تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره بردارى از فاز نخست اسكله هاى بندر چارك


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: بهره بردارى از فاز نخست اسكله هاى بندر چارك
فاز نخست اسكله هاى بندر چارك در استان هرمزگان به بهره بردارى رسيد. به گزارش روابط عمومى سازمان منطقه آزاد كيش، بشير خليلى-مديرعامل شركت توسعه و مديريت بندر و فرودگاه كيش- در مراسم بهره بردارى از فاز نخست اسكله هاى بندر چارك هدف از اجراى اين طرح را تسهيل در ورود كالا به جزيره كيش اعلام كرد. وى افزود: اين طرح شامل پنج اسكله «رورو» و يك اسكله «جنرال كارگو» جمعا به طول ۳۷۵ متر است كه با هزينه اى حدود ۴۵ ميليارد ريال توسط سازمان منطقه آزاد كيش احداث شده است. وى با اشاره به اينكه بندر چارك يكى از محروم ترين نقاط استان هرمزگان است بهره بردارى از اين طرح عمرانى را در ايجاد اشتغال و عمران و آبادانى «چارك» بسيار مهم دانست. مديرعامل شركت توسعه و مديريت بندر و فرودگاه كيش در بخش ديگرى از سخنان خود افزود: سال گذشته بيش از ۳۰۰ هزار تن كالا از بندر چارك به جزيره كيش حمل شده كه بيش از ۲۰۰ هزار تن آن را مصالح ساختمانى تشكيل مى دادند. به گفته خليلى در همين زمان نزديك به ۹۰ هزار مسافر و گردشگر و ۲۲ هزار خودرو از بندر چارك به كيش حمل شده است. وى در همين خصوص گفت: با بهره بردارى از اسكله هاى جديد بندر چارك پيش بينى مى شود ميزان حمل بار، كالا، خودرو و همچنين مسافر و گردشگر به جزيره كيش افزايش يابد. لازم به ذكر است اسكله هاى جديد بندر چارك از نوع اسكله سپرى و به طول ۳۷۵ متر است كه عمق آبخور آن چهار متر در نظر گرفته شده است. در مراسم بهره بردارى از اسكله هاى جديد بندر چارك داود مددى -مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش -و جمعى از معاونان، مديران اين سازمان و همچنين مسئولان محلى بندر چارك حضور داشتند.
سالانه ۱۰۰هزار تن كالا از بندر چارك به كيش حمل مى شود
همچنين داود مددى -مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش-در مراسم افتتاح بهره بردارى از فاز نخست اسكله هاى بندر چارك با اشاره به اينكه بندرگاه چارك و اسكله هاى جديد اين بندر سهم مهمى در توسعه و عمران جزيره كيش خواهند داشت افزود: در حال حاضر سالانه ۱۰۰ ها هزار تن كالا كه نزديك به ۷۰ درصد آن را مصالح ساختمانى تشكيل مى دهند از طريق اين بندر به جزيره كيش حمل مى شود. وى در اين مراسم كه برخى مديران منطقه آزاد كيش و همچنين مسئولان محلى چارك حضور داشتند ابراز اميدوارى كرد كه مردم چارك از مواهب اين بندر بهره مند شوند.مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در بخش ديگرى از سخنان خود بر جذب سرمايه گذاران داخلى و خارجى بخش خصوصى تأكيد كرد و خاطرنشان ساخت: براى انجام فعاليت هاى اقتصادى مردم و سرمايه گذاران بايد محيطى امن و آرام مهيا كنيم. مددى، منفعت و سودآورى حاصل از سرمايه گذارى را حق مسلم سرمايه گذاران دانست و گفت: سرمايه گذار موتور محركه اقتصادى هر جامعه است و بايد «نگاه ها» را نسبت به سرمايه گذاران تغيير داد. مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، مسئولان و مردم چارك را به جذب سرمايه گذاران براى ساخت و احداث طرح هاى عمرانى ترغيب و تشويق كرد و افزود: براى دستيابى به يك اقتصاد سودمند و منطقى بايد وارد صحنه رقابت شد. اين گزارش مى افزايد: لازم به ذكر است فاز اول اسكله هاى بندر چارك با هزينه اى بالغ بر ۴۵ ميليارد ريال توسط سازمان منطقه آزاد كيش احداث شده است. اين طرح دريايى با هدف تسهيل هر چه بيشتر در ورود كالا به جزيره كيش به اجرا در آمده است. بندر چارك در فاصله ۳۳ كيلومترى جزيره كيش و در استان هرمزگان واقع شده است.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن