تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنایی با رمال و جن گیر نفوذی در دولت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

یکی از نقاط تاریک و شبهه ناکی که این روزها انقلاب اسلامی در حال تجربه آن است غائله رمالی و جن گیری در کانون تصمیم گیری بعضی از شخصیتهاست. متاسفانه این غائله به نحوی توانسته بسیاری از معاندین و مخالفین داخلی را بر علیه باورهای انقلابی و حمایتهای مردمی از دولت دهم متحد کرده و بعضا با تمسخر و توهین به حامیان واقعی و دلسوز دولت دهم سعی در مایوس کردن مردم از حمایت از خدمات بی شائبه دولت دهم دارند.

اما حقیقت این است مردم انقلابی و معتقد به اصولگرایی، حساب دولت خدمتگزار دهم و شخص آقای رئیس جمهور را از جریان انحرافی جدا دانسته و همواره لیدرهای مردمی جریان اصولگرایی بارها چه در سایتها و چه در مجالس و محافل مذهبی ضمن برائت از جریان انحرافی و حمایت از شخص رئیس جمهور و وزرای زحمتکش و اصولگرای دولت دهم اعلام کرده اند ما عقد اخوت با کسی جز بر سر حمایت از اصول و ارزشهای انقلابی و دفاع از سر عشق و اعتقاد به ولایت فقیه نبسته ایم. بنابراین هر دولتی که در راستای دفاع از ارزشهای انقلابی و آموزه های دینی و اعتقادی و تبعیت کامل از ولایت فقیه بر سر کار بیاید مورد حمایت ماست.

نکته جالب این است که طبق شواهد و قرائن، اینگونه مسائل تنها محدود به این جریان نشده و در دولت های قبلی و به خصوص دولت اصلاحات نیز مسبوق به سابقه بوده است. چنانچه طبق اخبار رسیده، فرد بازداشت شده در دولت های قبلی نیز ارتباطاتی را با برخی اعضای دولت داشته است. بنابراین سوء استفاده طیف اصلاح طلب و یا برخی از اعضای معلوم الحال دولت سازندگی از این موضوع، در حقیقت بی مورد بوده و با اهداف و اغراض سیاسی و برای ضربه زدن به دولت محترم صورت می گیرد نه از سر خیرخواهی و رفع موانع و نواقص.

لازم بذکر است حقیقت وجود اجنه بر اساس نص صریح قرآن بر هر مسلمانی آشکار است اما در آموزه های دینی ما خطوط قرمزی برای در اختیار گرفتن موکل اجنه وجود دارد که متاسفانه افرادی با استفاده از ابزارهای شیطانی و توهین به ذات خداوندی و قرآن کریم به تسخیر اجنه می پردازند و از آنها به شیوه های غیراخلاقی و ضدالهی استفاده می کنند که این موضوع بشدت توسط علمای بزرگ و مراجع بزرگوار نهی شده است و حکم کسانی که از این ابزار شیطانی برای رسیدن به مطامع شیطانی و دنیوی خود استفاده می کنند بالاترین مجازات در نظر گرفته شده است در همین رابطه هالیوود بشدت در جهت رواج این تفکر درحال ساخت فیلمهای مختلف می باشد که نهادهای امنیتی با دقت به این موضوع باید توجه کنند.

در این ارتباط شخص عباس غفاری و جریان حامی و مرتبط با او ، یک جریان انحرافی و شدیدا خطرناک است که به زودی با حمایت مردم و تلاش جهادگونه نهادهای امنیتی ضمن دستگیری ریشه هایشان خشک خواهد شد و رهبران این جریان انحرافی انشاالله به زودی به سزای اعمال منحرفانه و خائنانه نسبت به بزرگترین انقلاب تاریخ خواهند رسید. بدین منظور سوابق جن گیر این جریان انحرافی که توسط سایت عماریون منتشر شده به اطلاع عموم مخاطبین سایت می رسد:

عباس غفاری:
نامبرده قبل از انقلاب به علت خط خوش کارمند دفاتر محضری بوده است حال آن که سواد و معلومات چندانی نداشته است. پس از جعل اسناد از محضر اخراج شده و کم کم روی به حجامت و درمان با داروهای گیاهی می نماید؛ نامبرده ادعا کرده است که حتی در آن دوران(قبل از انقلاب اسلامی) آدم کشته است! که با شلوغیهای ابتدای انقلاب سوابق این جنایت از بین رفته است. پس از پیروزی انقلاب و همزمان با فراگیری حجامت و طب سنتی؛ در محضر علما و فقها به صورت داوطلب آزاد رفت و آمد کرده و کمی از دروس حوزوی و فقهی را فرا گرفته است.

عباس غفاری ادعا دارد که حافظ کل قران و مفسر قرآن مجید وهم چنین حافظ کل نهج البلاغه و مفسر قرآن و نهج البلاغه می باشد؛ همچنین در جایی دیگر گفته است که حدود 14 سال در نزد استادان بزرگی چون آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی و دیگر بزرگان تلمذ نموده است، خود را متخصص در علم پزشکی و در سطوح بالای علمی معرفی کرده و ادعا دارد که مدرک دکترا در رشته الهیات گرفته است.

در جایی دیگر مدعی شده که خط خوش و علم رمل را به صورت مستقیم از حضرت علی(ع) فرا گرفته است!
پس از مدتی یکی از دوستان ایشان با نام م... به شماره تلفن 0912...5051 در استان خوزستان به مشکلی برخورده و از غفاری طلب کمک می کند، اما هیچ کدام از روشهای آقای دکتر غفاری!!! عمل نمی کند تا اینکه غفاری متوجه می شود شخصی اثر کارهای او را خنثی می کند؛ عباس غفاری پس از آشنایی با آن فرد متوجه می شود که آن فرد شیطان پرست بوده و از راه های غیر شرعی و حرام و همچنین تولید گناه به حل ظاهری مسائل دنیایی می رسد و این سر آغازی می شود بر راهی که غفاری را به اینجا رسانیده است.

ادامه دارد....








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 402]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن