تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در همايش باشكوه بسيجيان: دشمنان در مقابل تفكر بسيجي به بن بست رسيده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد در همايش باشكوه بسيجيان: دشمنان در مقابل تفكر بسيجي به بن بست رسيده اند
سياسي. هفته بسيج. رييس جمهور
رييس جمهور در تجمع باشكوه بسيجيان گفت: دشمنان در مقابل تفكر بسيجي ، كاملا به بن بست رسيده اند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد كه روز سه شنبه در پنجمين روز از هفته بسيج در جمع ‪ ۱۵‬هزار نفر از بسيجيان استان تهران سخن مي گفت، تصريح كرد: روز پنجم آذر ، روز تشكيل بسيج، نقطه عطفي در تاريخ بشريت است.

وي با اشاره به فرمان تاريخي امام خميني (ره) در پنجم آذر براي تشكيل بسيج مستضعفين اظهارداشت: پنجم آذر نه تنها يك نقطه برجسته در تاريخ ملت ايران بلكه يك نقطه عطف در تاريخ بشريت است.

احمدي نژاد تصريح كرد: تشكيل بسيج نه فقط براي دفاع از سرزمين مقدس ايران و فرهنگ و شرف و عزت ملت بزرگ، بلكه باز كردن راهي نو و نوراني در برابر بشريت امروز و رهايي و آزادي از ظلم و ستم است.

رييس جمهور تاكيد كرد: حديث بسيج، حديث تاريخ بشر، مجاهدت‌ها و جانفشاني يك ملت بزرگ است.

احمدي نژاد در ادامه سخنانش با بيان اين كه از روز اول تاريخ بشر دو كاروان در مقابل هم حركت مي‌كردند، اظهار داشت: كاروان اول مربوط به پيامبران، صالحان، خداپرستان و عشق به امامت و ولايت بود.

به گفته وي در مقابل آن كاروان، شياطين، خودپرستان، انسان‌هاي مانده در خاك و كساني كه براي بدست آوردن دنيا خودشان را در اضمحلال و سراشيبي سقوط قرار داده اند، قرار دارد.

وي خاطرنشان كرد: نبرد اين دو همواره و در طول تاريخ بشريت ادامه داشته و دارد.

رييس جمهور اظهار داشت: پس از پيامبر بزرگ اسلام ،جريان نور با پرچمداري امامت و ولايت به حركت خود ادامه داد و مستكبرين و خودخواهان در برابر اين پرچم ايستادند و امامان بزرگ را يكي پس از ديگري به شهادت رساندند.

وي با بيان اين كه تاريخ بشريت در طول دوران ‪ ۱۴۰۰‬سال گذشته فراز و نشيب هاي زيادي را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: همواره حركت مستكبران به سمت ياس بشريت نااميدي آنها و غلبه مستكبرين و شياطين بر جهان بوده است تا اين كه به فضل الهي سيدي از سلاله پيامبران واز نسل انبيا و پاكان پرچم هدايت و نور و احياي شخصيت انسان را در برابر استكبار جهاني برافراشت.

احمدي نژاد گفت: امام آمد و فرياد بلند دعوت به خط امامت و ولايت را سر داد و ملت ايران لبيك گويان مانند يك اقيانوس خروشان به حركت درآمدند و پشت سر امام خود ايستادند.

وي اظهار داشت: در اين شرايط طبيعي بود كه همه قلدران، دزدان حرفه‌اي و آدم كشان عالم در برابر امام و ملت ايران ايستادگي كنند و حركت ملت ايران كه حركتي از عمق بشريت و پيوستگي با آسمان پيامبران الهي بود با رهبري امام سازماندهي شد.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه امروز ‪ ۲۹‬سال از پيروزي انقلاب مي‌گذرد، افزود: در روز اول، بسيجيان اين سرزمين در اوج مظلوميت و محروميت كه حتي از داشتن كوچكترين امكانات نيز براي دفاع شخصي از خود محروم بودند در برابر دشمنان بشريت كه از همه امكانات مادي، سياسي ونظامي عالم برخوردار بودند، قرار گرفتند.

احمدي نژاد افزود: به لطف خدا و خط امامت و پيوستگي دلهاي ملت و بسيجيان و مجاهدت مردم عزيز ، امروز شرايط در دنيا به طور كامل عوض شده است.

احمدي نژاد افزود: امروز نهال بسيج به يك درخت تنومند و شجره طيبه تبديل شده كه ريشه در اعماق تاريخ و مكتب انسان‌ها وشاخ و برگ در آسمان ها دارد.

به گفته وي امروز نيروهاي بسيجي درعرصه‌هاي مختلف سياسي ، اقتصادي و نظامي در دسترس همه انسان‌ها قرار دارند و فرهنگ بسيج به عنوان نياز قطعي و تنها راه نجات بشر در برابر ملت‌ها قراردارد و به فضل الهي فوج فوج ملت‌ها به خط نوراني بسيج مي‌پيوندند.

رييس جمهور اظهار داشت: مستكبران عالم كه خود را ابدي مي‌پنداشتند و خود را براي سيطره بلامنازع بر جهان آماده مي‌كردند و به خيال خام خود تجهيزات و مقدمات آن را نيز فراهم كرده‌اند امروز در سراشيبي سقوط واضمحلال قطعي قرار گرفته اند.

وي اظهار داشت: در نبرد بين فرهنگ بسيجي ملت ايران با فرهنگ شيطاني و مادي اين فرهنگ بسيج و فرهنگ الهي است كه پيروز است.

رييس شوراي عالي امنيت ملي گفت: به لطف خدا و ايستادگي ملت ايران و تحت پرچم بسيج و زعامت ولايت و رهبري امروز مستكبرين در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه انديشه، اقتصاد، سياست و نظامي گري به بن بست كامل رسيده اند.

وي گفت: هر چند آنها امروز دست و پا مي‌زنند و همچنان به برخي از جنايات خود ادامه مي‌دهند ولي انديشمندان عالم و انسان‌هاي اهل تفكر و تدبر مي دانند كه دنياي سلطه امروز به پايان راه خود رسيده است البته اين بدان معني نيست كه آنها جنايت نكنند و به فتنه گري‌هاي خود ادامه ندهند، چرا كه اين ظالمان تا لحظات آخر دست و پا خواهند زد.

احمدي نژاد اظهار داشت: مهم اين است كه امروز ملت ايران در پرتو فرهنگ بسيجي پرچمدار خداپرستي، عدالت و پاكي است.

به گفته وي فرهنگ بسيج تنها فرهنگ غلبه بر سايرين و استكبار و استيلا جويي نيست بلكه فرهنگ بسيجي، فرهنگ خداجويي، از خود گذشتن و پيوستن به كاروان الهي و كمال جويي است.

رييس جمهور اظهار داشت: ما خداي بزرگ را سپاسگزاريم كه امروز تفكر بسيجي در سرزمين ايران و هر كوي و برزني نواخته شده است، چرا كه امروز فرهنگ بسيجي پاسخ روشن و مناسب نيازهاي بشريت امروز است.

** غزه، آيينه تمام نماي چهره حقيقي مستكبران
وي در بخش ديگري از سخنان خود در جمع ‪ ۱۵‬هزار بسيجي استان تهران با اشاره به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي در نوار غزه افزود: امروز ميدان غزه آيينه تمام عيار و تمام نماي چهره حقيقي مستكبران است؟ آنهايي كه دم از حقوق بشر مي‌زنند و براي پرشدن جيب گشاد مستكبرين، كارخانه‌هاي اسلحه‌سازي خود را توسعه مي‌دهند. جنگ به راه مي‌اندازند و ميليون ميليون انسان را مي كشند و همزمان با آن شعار حقوق بشر سر مي‌دهند.

رييس خطاب به بسيجيان گفت: من امروز از زبان شما مي‌خواهم چند جمله‌اي با مستكبران صحبت كنم.

رييس جمهوري آنگاه تاكيد كرد: مستكبران عالم در ‪ ۱۰۰‬سال گذشته جناياتي را مرتكب شده‌اند كه به اندازه كل تاريخ بشريت است. من شما را دعوت مي‌كنم كه از جنايات خود دست برداريد و به راه خداپرستي و توحيد و عدالت برگرديد احمدي نژاد خطاب به بدخواهان ملت گفت: شما يك روز مي‌خواستيد عزت ملت ايران و بسيجيان اين سرزمين را بشكنيد، اما شكست خورديد و موفق نشديد.

رييس شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: خيال نكنيد كه با تغيير بازي‌ها و سياسي كاري‌ها و دكوراسيون مي‌توانيد چهره حقيقي خود را از ملت‌ها پنهان كنيد. بدانيد كه ملت ايران و ديگر ملت‌هاي آزاده دنيا بيدار شده‌اند و ديگر شما نمي‌توانيد به فريبكاري و سلطه گري خود ادامه بدهيد.

وي اظهار داشت: بدانيد كه امروز بسيجيان ايران زمين و ديگر ملت‌هاي جهان با هم متحد و يكصدا شده‌اند و در برابر شما خواهند ايستاد و شما را از اريكه قدرت به خاك مذلت خواهند كشاند.

احمدي نژاد با اشاره به جنايت‌هاي متعدد آنان اظهار داشت: خيال نكنيد اين جنايت‌ها از موضع قدرت و ماندگاري شماست بلكه اين جنايات از موضع ضعف بدبختي و مذلت و اضمحلال شماست.

رييس جمهور افزود: به اعتقاد من آنها براي ماندن و پايداري خود در جهان به سيم آخر زده‌اند و ديگر آبرو و عزت براي آنها مفهومي ندارد و تنها به فكر اينند كه به نحوي خود را سر پا نگه دارند .

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به بسيجيان سراسر كشور گفت:
امروز به لطف خدا و تدابير نافذ رهبري عزيز و تلاش فرماندهان سپاه و بسيج، بسجيان عزيز سراسر كشور با سازماندهي جديد، مستحكم و پويا، مبتكر و خلاق در عرصه‌هاي مختلف كشور حضور داند و ما براي ساخت كشور خود در عرصه‌هاي مختلف به حضور بسيجيان با درايت، توانمند و مبتكر نيازمنديم.

رييس جمهور اظهار داشت: امروز بسيج پشتوانه مستحكم حركت ملت ايران است و بسيجيان عزيز بايد قدر بسيجي بودن خود را بدانند چرا كه هر بسيجي يك جريان روشن و زلال به سمت قله‌هاي كمال و فريادي بلند براي دعوت ديگران به مسير كمال جويي، حق و عدالت است.

گفتني است در پايان اظهارات رييس جمهور، بسيجيان در برابر جايگاه رژه رفتند.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن