تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819375628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به همت انديشمندان مسلمان ايراني انجام شد انتشار دايره المعارف بزرگ اسلامي به زبان انگليسي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: به همت انديشمندان مسلمان ايراني انجام شد انتشار دايره المعارف بزرگ اسلامي به زبان انگليسي
به همت انديشمندان مسلمان ايراني ترجمه ELS بخش خبري : اولين مجلد دايره المعارف اسلامي به زبان انگليس با نام اختصاري چاپ و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومي مركز دايره المعارف بزرگ اسلامي اين دايره المعارف دومين دانشنامه تخصصي اسلامي به زبان انگليسي در طول تاريخ مطالعات اسلامي در جهان است كه رويكردي متفاوت از همتاي اروپايي خود دايره المعارف اسلام دارد. رويكردي كه عمدتا از بافت فرهنگي و نگاهي از درون جهان اسلام ريشه گرفته است .
اين اثر فاخر با مديريت و نظارت كاظم موسوي بجنوردي رئيس مركز دايره المعارف بزرگ اسلامي و با همكاري موسسه مطالعات اسماعيلي لندن توسط موسسه انتشاراتي بريل در شهر دانشگاهي ليد هلند منتشر شده است .
شرق شناس مشهور پروفسور « وينفرد مادلونگ » و دكتر فرهاد دفتري سر ويراستاران اين مجلد 210 مقاله اي 840 صفحه اي مي باشند.
دايره المعارف بزرگ اسلامي كه انتشار آن از سال 1367 در تهران آغاز شده و تاكنون 15 مجلد از آن منتشر شده است به عنوان اثري معتبر و محققانه كه پهنه اي وسيع از وجوه مختلف تاريخ و فرهنگ قلمرو اسلام را منعكس مي كند ميان اهل تحقيق و دانشمندان اسلام شناس در شرق و غرب مورد قبول واقع شده و اكنون از مراجع معتبر به مشار مي رود.
گفتني است مراسم رونمايي اين اثر روز سه شنبه با حضور شخصيت هاي فرهنگي علمي و سياسي در مركز همايش هاي بين المللي رايزن برگزار مي شود.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن