تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اداره امور فرهنگي وزارت علوم: برگزاري هفته «قرآن و دانشگاه» از امروز در دانشگاههاي سراسر كشور آغاز ‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون اداره امور فرهنگي وزارت علوم: برگزاري هفته «قرآن و دانشگاه» از امروز در دانشگاههاي سراسر كشور آغاز ‌شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي - فرهنگي

معاون اداره كل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه هفته «قرآن و دانشگاه» در دانشگاه‌هاي سراسر كشور با تصويب شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي قرآني از 18امروز برگزار مي‌شود و تا 24 آبان نيز ادامه خواهد داشت، گفت: اين برنامه با توجه به ضرورت تمركز و اوج‌گيري فعاليت‌هاي قرآني در فرصتي معين در طول سال تحصيلي نيز برگزار مي‌شود.

به گزارش سرويس صنفي فرهنگي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر عباسي مقدم با بيان اينكه هفته قرآن و دانشگاه همزمان با روز بزرگداشت علامه طباطبايي و روز كتاب‌خواني برگزار مي‌شود، اظهار كرد: بر اين اساس، مسابقات كتاب‌خواني قرآني يكي از برنامه‌هاي اين هفته در دانشگاه‌ها است.

وي افزود: از آنجا كه طرح‌هاي نو و ابتكارات دانشجويي نقش بسزايي در غني‌سازي فعاليت‌هاي قرآني دارد طي نامه‌اي از دانشگاه‌ها خواسته شده برنامه‌هاي پيشنهادي خود را در خصوص برگزاري هر چه مؤثر‌تر و با شكوه‌تر اين هفته به اداره كل امور فرهنگي ارسال كنند.

معاون اداره كل امور فرهنگي وزارت علوم در خاتمه، گفت: هفته «قرآن و دانشگاه» با اهتمام مسئولان دانشگاه‌ها به ويژه مديران فرهنگي و نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها، كانون‌هاي قرآن و عترت و با حضور و مشاركت فعال دانشجويان و اساتيد برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن