تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817968795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف يك ميليون عدد مواد محترقه در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سال گذشته اين اقدامات از سوي پليس در استان انجام شد كه خوشبختانه تنها هفت تا هشت مصدوم در استان داشتيم كه اميدواريم با انجام اين سياست.ها و برنامه.ها در سال جاري نيز شاهد هيچگونه حادثه ناراحت كننده و دلخراشي در استان نباشيم.

فارس: فرمانده انتظامي استان قزوين از كشف بيش از يك ميليون عدد مواد محترقه در اين استان خبر داد.
مسعود جعفري.نسب صبح امروز در نشست خبري بيان داشت: در ابتداي ورودم به استان قزوين وعده.هايي داده بوديم كه امروز خوشبختانه شاهد تحقق اين وعده.ها هستيم كه در حوزه انتظامي به اين وعده.ها عمل شده است.
وي ادامه داد: امروز آنچه در محلات باقي مانده تنها ناهنجاري.هايي است كه بايد به دنبال حل آن باشيم البته برخي از اين ناهنجاري.ها به مشكل بافت فرسوده برخي محلات بازمي.گردد كه مديريت شهري نيز در راستاي بهسازي اين بافت در حال انجام وظيفه است.
فرمانده انتظامي استان قزوين اضافه كرد: امسال نيروي انتظامي زودتر از ساير دستگاه.هاي ديگر به استقبال نوروز رفته است و در همين زمينه محيط اجتماعي را به جهت مسائل انتظامي و ترافيكي براي حضور مردم مهيا كرده است. از اين رو از ابتداي بهمن طرحي را آغاز كرديم كه در راستاي اين طرح نيروهاي پليس در سطح چهارراه.ها مستقر شده و مسائل مربوط به حوزه وظيفه خود را پيگيري مي.كنند.
وي تصريح كرد: يكي از مسائلي كه در اين راستا به طور جدي پيگيري مي.شود موضوع خط عابر پياده است، در اين راستا عابران و رانندگان وسائط نقليه نسبت به فرهنگ.سازي و آموزش.هاي ارائه شده نسبت به رعايت حق قانوني خط عابر پياده توجيه مي.شوند.
جعفري.نسب خاطرنشان كرد: همچنين يكي ديگر از مسائلي كه در راستاي فرهنگ.سازي آن تلاش كرده.ايم و رسانه.ها نيز لازم است بدان بپردازند موضوع تصادف.هاي خسارتي و لزوم عدم توقف خودروها در تقاطع.ها.ست چرا.كه رانندگان بر اساس عادت گذشته در تصادف.هاي خسارتي نيز در تقاطع.ها توقف كرده و با پليس 110 تماس مي.گيرند كه اين كار تخلف محسوب مي.شود و پليس به محض مراجعه ابتدا هر دو خودرو را جريمه خواهد كرد، به رانندگان توصيه مي.كنيم پس از هر.گونه تصادف خسارتي به سرعت تقاطع را ترك و با مراجعه به بيمه موضوع خود را پيگيري كنند. در واقع كارشناسان بيمه مسئول تشخيص خودروي مقصر هستند و در مراجعه خودروها تا مبلغ 15 ميليون ريال بدون كروكي پليس خسارت خودرو پرداخت مي.شود.
وي عنوان كرد: درگيري، نزاع و سرقت يكي ديگر از مسائل شايعي بود كه شهروندان ما نسبت به وقوع اين جرايم گلايه داشتند كه در اين راستا كانكس.هاي پليس تحت عنوان ايستگاه پليس در نقاط مختلف اين شهر مستقر شد و اين كانكس.ها هدايت و فرماندهي نيروهاي موتوري را در گشت.هاي حوزه استحفاظي خود بر عهده داشته و دارند كه با اين كار ابتكار عمل و سرعت پليس در ارائه خدمات به مردم به ميزان قابل چشمگيري افزايش يافته است و پليس در اين زمينه كارنامه درخشاني براي ارائه دارد.
وي با اشاره به نزديكي چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: با نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال يك عده از استان.هاي مرزي كشور مواد محترقه را به استان.هاي ديگر منتقل مي.كنند كه در اين راستا فرماندهي انتظامي استان با سياست جلوگيري از ورود اين مواد محترقه به استان و عبور آن به استان تهران اقدامات مختلفي را انجام داده كه تاكنون يك ميليون و 130 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف كرده.ايم كه اين رقم كشف در مقايسه با كشف 32 هزار عدد مواد محترقه در سال 88 رشد چشمگيري را در عملكرد پليس نشان مي.دهد، البته 90 درصد از مواد محترقه كشف شده در عمليات نيروهاي پليس در محورهاي مواصلاتي به دست آمده است.
فرمانده انتظامي استان قزوين افزود: اقدام ديگر پليس در ارتباط با چهارشنبه پاياني سال موضوع مواد محترقه دست.ساز بوده است كه در اين زمينه با اتحاديه.هاي مربوطه از جمله اتحاديه رنگ.فروشان هماهنگي.هاي لازم صورت گرفته تا از فروش مواد قابل استفاده براي ساخت مواد محترقه دست.ساز به افراد غير حرفه.اي و كم سن و سال جلوگيري شود و تنها اين دسته از مواد در اختيار افراد شاغل و حرفه.اي كه نيازمند به مصرف اين مواد هستند، قرار مي.گيرد.
وي تأكيد كرد: سال گذشته اين اقدامات از سوي پليس در استان انجام شد كه خوشبختانه تنها هفت تا هشت مصدوم در استان داشتيم كه اميدواريم با انجام اين سياست.ها و برنامه.ها در سال جاري نيز شاهد هيچگونه حادثه ناراحت كننده و دلخراشي در استان نباشيم.
وي يادآور شد: پليس خود را براي ايام تعطيلات نوروزي نيز آماده كرده است تا در اين ايام مردم بتوانند با آسودگي و خيال راحت به مسافرت بروند. ولي همچنان درخواست از عموم شهروندان اين است كه در صورت مسافرت موارد احتياطي و هشداري را كه پليس اطلاع.رساني كرده و مي.كند، رعايت كنند تا ايام تعطيلات خوشي را شاهد باشيم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن