سپاسي اظهار داشت: گرماي هوا به جاي اينکه روي ميهمان تاثير بگذارد روي بازيکنان نفت تاثير گذاشته بود و تيم ما را اذيت کرد. اعتراف مي کنم که نفت خوب نبود و روز خوبي نداشتيم.
وي افزود: تيم در نيمه دوم عقب نشست و قاعده بازي اين است که تيمي که عقب برود، ببازد. بد بازي کردن ما مي تواند دو علت داشته باشد يا اينکه بازيکنان دچار غرور شده باشند و يا اينکه فني خوب نبوده باشيم. بازيکنان در نيمه دوم سنگين بودند و تحرک نداشتند. با اين شرايط در بازي بعدي مقابل سپاهان با مشکل جدي روبه.رو خواهيم شد اما اميدوارم بازي خوبي ارائه کنيم.
پيرواني در مورد اينکه مقابل تيم سابق خود فجر سپاسي قرار گرفت، گفت: قرار گرفتن مقابل تيم سابقم کار سختي بود اما نگاهم حرفه اي است و تمام تلاش را کردم که نتيجه بگيرم اما برنامه هاي من اصلا در زمين پياده نشد.
وي در خصوص شعار هواداران تيم عليه او عنوان کرد: هواداران حق دارند. تيم خوب نبود و وقتي تيم خوب نباشد تماشاگران ناراحت مي شوند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن