تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816888544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مراسم توديع «كردان» و معارفه «محصولي» عنوان شداحمدي‌نژاد: ديگر كوتاه نخواهم آمد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: در مراسم توديع «كردان» و معارفه «محصولي» عنوان شداحمدي‌نژاد: ديگر كوتاه نخواهم آمد
عكس: خبرگزاري فارس، ابراهيم نوروزي.


رييس جمهور: ديگر كوتاه نخواهم آمد
دفاع آخر از كردان
دنياي اقتصاد – زهرا واعظ: مراسم توديع و معارفه وزير سابق و وزير جديد كشور به فرصتي تبديل شد تا طي آن محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهوري به انتقاد از سنگ‌اندازي‌ها مقابل پاي دولت بپردازد، علي كردان، وزير سابق كشور خود را بي‌گناه بداند كه به تعبير او به خاطر دستمالي، قيصريه را به آتش كشيدند و در گام آخر هم صادق محصولي، وزير كشور به تشريح برنامه‌هاي خود بپردازد.
در اين مراسم كه در ساختمان وزارت كشور برگزار شد، طيف وسيعي از مقامات دولتي و سياسي تا نمايندگان مجلس و مقاماتي از قوه قضائيه حضور داشتند. افرادي چون محسن اژه‌اي وزير اطلاعات، سليماني وزير مخابرات، ثمره هاشمي مشاور احمدي‌نژاد، قاضي مرتضوي دادستان تهران، رويانيان رييس‌پليس راهنمايي و رانندگي تهران، سردار افشار معاون سياسي سابق وزارت كشور، تمدن استاندار تهران، هاشمي سرپرست سابق وزارت كشور و تني چند از نمايندگان حضور داشتند. در ميان نمايندگان مدعو اين مراسم، فاطمه آجرلو سخنران مخالف محصولي در روز راي مجلس در رديف اول قرار داشت.اين مراسم همراه با تشويق شديد حضار كه طيف غالب آن را كاركنان وزارتخانه تشكيل مي‌دادند با سخنراني كردان وزير بركنار شده كشور آغاز شد.
كردان: به حزب‌الله پيوستم
كردان در ابتداي سخنان خود از تمامي كساني كه وي را كمك كردند تا تعهداتي را كه به دولت و مجلس سپرده بود به انجام برساند، سپاسگزاري كرد و افزود: سعي كردم در دوران وزارت كشور اصلا وارد حاشيه‌هايي كه دوستان ما مي‌ساختند نشوم و تنها در حيطه آنچه كه تعهدات شرعي و قانوني بوده است، وارد شوم و خدماتي را به مردم ارائه كنم.
وي ضمن آرزوي توفيق براي محصولي در مسووليت جديد، اعلام آمادگي كرد به دليل حساسيت اين وزارتخانه در حد وسع و بضاعت و آشنايي به امورات وزارت كشور، در خدمت وي باشد و بتواند اندوخته‌هاي محدود خود را به وزارتخانه ارائه كند.وزير سابق كشور در ادامه از دوستاني كه مسيري را براي وي فراهم كردند تا دو حادثه در زندگي وي رقم بخورد سپاسگزاري كرد و گفت: قبل از استيضاح نگاه من، نگاه حزبي بود و خدا را سپاسگزارم كه نگاه من از حزبي خارج و به حزب‌الله گره خورد.
همچنين شايد به برخي از اشخاص وابستگي‌هايي وجود داشت كه خدا لطف كرد و از اين حوزه خارج شدم و نقص توحيدم تكميل شد. وي افزود: گفتند كه فلاني خلاف گفته و براي اين امر آزرده خاطرم. كساني كه مرا مي‌شناسند مي‌دانند كه در طول 30سال همكاري از من حرف خلافي نشنيده‌اند به‌ويژه برادري كه نقش اول استيضاح را ايفا مي‌كرد و من به دليل حرام بودن دروغ و اينكه افراد ضعيف‌النفس به دنبال آن مي‌روند، دروغ نمي‌گويم. كردان اضافه كرد: تكليف دانستم كه از دولت حمايت كنم، اما خيلي‌ها فكر كردند كه من به اين امانت خيانت مي‌كنم و در جلسات و مذاكرات متعدد به اين نتيجه رسيدم كه راه ما با آنان يكي نيست. وزير سابق وزارت كشور گفت: امروز خوشحالم كه در جنگ احزاب مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري، اولين نيرويي هستم كه در اين وادي وارد شدم و ان‌شا‌ءالله اقدامات بر حسب تكليف شرعي مورد رضاي وي باشد.كردان درباره انتخابات آينده كشور و مسائلي كه پيرامون آن گفته مي‌شود، تصريح كرد: تا اين لحظه چه در زماني كه از سوي احمدي‌نژاد به مجلس معرفي شدم و چه تا اين لحظه، قسم جلاله ياد مي‌كنم كه ايشان يك كلمه راجع به انتخابات رياست‌جمهوري با من حرف نزدند.
وي افزود: از چگونگي تحليل‌ها و دينداري‌ها در اين كشور تعجب مي‌كنم كه چرا براي يك دستمال، قيصريه را به آتش مي‌كشيم. چرا انتخاباتي را كه ركن اصلي كشور ما است و تا به حال بسيار خوب برگزار شده، دچار مسائل حزبي و گروهي مي‌كنيم. مطمئنم كه همان‌طور كه طي 3ماه با من صحبتي نشد، با محصولي نيز در اين باره صحبتي نخواهد شد.
ايستادگي به خاطر خدا
سخنران بعدي محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهور بود.احمدي‌نژاد در ابتداي سخنان خود با اشاره به هفته بسيج خاطرنشان كرد: فرهنگ بسيجي، فرهنگ فداكاري و آمادگي براي انجام كارها، تحمل سختي‌ها و ناملايمات در مسير انجام وظيفه الهي است و بسيار روشن و واضح است كه امپراتوري سلطه به پايان راه خود رسيده و ضربه‌ اصلي را از فرهنگ بسيجي خورده است.رييس‌جمهور افزود: امروز هيچ تحليلگري نيست كه منصف باشد و مقاومت ملت ايران را عامل اصلي فروپاشي نظام استكبار نداند. نه تنها در بين ملت‌هاي منطقه، بلكه در جهان امروز تئوري آنها هيچ مشروعيت و جاذبه‌اي ندارد و دير يا زود بايد با ذلت منطقه را ترك كنند. من تعجب مي‌كنم كه برخي‌ها هنوز مستكبرين را بي‌نقص و شكست‌ناپذير مي‌دانند، در حالي‌كه خود آنها اذعان مي‌كنند كه در حال فروپاشي هستند.وي در ادامه با تقدير از زحمات كردان خاطرنشان كرد: من رفتار ايشان را در روز استيضاح، رفتاري انقلابي، آرماني و منطبق بر روحيه بسيجي مي‌دانم. ايشان آبروي خود را داد تا لطمه‌اي به حيثيت نظام وارد نشود. فحش خورد، تحمل كرد اما كلمه‌اي نگفت و اين يعني بسيج. احمدي‌نژاد گفت: ‌من از خدمات كردان پس از انقلاب و در دوره وزارت كشور تشكر مي‌كنم، چرا كه از هر جهت به ايشان لطمه خورد ولي كردان خيلي ايستادگي كرد، به‌گونه‌اي كه پس از انقلاب وزيري را كه اين‌قدر از هر جهت لطمه بخورد، نداشته‌ايم؛ كردان ايستادگي كرد به خاطر خدا. رييس قوه مجريه با اشاره به خون شهدا و برافراشته‌شدن پرچم انقلاب، تصريح كرد: بهترين گل‌هاي اين كشور پرپر شدند، آنگاه بياييم در اين فضاي ملت، در بازي‌‌هاي سطح پايين بيافتيم، بسيار سقوط، انحطاط و خسارت است. البته ملت و رهبري هوشمند است و خداي ملت بيدار است و افكار ملت با حرف‌‌هاي دم‌دستي بيكاري، هيچ‌گاه متزلزل نخواهد شد. وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: هيچ‌كس نمي‌تواند راي مردم را جابه‌جا كند. راي مردم حاكم است و هيچ‌كس نمي‌تواند راي مردم را تحميل كند و كساني كه چنين صحبت‌هايي مي‌كنند، خودشان را كوچك مي‌كنند و البته به مردم نشان مي‌دهند. احمدي‌نژاد خطاب به كردان گفت: از كردان تشكر مي‌كنم كه تحمل كرد و به خاطر خدا چيزي نگفت و از اين به بعد هم نخواهد گفت، چرا كه بناي ما استفاده از اين روش‌ها نيست. درباره كار وزارت كشور هم كه ام وزارتخانه‌ها است، بايد بسيار محكم و دقيق و پيگير باشد و محصولي بايد محكم بايستد و اعمال سياست‌‌هاي قوه مجريه را بكند.
وي سپس خطاب به محصولي تاكيد كرد: در همين‌جا به شما و استانداران مي‌گويم كه معيار تغيير مسوولان براساس معيارهاي انقلابي باشد در غير اين‌صورت حق نداريد براي رضايت فلان آقا دست به تغيير بزنيد. اگر هم تاكنون كوتاه آمده‌ام، ديگر كوتاه نمي‌آيم. احمدي‌نژاد گفت:‌فضاي كشور، فضاي همدلي است و همه به شما كمك خواهند كرد، اگر چند نفري هم ناراحت شدند، مهم نيست بالاخره آنها از سرتاپا از بالا تا پايين ما را هر روز كيسه مي‌كشند كه اصلا مهم نيست.وي در پايان افزود: آقاي محصولي داراي روحيه بسيجي است كه با كمك همكاران وزارت كشور و تعامل با ساير قوا،‌ فضاي همدلي را در كشور به پيش خواهد برد تا طي اين چند ماه باقيمانده ( تا به ببينيم بعدا چه مي‌شود) وزارت كشور را به پيش ببرند. اين وزارتخانه در حالي‌كه سمبل اقتدار كشور است، اما از مردمي‌ترين وزارتخانه‌ها نيز است.
اهداي لوح تقدير
در اين بخش از مراسم، كردان وزير سابق و محصولي وزير كشور به جايگاه فراخوانده شدند تا توسط لوح و نيز يك تابلوي «و ان يكاد» از زحمات 3ماه و اندي كردان تقدير شود.صادق محصولي وزير كشور نيز در اين مراسم به فرصت پيش‌آمده براي ضرورت ارتقاي كارآمدي وزارت كشور اشاره كرد و گفت: اين اقدام رضايت و شادماني مردم را افزايش داده و موجبات التيام آسيب‌ها را فراهم مي‌كند.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن