تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محصولي:براي برگزاري انتخابات باشكوه همه تلاشم را به كار خواهم بست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محصولي:براي برگزاري انتخابات باشكوه همه تلاشم را به كار خواهم بست
سيد صادق محصولي وزير كشور گفت: تمام سعي خود را فارغ از دسته بندي هاي جناحي به كار خواهم بست تا انتخابات باشكوه و با حضور حداكثري مردم برگزار شود.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محصولي عصرشنبه در مراسم توديع "علي كردان" وزيرسابق كشور و معارفه خود طي سخناني با تاكيد براينكه نتيجه انتخابات تجلي آراي مردم خواهد بود،افزود: ما حافظ آراي مردم خواهيم بود.
وي فرصت ها را به مانند ابرهاي در حال حركت توصيف كرد و اظهار داشت: مسووليت ها به عنوان امانت هاي الهي هستند و بايد اين امانت را با صداقت و پربارتر ازگذشته به اهلش بسپاريم.
وي تصريح كرد: اگرمسووليت ها در خدمت به مردم باشند، ماندگار خواهند بود.
وي لازمه موفقيت مسوولان در وزارت كشور را ضرورت ارتقاي كارآمدي اين وزارتخانه مادر، عنوان كرد و ادامه داد: يكي ازاين موارد استفاده ازتوان حداكثري نيروهاي وزارت كشور درمناصب مديريتي و زمينه رشد شغلي اين عزيزان است.
محصولي ازديگر مواردي كه مي تواند به ارتقاي وزارت كشور منجر شود، به تعامل با بخش هاي مختلف داخل و خارج دولت به ويژه مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و توضيح داد: اين موارد مي تواند زمينه اجراي سريع برنامه ها را فراهم كند.
وزير كشور، استانداران را به تعبيري، روساي جمهور مناطق دانست و اضافه كرد: آنها بايد پاسخگوي تمامي مسايل استاني اعم از سياسي، امنيتي، اجتماعي و غيره باشند.
وزير كشور، رسيدن به شاخصه هاي يك وزارتخانه پيشرفته را استفاده از ابزار و لوازم مناسب ذكر كرد و گفت: يكي از اين ابزارهاي توسعه، كاركردهاي متنوع دولت الكترونيك است.
محصولي تاكيد كرد: در سال نوآوري و شكوفايي بايد شكوفايي را به مردم نشان دهيم، استانداران بايد محور فعاليت هاي استاني بوده و علاوه بر پروژه هاي استاني بايد پروژه هاي ملي را نيز به انجام برسانند.
محصولي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: يكي از مهمترين سطح كارآمدي، حاكميت اخلاق در حوزه فردي و حاكميت عدالت گستري درحوزه اجتماعي است به همين منظور بعد از طرح ديدگاه ها و اهداف در توسعه برنامه هاي خود، لازم مي دانم با همكاران با تمام توان وارد ميدان شده و خدمت بي منت ارايه كنيم.
وزير كشور خاطرنشان كرد: بنده آمادگي خود را براي دريافت پيشنهادات اعلام مي كنم.
وي با تاكيد بر وحدت دروني وزارت كشور اضافه كرد: در پرتو برادري ها و هم افزايي توان مديريتي، مي توانيم ارايه خدمت رساني و نوكري مردم را با نشاط طي كنيم.
سيام** 9130 / 1064
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن