تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگو با فيليپ راث در نگاه نو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگو با فيليپ راث در "نگاه نو"
گفتگويي طولاني با فيليپ راث كه در سال 1990 و اندكي پس از فروپاشي كمونيسم در چكسلواكي صورت گرفته يكي از مطالب آخرين شماره فصلنامه "نگاه نو" است كه به تازگي منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمين شماره اين فصلنامه همچنين مطالبي از نويسندگان و منتقداني از جمله آيزايا برلين، محمدرضا نيكفر، آدام لشچينسكي، مارتا نوسبام، رومن رولان، فيليپ راث، محمدرحيم اخوت، جواد مجابي، مفتون اميني، محمود درويش، قطب الدين صادقي، كيومرث مرادي و خسرو ناقد منتشر را در بردارد.

محمدرضا نيكفر در كوشش براي يافتن پاسخي به اين سوال كه "شرق چگونه شرق شد" مقاله اي را با عنوان "غرب چگونه غرب شد؟" در اين نشريه منتشر كرده است.

"سنت و بي سنتي فلسفي" عنوان مقاله اي از حسين معصومي همداني است كه در آن از نگاهي ويژه به وضعيت فلسفه در ايران پرداخته شده است.

نگاه نو همچنين در مطلبي درباره الكساندر سولژنيتسين نويسنده روس كه تابستان امسال از دنيا رفت به زندگي وي و مواضع مخالفانش پرداخته است. گفتگوي مطول فيليپ راث با ايوان كاليما عنوان مطلبي ديگر از نگاه نو است كه در سال 1990 اندكي پس از فروپاشي كمونيسم در چكسلواكي صورت گرفته است.

اين فصلنامه در بخش هنري خود پرونده اي را ويژه علي نصيريان گشوده و در آن به زندگي حرفه اي اين هنرپيشه تئاتر، سينما و تلويزيون پرداخته است.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن