تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816901801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال/


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال/ توقف استيل..آذين مدل پروين، انتقام مرفاوي از دايي و تساوي خانگي صبا
خبرگزاري فارس: هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال با شكست پرسپوليس، تداوم شكست.ناپذيري مس كرمان و توقف استيل.آذين و صبا آغاز شد.



به گزارش خبرگزاري فارس، روز گذشته (پنجشنبه) در آغاز هفته پانزدهم ليگ برتر 3 ديدار برگزار شد كه نتايج زير رقم خورد:

*صبا صفر - تراكتورسازي صفر

ديدار صبا و تراكتورسازي تبريز از هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام قم با حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
دو تيم در نيمه اول بازي سردي را به نمايش گذاشتند و نتوانستند روي دروازه.ها موقعيت خطرناكي ايجاد كنند و در پايان 45 دقيقه اول به نتيجه تساوي بدون گل رضايت دادند.

شاگردان عبدالله ويسي در نيمه دوم توانستند چندين موقعيت روي دروازه تراكتورسازي خلق كنند، اما موفق نشدند به گل دست يابند تا اين مربي در اولين تجربه خود در صبا با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شود.
قضاوت اين ديدار برعهده يدالله جهانبازي بود. وي به آندرانيك تيموريان و هادي اصغري از تراكتورسازي و ابوالفضل حاجي.زاده از صبا كارت زرد نشان داد.

*استيل.آذين صفر - ملوان صفر

ديدار تيم هاي استيل.آذين و ملوان بندرانزلي از ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردي با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد و دو تيم به تساوي بدون گل دست يافتند.
علي پروين كه به تازگي رئيس سازمان باشگاه و مسئول فني استيل.آذين شده نيز نتوانست به روند تساوي.ها و شكست.هاي اين تيم پايان دهد. پروين از جايگاه ويژه بازي را تماشا كرد و روي نيمكت حضور نداشت.
قضاوت اين بازي برعهده سيدمهدي سيدعلي بود. وي در دقايق پاياني به حسين ابراهيمي در نيمكت ذخيره ملوان كارت زرد دوم را نشان داد و وي را از زمين اخراج كرد.

*مس يك - پرسپوليس صفر

ديدار مس و پرسپوليس از ساعت 16:30 در ورزشگاه باهنر كرمان و در حضور حدود 18 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري يك بر صفر مس خاتمه يافت.
نبي الله باقري.ها بازيكن سابق پرسپوليس در دقيقه 2 براي مس گلزني كرد تا مس يك بر صفر به پيروزي برسد. مس 12 هفته است كه در ليگ برتر شكست نخورده است.

هدايت ممبيني داور مسابقه به حسين بادامكي، هادي نوروزي، محمد نوري و عليرضا محمد از پرسپوليس و قاسم دهنوي، مصطفي سيفي و فرهاد سالاري و فراز فاطمي از مس كرمان كارت زرد نشان داد.
عليرضا نورمحمدي مدافع پرسپوليس در دقيقه 53 با دريافت كارت قرمز از ميدان اخراج شد.
ساكت الهامي مربي تيم مس هم در دقيقه 78 از سوي داور از روي نيمكت مس اخراج شد.

با وجود اين شكست پرسپوليس 27 امتيازي باقي ماند و همچنان در رده دوم جدول است و مس 26 امتيازي شد و به رده سوم جدول صعود كرد و با يك بازي بيشتر بالاتر از استقلال ايستاد. استقلال فردا در تهران ميزبان شاهين بوشهر است.
مس با مربيگري مرفاوي در شرايطي اين ديدار را برد كه اين مربي سال گذشته در دربي تهران مغلوب پرسپوليس شده بود و مرفاوي به نوعي توانست از دايي انتقام بگيرد.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سيد جلال اكبري(از دقيقه 53 مجتبي شيري)، عليرضا نورمحمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، مازيار زارع، حسين بادامكي( از دقيقه 84 سعيد حلافي)، امير حسين فشنگچي، محمد نوري، هادي نوروزي، اشپتيم آرفي( از دقيقه 70 كريم باقري)
سرمربي: علي دايي

تركيب مس كرمان:
عليرضا قديري، نبي الله باقري.ها، پيروز قرباني، فرهاد سالاري، ميلاد فخرالديني، فرزاد حسين.خاني، مصطفي سيفي( از دقيقه 85 آندره دياز)، ادينهو، احمد حسن.زاده( شجاع خليل.زاده)، قاسم دهنوي، فراز فاطمي( از دقيقه 77 پائولو زالترون)
سرمربي: صمد مرفاوي






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن